.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi Q7 wersja 3.6 lub 4.2 USA ktoś użytkuje ten model?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=68686
Strona 1 z 1

Autor:  Włodek A6 [ 17.lis.2007 00:38:46 ]
Tytuł:  Audi Q7 wersja 3.6 lub 4.2 USA ktoś użytkuje ten model?

Witam

Chciałem kupić w/w model i mało jest na ten temat informacji. Fakt nie jest stary :-) , ale może coś już chodzi w sieci ))

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 18.lis.2007 00:45:28 ]
Tytuł: 

bierz 4.2 TDi jest zdecydowanie najlepszy xo prawda i najdroższy :(
z PD bierz 4.2 jest odpowiednio mocny do tego auta , bo 3.6 nieco się męczy , spalanie nieco niższe ale bez przesady , jeśli chcesz sie w miare poruszaćto spali niewiele mniej jak 4.2 :(
aha zaletą 3.6 jest możliwość kupienia w manualu

co do usterek w tych autach to jest dosyć często spotykane krzywienie sie tarcz hamulcowych. Są zrobione z jakiś kiepskich materiałów. w dieselkach trzeba uważać na turbinki i DPF szczególnie w 4.2

to wszystko co w tej chwili mi się nasuwa na myśl
pozdro

Autor:  Włodek A6 [ 18.lis.2007 20:18:51 ]
Tytuł: 

Faktycznie wg producenta, to jest nieduża różnica w splaniu między 3.6 a 4.2 , chociaż moje A6 ABT 2.5 TDI też miało mniej palić )) Czyli ten samochód nie ma więcej "chorób dziecięcych" ?
Nie widzę opisu DPF w modelach, co to dokładnie oznacza?

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 18.lis.2007 20:20:13 ]
Tytuł: 

filtr cząstek stałych Diesel coś tam Filter

Autor:  Włodek A6 [ 18.lis.2007 20:24:47 ]
Tytuł: 

Czyli mieszanka powinna byc lepiej ułożona, mniej pali ? Znasz może konstrukcje tego?

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 18.lis.2007 20:35:08 ]
Tytuł: 

tu b ardziej chodzi o spełnienie normy Euro :( czyli powaloną ekologię

Autor:  Włodek A6 [ 18.lis.2007 23:27:18 ]
Tytuł: 

W ciężarówkach Man TGA wprowadzil w 2000r system EGR , czyli chłodzenie spalin i ponowne dopalanie. Wszystko byłoby dobrze tylko części które są za to odpowiedzialne nie wytrzymują tem. , nie wspomne już o różnej zawartości siarki w paliwie, która ma wpływ na trwałość. Warsztaty mają niesamowite utrzymanie z tego powodu :) Ciekawe jak w Audi , bo w TGA jak to się popsuje to zostaje 60 % mocy.
Gdzie może być zaznaczone w Audi że ma ten filtr , typ motoru?

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 19.lis.2007 18:49:58 ]
Tytuł: 

po Vinie dowiesz sięczy to jest PDF na wklejce we wnęce lub książce serwisowej ( to jest ta sama naklejka) jest napisane np 2.0 TDI DPF
tutaj jak DPF się przytka to też muli , ale jest sposób na oczyszczenie i tego więc nie ma problemu

Autor:  Włodek A6 [ 19.lis.2007 20:25:27 ]
Tytuł: 

Ok, dziękuję. Przynajmniej jedno już wiem )) Ciekawe czy ktoś jeszcze coś napisze.

pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/