.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
a6 c4 2.5tdi ael quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=69468 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | salaganmarcin [ 01.gru.2007 17:38:12 ] |
Tytuł: | a6 c4 2.5tdi ael quattro |
witam. chcę kupić a6 c4 2.5tdi 140km quattro 1996r kolor srebrny. autko jest w najbogatrzej wersji jakie wychodziły w tych latach. wyposażenie:AF,KLIM.-AUTOMATYCZNA,ST,TEMPOMAT,EL,ESX4,ELEKTRYCZNE FOTELEX2,zmieniarka cd, ale o co chodzi? koleś chce 19250zł i ani grosza nie zjedzie. autko widziałem jak 7 miesięcy przyprowadził z francji było lekko poobijane przebieg aktualny 203000km.samochód naprawił i pomalował oprócz dachu ale nic nie widać jest dobrze naprawione. powymieniał amorki tarcze hamulcowe+klocki,pasek rozrządu ale bez rolki bo w książce serwisowej był wpis o wymianie paska+rolki rozrządu.na zegarach pokazuje przy gorącym silniku około55-60 stopni woda a temp. oleju 65 więc tu coś nie gra a czy można sprawdzić temperature silnika na klimatronicu jak tak to w jaki sposób, oraz był nim na kompie i pokazuje awarie czujnika" od turbo bo doładowanie jest 11 a powinno być 18"-słowa mechanika. prosze powiedzieć czy ta cena jest mniej więcej warta czy nie bo tak pozatym to ładnie wygląda i równiutko pracuje silnik. aha mam pytanie odnośnie quattro-czy to jest stały napęd na tył jak tak to jaki podział jest na przednie a tylne koła, czy ma może jakieś sprzęgło rozdzielające siłe na koła. |
Autor: | hans [ 02.gru.2007 13:20:32 ] |
Tytuł: | |
sie napisales a nic nie napisales ![]() ![]() |
Autor: | salaganmarcin [ 02.gru.2007 13:53:39 ] |
Tytuł: | |
może i się napisałem ale pytania są takie: - czy warto za tą kaske kupić (wiem nie mam fotek) -czy wymienć rolke rozrządu czy tak zostawić tak jak napisałem wyżej -jak sprawdzić qattro i jak ono działa -czy faktycznie jest taki czujnik od doładowania i może pokazywać takie ciśnienie doładowania a może uszkodzona turbinka lub co innego? a tak pozatym pierwszy raz biore udział na forum więc przepraszam za moje błedy. |
Autor: | ADAM 12 [ 02.gru.2007 15:36:13 ] |
Tytuł: | |
salaganmarcin napisał(a): może i się napisałem ale pytania są takie:
- czy warto za tą kaske kupić (wiem nie mam fotek) -czy wymienć rolke rozrządu czy tak zostawić tak jak napisałem wyżej -jak sprawdzić qattro i jak ono działa -czy faktycznie jest taki czujnik od doładowania i może pokazywać takie ciśnienie doładowania a może uszkodzona turbinka lub co innego? a tak pozatym pierwszy raz biore udział na forum więc przepraszam za moje błedy. Ad1 Nie wiemy nie widzieliśmy Ad2 Warto Ad3 Poczekaj na śnieg ![]() Ad4---- |
Autor: | Baskecior [ 02.gru.2007 17:45:54 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 2.5tdi ael quattro |
salaganmarcin napisał(a): witam. chcę kupić a6 c4 2.5tdi 140km quattro 1996r kolor srebrny. autko jest w najbogatrzej wersji jakie wychodziły w tych latach.
wyposażenie:AF,KLIM.-AUTOMATYCZNA,ST,TEMPOMAT,EL,ESX4,ELEKTRYCZNE FOTELEX2,zmieniarka cd, ale o co chodzi? koleś chce 19250zł i ani grosza nie zjedzie. autko widziałem jak 7 miesięcy przyprowadził z francji było lekko poobijane przebieg aktualny 203000km.samochód naprawił i pomalował oprócz dachu ale nic nie widać jest dobrze naprawione. powymieniał amorki tarcze hamulcowe+klocki,pasek rozrządu ale bez rolki bo w książce serwisowej był wpis o wymianie paska+rolki rozrządu.na zegarach pokazuje przy gorącym silniku około55-60 stopni woda a temp. oleju 65 więc tu coś nie gra a czy można sprawdzić temperature silnika na klimatronicu jak tak to w jaki sposób, oraz był nim na kompie i pokazuje awarie czujnika" od turbo bo doładowanie jest 11 a powinno być 18"-słowa mechanika. prosze powiedzieć czy ta cena jest mniej więcej warta czy nie bo tak pozatym to ładnie wygląda i równiutko pracuje silnik. aha mam pytanie odnośnie quattro-czy to jest stały napęd na tył jak tak to jaki podział jest na przednie a tylne koła, czy ma może jakieś sprzęgło rozdzielające siłe na koła. Auto nie jest zadbane z tego co wyczytałem. Aby sprawdzić czy poprawnie działa czujnik temp silnika, nalezy podłaczyć sie VAG`iem do sterownika silnika (01) do grup 007 i porównać na zimnym silniku (po nocy) przed odpaleniem czy wskazania wszystkich 3 wartości sa zbieżne. Jeśli tak - masz termostat do wymiany, jesli nie - czujnik. Druga sprawa - sprzedawca chce Ci wcisnąć niesprawne auto , tutaj problem siedzi w układzie doładowania. Moze to byc peknieta guma za 100 zł z Allegro, albo padniete turbo za > 2000 PLN w uzywce. Osobiście odpuściłbym, tym bardziej że nie wiesz co masz sprawdzić i jak sie za to zabrac. |
Autor: | salaganmarcin [ 03.gru.2007 10:42:42 ] |
Tytuł: | |
z tą usterką w doładowaniu on zrobi na swój koszt twierdzi że to czujnik a nie usterka mechaniczna bo po podłączeniu pod komuter wyskakuje błąd o uszkodzeniu owego czujnika przed kupnem i tak pojade z nim na komputer w celu sprawdzenia czy jest ta usterka usunięta. |
Autor: | salaganmarcin [ 03.gru.2007 10:44:44 ] |
Tytuł: | |
acha jeszcze jedno co to jest ten VAG i czy moge go sobie kupić jak tak to jaki koszt? |
Autor: | ADAM 12 [ 03.gru.2007 12:16:10 ] |
Tytuł: | |
salaganmarcin napisał(a): acha jeszcze jedno co to jest ten VAG i czy moge go sobie kupić jak tak to jaki koszt?
Wyszukiwarka http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php i fraza "diagnostyka" lub "interfejs" lub "Viaken" Miłej lektury |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |