kolego Bodzio ! Sam model silnik i skrzynia pięknie ! Te A8 to kunszt przemieszczania się 2,8 V6
[proszę panowie nauczcie się, że dziesiętne piszę się po przecinku, a nie po kropce] Wielu z Was ma "piszę po Polsku" w sygnaturze... to samo słowa quattro, z małej, to tak w ogóle.
Co do takiego modelu A8 silnik bardzo fajny, bez szaleństw wynagradza bezawaryjnością i stosunkowo niskim "jaraniem". Manualna skrzynia to także wdzięczne urządzenie przeniesienia napędu, lecz trzeba ruszać

. Owy model to jakaś "angloczeska" kpina "tuningu" auta, którego się nie rusza z serii [tego modelu]. Te chromy, czady skrzywdzenie tak przyzwoitego auta, moim zdaniem trąca molestowaniem

. Lecz moje zdanie sama konfiguracja jest śliczna.
Ten model powinien wyglądać tak
http://www.audiklub.org/club/car/377.html poza skrzynką.
Teraz kwestia ceny eksploatacji, bo koledzy się ogólnikowo rozbrykali

Mając "emerycke 2,8" na normalnych kołach i nogach jest zdecydowanie niższa, a niżeli 4,2 V8 na zawiasie -~4cm na kołach 21' + oponki 5 śred. pensji.
Kwestia kupić w stanie, za przyzwoite €.
pozdrawiam.