.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
chce 2.8 ale bez quattro jak to chodzi https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=71062 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mora [ 04.sty.2008 11:59:29 ] |
Tytuł: | chce 2.8 ale bez quattro jak to chodzi |
witam mam pytanie jak to chodzi bez quattro co sie najzczesciej psuje i ile tam mniej wiecej pali nie chce kaleczyc go gazem jak ceny czesci mniej wiecej ![]() |
Autor: | mAlIbOr [ 04.sty.2008 12:21:05 ] |
Tytuł: | |
tak jak ceny normalnej oski jesli chodzi o zawieszenie, jesli chodzi o Quattro to jest to raczej bezawaryjna zabawka wiec tylko roznice w konstrukcji moga za soba pociagac roznice przy cenach czesci. |
Autor: | Kliku [ 04.sty.2008 14:43:19 ] |
Tytuł: | |
zwlaszcza w zawieszeniu tylnym i amorkach, bo to chyba najdrozsza rzecz w quattro. |
Autor: | speco [ 04.sty.2008 15:24:27 ] |
Tytuł: | |
Mora: nie podales o jaki model masz na mysli. Jesli chcesz to moge Cie przewiezc moim "Smoczkiem", tez jestem z bialej. U siebie mam oskie w manualu, ale na spocie byl tez kiedys kolega z 2.8q. Jesli celujesz w 2.8 to tylko 30V (ACK), w moim C4 jest ASR (chyba byl w standardzie w wersji 30V), bez tego przy tej mocy szybko zedrzesz opony przy ruszaniu. Spalanie 10-11 trasa 70%, miasto 30%. 100-120km/h na trasie + jak wyprzedzam lub cos mnie najdzie to 160. To i tak zalezy od stylu jazdy. Rozrzad kosztowal mnie ok 1tys, wymieniam tez amorki 1,2tys. |
Autor: | Mora [ 04.sty.2008 22:27:57 ] |
Tytuł: | audi 2.8 |
speco nie wiem jak bede mial chwile w niedzile to wpadne razem z tymonem pzdr |
Autor: | TymoOon [ 05.sty.2008 12:55:07 ] |
Tytuł: | |
Morawski witamy witamy hehehe w koncu sie pojawiłes jutro jedziemy na spota ![]() specu ale w C4 nie bylo ACK były tylko AAH |
Autor: | ziper87 [ 05.sty.2008 13:22:43 ] |
Tytuł: | |
TymoOon napisał(a): specu ale w C4 nie bylo ACK były tylko AAH
byl ack... http://www.audiklub.org/dane/a6/c4/a6_2.8_30v.html |
Autor: | TymoOon [ 05.sty.2008 13:24:06 ] |
Tytuł: | |
w C4 nie było ! było w A6 C4 to wiem ![]() |
Autor: | GrzesB [ 05.sty.2008 13:57:17 ] |
Tytuł: | |
TymoOon napisał(a): w C4 nie było ! było w A6 C4 to wiem
![]() Jedno i drugie to C4. |
Autor: | TymoOon [ 05.sty.2008 15:02:19 ] |
Tytuł: | |
Ale chyba wyraznie napisałem C4 a A6 C4 wiem doskonale ze A6 to C4 ale powinno sie na nia mowic A6 C4 bo samo C4 bylo od 1991 do 1994 |
Autor: | BiLu [ 05.sty.2008 15:41:20 ] |
Tytuł: | |
TymoOon napisał(a): Ale chyba wyraznie napisałem C4 a A6 C4 wiem doskonale ze A6 to C4 ale powinno sie na nia mowic A6 C4 bo samo C4 bylo od 1991 do 1994
1991-1994 to audi 100 a 1995-1996 (dla avanta 1997) to A6. oba modele to typ C4 i skonczcie juz dywagacje, ktore duzo wnosza do tematu. |
Autor: | SLAWKO 83 [ 05.sty.2008 19:40:18 ] |
Tytuł: | |
jedno co mnie wnerwia między ośką a quattro to tylna podłoga właściwie tunel na tylnych siedzeniach w q odgradzający pasażerów a 5-ąta osoba tzn ta w środku ....to nie wspomnę jak sie tam siedzi a wo gule z tyłu jakoś dziwnie sie wsiada i wysiada ale w 98% siedze z przodu w autkach ja akurat mam 2.6 w q ale w ośce będziesz miał nie kiedy problem z przyczepnością przednich kół naa w zimie jak każde przednionapędowe g... po prostu nie jedzie a jeśli myślisz o takim silniku to wpisz w budżet jakieś od 200zł na paliwko 12-15 L miasto krótkie odcinki ale nie jeżdżę jak emeryt _________________ |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |