.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
S6 2,2 T warto, nie waro??? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=68616 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | lukas2542 [ 15.lis.2007 20:39:06 ] |
Tytuł: | S6 2,2 T warto, nie waro??? |
witam wszystkich!!! szukam nowego auta dla siebie i znalazłem dwia fajne audi S6 2,2 T na gazie. z tego co czytalem to "profanacja" gaz w S6 ale kusi cena paliwa i moc auta:) Auto nie bedzie startowało w żadnych wyścigach tak więc nie wiem czy bedzie miało znaczenie ciśnieni gazu. chcałem poznać Wasze zdanie na temat tych autek. Jedno jade ogłądc ,to troche poprzestawiane z przodu (mam nadzieje ze to tylko kosmtyka. Na co głównie zwacać uwage przy oględzinach? Oto linki do ogłoszeń http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3637948 , http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3772938 . z góry dzieki za wszeliki info i pozdrawiam:) |
Autor: | Simpson [ 15.lis.2007 20:57:58 ] |
Tytuł: | |
Nie warto! Gaz w tym aucie nie działa! Ponoć jest 1 (może 2?) auta w polsce które jako tako na gazie jeżdżą. Chcesz jeździć tanio i szybko to szukaj 4.2. Gaz w 2.2T prędzej czy później da o sobie znać, a koszty z tym związane będą baaardzo duże. Tyle odemnie. |
Autor: | BiLu [ 15.lis.2007 21:02:10 ] |
Tytuł: | |
o tym pierwszym juz bylo na forum: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=68090 |
Autor: | Simpson [ 15.lis.2007 21:12:52 ] |
Tytuł: | |
Dodam jeszcze to: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=13797 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58589 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=30805 |
Autor: | Marianb [ 15.lis.2007 21:18:28 ] |
Tytuł: | |
OT Simpson napisał(a): Nie warto!
Gaz w tym aucie nie działa! Ponoć jest 1 (może 2?) auta w polsce które jako tako na gazie jeżdżą. Sorry koledzy, nie chcę tu nikogo obrazić, ale w kółko się tu czyta że gaz w 2.2T to profanacja itd. Tymczasem będąc na zlocie ogólnopolskim zauważyłem kilka klubowych 2.2T zagazowanych, które jakoś jeżdżą ![]() ![]() EOT |
Autor: | lukas2542 [ 15.lis.2007 21:25:32 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Nie warto!
Gaz w tym aucie nie działa! Ponoć jest 1 (może 2?) auta w polsce które jako tako na gazie jeżdżą. Chcesz jeździć tanio i szybko to szukaj 4.2. Gaz w 2.2T prędzej czy później da o sobie znać, a koszty z tym związane będą baaardzo duże. Tyle odemnie. ponoc ten kolo miał mixer do aut o mocy 250 lub 260 km i nie dawal rady ale ma teraz jakis do pona 300 KM i podwojną dyszą czy cos teges i twierdzi ze daje rady. twirdzi tez ze nie przełancza sie na benzyne przy wysokich obrotach i duzym doladowaniu |
Autor: | Simpson [ 15.lis.2007 21:27:09 ] |
Tytuł: | |
Marianb napisał(a): Tymczasem będąc na zlocie ogólnopolskim zauważyłem kilka klubowych 2.2T zagazowanych, które jakoś jeżdżą
![]() ![]() EOT Dobrze to ujałeś, "jakoś", tzn doładowanie 07-0.8B bez możliwości przekroczenia 4.5-5 tys obr (bo wtedy przechodzi na benzyne). Gaz w tym aucie da o sobie znać co skończy sie padnięciem silnika (przypadek z APM), albo awarią elementów. Pomijam fakt drogich częsci ekspoatacyjnych jak świece, cewki itp które w przypadku LPG trzeba zmieniać częsciej. |
Autor: | lukas2542 [ 15.lis.2007 21:37:18 ] |
Tytuł: | |
a A4 1,8 T daje rady na gazie??? chociaż nie wiem czy warto gaz pakowac do tego. |
Autor: | Simpson [ 15.lis.2007 21:38:39 ] |
Tytuł: | |
lukas2542 napisał(a): a A4 1,8 T daje rady na gazie??? chociaż nie wiem czy warto gaz pakowac do tego.
Tak. 1.8T bardzo dobrze sprawuje sie na gazie pod warunkiem że jest to gaz sekwencyjny (4 generacji) Nawet z autem po chipie (~180KM) nie będzie problemów z gazem. Pozdro |
Autor: | lukas2542 [ 15.lis.2007 21:44:07 ] |
Tytuł: | |
To głownie problem jest z cisnieniem gazu. mialem juz male auta i tym razem chcalrm cos wiekszego w avancie 6 jest akurat. ile wogle pali benzyny takie s6 przy normalnej jezdzie bez szaleństw czytalem juz rozne wymysly i w sumie mozna zglupiec od tego. |
Autor: | Simpson [ 15.lis.2007 21:46:34 ] |
Tytuł: | |
lukas2542 napisał(a): To głownie problem jest z cisnieniem gazu. mialem juz male auta i tym razem chcalrm cos wiekszego w avancie 6 jest akurat. ile wogle pali benzyny takie s6 przy normalnej jezdzie bez szaleństw czytalem juz rozne wymysly i w sumie mozna zglupiec od tego.
13-17 litrow po mieście w zależności od korków i położenia prawej stopy. Na trasie można zejść 9-13 i tutaj zależność jest identyczna jak poprzednio. Jeśli interesuje Cie S4/S6 to szukaj 4.2. Można bez problemu przerobić na gaz, koszty utrzymania podobne, a ilość problemów mniejsza. Pozdrawiam |
Autor: | BiLu [ 15.lis.2007 21:47:56 ] |
Tytuł: | |
trasa 10-13 miasto 15-18 trzeba miec silna wole aby schodzic ponizej tych wartosci, tylko po co wowczas kupowac eSke... |
Autor: | lukas2542 [ 15.lis.2007 22:02:25 ] |
Tytuł: | |
A ten z tym lekko przestawionym przodem jak wam sie podoba ? ktoś coś o nim slyszał ? to ten z tym mixerem z podwojną dyszą do silnikow ponad 300KM |
Autor: | tomquat [ 16.lis.2007 13:52:14 ] |
Tytuł: | |
Jako szczęśliwy ( ![]() Co do gazu to nie mam pewności - co wizyta na stacji paliw się zastanawiam poważnie nad instalacją, w trakcie jazdy staram się o tym zapomnieć. Spalanie w mieście 15-19 (to dolne to raczej przy "uważnej" jeździe) na trasie raz udało się osiągnąć 10, częściej 13 a jak jadę do Brata w Bieszczady to pod 15 (trasa 2x130km , +/-30) [automat!] Temat gazu wertuję już od paru miesięcy i faktycznie jak przedmówcy radzą to do gazu lepsze 4.2, ale...no właśnie jakoś zawsze znajduję negatywne opinie użytkowników NIEposiadających instalacji, a nie ma pozytywnych opinii od posiadaczy 2.2T+LPG. Pytanie tylko czy nie ma takich użytkowników, czy nie maja oni pozytywnych opinii? ![]() Cytuj: Dobrze to ujałeś, "jakoś", tzn doładowanie 07-0.8B bez możliwości przekroczenia 4.5-5 tys obr (bo wtedy przechodzi na benzyne). Gaz w tym aucie da o sobie znać co skończy sie padnięciem silnika (przypadek z APM), albo awarią elementów.
Z tego co kolega pisze to nie zamierza się ścigać, a do 4 tys. obrotów to jakimś strasznym zawalidrogą nie będzie. ![]() A i jeszcze OT (bo na razie tu mowa o autach z założoną instalacją) Rozmawiałem z gaziarzami nt. instalacji, jest coś ponoć dedykowane do 2.2T: firmy Prince/Prins (czy jak to się tam pisze) za ok. 5tys. zł, ktoś coś wie na ten temat? Jakby sie jednak złamał... ![]() |
Autor: | arthurr [ 16.lis.2007 16:42:47 ] |
Tytuł: | |
tomquat napisał(a): ...no właśnie jakoś zawsze znajduję negatywne opinie użytkowników NIEposiadających instalacji, a nie ma pozytywnych opinii od posiadaczy 2.2T+LPG. Pytanie tylko czy nie ma takich użytkowników, czy nie maja oni pozytywnych opinii?
![]() miałem już nic nie pisać na ten temat, ale mnie niejako zaczepiłeś moje opinie można znaleźć na forum, ale zdaję sobie sprawę że mogę być traktowany albo jako wyjątek od reguły albo jako... bajkopisarz. Moje auto ma instalkę już od 2 lat, 50 tys km. Jestem zadowolony. Po tym co czytam na forum (między innymi o problemach z gazem w 2,2t) wiem jedno - trzeba spełnić 2 podstawowe warunki żeby to chodziło: - zdrowa seria PRZED zagazowaniem (a wiadomo - o to trudno przy tym silniku) - przyzwoita instalacja sekwencyjna Jak najpierw zagazujesz a później będziesz walczył z problemami silnika - wyjdzie lipa, jak zdrutujesz instalację do zdrowego motoru - wyjdzie jeszcze większa lipa Od siebie mogę powiedzieć że gdybym kupił S2/S4/S6 2,2t jako drugie auto do zabawy to kasę którą wydałem na instalkę z pewnością wsadziłbym w mody silnika, zawiechy, hamulców. Moja eSa służy mi na co dzień, jak wiecie to automat (wiem, błeeeee), ale taki chciałem, kupując auto chciałem quattro, avant, automat z w miarę mocnym silnikiem - wyszło z tego to co jest, o osiągach i stanie auta niech wypowiedzą się ci co mieli z nim przyjemność P.S. już się tak nie czepiajcie tego przejścia na benzynę przy 5,5 tys, to nie jest żadna konieczność tylko domyślne ustawienie w kompie mojej instalki. Można to po prostu zdjąć. Doładowanie trzymam 1,0 - 1,1 Do tematu co by mnie modowie nie skasowali: spróbuj kupić auto z kimś kto ma pojęcie jak ma eSa jeździć - jak wsiądziesz sam to mimo trybu awaryjnego i hu...owego gazu będzie ci się wydawać że auto zap... szybko jeździ. No chyba że przesiadasz się z jakiegoś potwora 300 KM ufff to tyle |
Autor: | tomquat [ 16.lis.2007 19:39:07 ] |
Tytuł: | |
arthurr napisał(a): miałem już nic nie pisać na ten temat, ale mnie niejako zaczepiłeś
Jeżeli o mnie chodzi to wielkie dzięki (i to 2x za odpowiedź i podpowiedź) ![]() |
Autor: | maciu [ 16.lis.2007 22:00:20 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Marianb napisał(a): Tymczasem będąc na zlocie ogólnopolskim zauważyłem kilka klubowych 2.2T zagazowanych, które jakoś jeżdżą ![]() ![]() EOT Dobrze to ujałeś, "jakoś", tzn doładowanie 07-0.8B bez możliwości przekroczenia 4.5-5 tys obr (bo wtedy przechodzi na benzyne). Gaz w tym aucie da o sobie znać co skończy sie padnięciem silnika (przypadek z APM), albo awarią elementów. Pomijam fakt drogich częsci ekspoatacyjnych jak świece, cewki itp które w przypadku LPG trzeba zmieniać częsciej. simpson, kup wreszcie eskę ![]() ostatnio widziałem i jechałem 2.2T na gazie i doładowanie osiągało 1.0 - 1.1 płynnie bez szarpnieć auto jest obecnie na sprzedaz na forum niedzwiadka i jest to w/g mnie egzemplarz w bardzo dobrym stanie wymiana cewek przy eksploatacji na LPG to nie wiem simpson skąd to wytrzasnales, cewki w tych starych autach i tak sa zmeczone głównie co je wykańcza to ciepło ale i tak są bardzo wytrzymałe bo cewki z 1.8T założone do 2.2T pod seryjną pokrywę wytrzymują w skrajnych przypadkach nawet tylko kilkanaście dni auto z gazem mozna brac jak kasa pozwoli to mozna instalke wywalic i po sprawie ale trzeba sie liczyc z tym ze bedzie jezdzic "jakoś" |
Autor: | lukas2542 [ 17.lis.2007 10:13:52 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze takie pytanko. Gdzie są umieszczone czujniki od poduszki bo wiem ze poduszki juz nie ma (kierowcy). Jak myslicie czy mocno musiala przydwonic czy te czujniki są gdzies niedaleko i wystarczy nie duzy dzwonek aby wystrzelily. |
Autor: | ciechwoj [ 17.lis.2007 10:25:08 ] |
Tytuł: | |
tam byly po 93 dwie poduchy, jezeli je wywalilo to pewnie zmieniana byla tez deska rozdzielcza |
Autor: | maciu [ 17.lis.2007 10:35:15 ] |
Tytuł: | |
moduły od poduch są pod tylną kanapą i pod konsolą środkową pod popiołką a co tam chciałbyś sprawdzać? |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |