.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 23:13:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1,9TDI, A6 2,5 TDI V6, A6 1,9TDI, A8 4,2 V8 + sekwencja
PostNapisane: 15.sty.2008 14:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Witam Klubowiczów.

Sprzedałem swoje cztery kółka i teraz pojawił się większy problem co kupic (hmmm) ?? :/. stad moje pytanie dla właścicieli. Kwota jaka wchodzi w gre to 40tys zł. Biore pod uwagę koszty utrzymania i materaiły eksploatacyjne. Może wy pomozecie mi w wyborze...

1. A4 1,9TDI (B6 kombi) - nie wiem czy nie jest to za mały samochód, przesiadając się z A6 C4. Oszczedny silnik, niedrogi w utrzymaniu, niezla dynamika i design ciekawy. Wielowachacz :/

2. A6 2,5 TDI V6 (kombi) - wchodza tylko w gre silniki typu "B...". Nie wiem czy problem wycierających się wałków rozrzadu jest równiez tutaj. Jakie koszty wymiany rozrzadu ?? Wielowachacz :/

3. A6 1,9 TDI (130 km kombi) - najbardziej jestem nastawiony na ta wersje, ale zeby kupic cos rozsadnego w tej cenie, to strasznie ciezko..... :/. Bardzo ładny wyglad, tylko cena...... Wielowachacz :/

4. A8 4,2 V8 + sekwencja - jak dla mnie marzenie, tylko w porownaniu do w/w jakie koszty utrzymania i czy nie zezre z kopytami ?? :). Oczywiscie butla poszlaby za siedzenia tylko + jakis glosnik w bagazniku i okaze sie ze brak miejsca w bagazniku....

Ehhh ten zakup samochodu. Uzytkowników zapraszam do dyskusji...

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 15:30:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
Rozbieżność masz zaje@#stą ;)
1. przesiadając się z c4 do a4 będzie duża różnica ,jak się przesiadłem z c4 do c5 to powiem Ci tyle ze jest mniej miejsca
2.jak chcesz kupić a6 z oznaczeniem silników B.. to masz za mało hajcu (i to dużo za mało)
3.
4.a8 "kupa" auta dobry silnik +gaz >>to byś tanio latał

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 15:54:29 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
tylko opcja (4)

A8 pochałnia (bez paliwa) około 1000 PLN miesięcznie średnio-empirycznie (ale byłem na etapie wymiany olejów, filtrów, tarcz, klocków itp standardowych pierdół po zakupie)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:25:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Witam :)
- Wydaje mi się że w tych pieniażkach najłatwiej bedzie znaleść ładną a8 ale wiadomo starszą
- a 4 bardzo ładny samochodzik ale po c4 może Ci być ciasnawo
- a6 czytałem kiedyś na forum że te nowsze silniki może w mniejszym stopniu ale też chorują na wałki rozrządu i tu moim zdaniem dobrze jest też postawić znak zapytania nad bmw 530 diesel (mocniejsza , mniej pali w mieśćie 9-10, daje dużo radości z jazdy nie cierpi tak na te wszystkie choroby)
Życzę szcześcia w znalezieniu perełki :) pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
dodam tylko ze chciałem powiedzieć tanio czyli same paliwo ,jeżeli dojdzie opcja rozrządu i innych częsci ,to może być juz mniej wesoło mimo ze auto ma swoje latka

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 16:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
ja też zapomniałem dopowiedzieć , bo z tego co widze to chcesz mieć stan idealny , ale sam po sobie widzisz (ja nie wierzyłem) że ktoś kupi od ciebie w takich pieniążkach a6, a każdy jak ma super stan to niestety też sobie za niego umie krzyknąć - nie lubie oceniać po cenie ale wydaje mi sie że na piękne a4 ,a6 bedziesz miał troszke za mało pieniędzy chyba ze to ok to jest np 5 -7 tys wiecej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 17:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 10:22:38
Posty: 313
Lokalizacja: Bolesławiec
Przemysław napisał(a):
ja też zapomniałem dopowiedzieć , bo z tego co widze to chcesz mieć stan idealny , ale sam po sobie widzisz (ja nie wierzyłem) że ktoś kupi od ciebie w takich pieniążkach a6, a każdy jak ma super stan to niestety też sobie za niego umie krzyknąć - nie lubie oceniać po cenie ale wydaje mi sie że na piękne a4 ,a6 bedziesz miał troszke za mało pieniędzy chyba ze to ok to jest np 5 -7 tys wiecej


zgadzam sie
za swoje sobie cene zaspiewales wysoka cene, takze nie licz ze inni za stan idealny sobie nie zaspiewaja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 17:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
kolega wątek obok miał identyczny problem i tam walnołem mu elaboracik proponuje poczytać nie będe sie powtarzać.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 19:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Oczywiście kazdy wie co ma i ile sobie ceni. Zgadzam sie, ze jezeli jest igla to cena równiez jest odpowiednia, dlatego co do kupna auta problem sie powieksza, bo szukajac C5 lub B6 to fajne przekracza moje mozliwosci.
Coraz bardziej zastanawiam sie nad A8 + sekwencja lub 740, albo cos z 530D, bo jednak z Audi nic wiecej sensownego nie wybiore.....

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 19:20:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
1. C4 jest większe (w środku) od C5.
2. Wielohaczowe zwieszenie - zrobisz raz i spokój. Nie wiem skąd te domysły, że trzeba robić co 20-30 tys. km - no chyba, że na najtańszych zmiennikach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 19:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:03:13
Posty: 100
Lokalizacja: warszawa
Moim zdaniem nie masz sprecyzowanego " chcę ... takie auto i taki model " Najlepiej przejechać się kazdym modelem jaki Tobie leży, rozważyć koszty eksploatacji i własny budżet i podjąć decyzję. Tak jak kolega wcześniej napisał, rozrzut zaje..sty, są jeszcze francuzy, japonskie oraz Chewrolety :/
Ja mam trzecie Audi i czwartym tez będzie diesel, a może benzyna wielowachacz albo zawieszenie pneumatyczne !

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 19:42:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
ale A8 to przeciez tez wielowahacz. Plus ze na sekwencji tanio posmigasz.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:29:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
uważam że to dobry pomysł 530 diesel po 2001- po face lift 193 konie niekiedy piekna duza navi z tv super samochodzik , automat trwały ,ogolnie udana konstrukcja pozbawiona raczej już tzn "dziecięcych chorób"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:32:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
sory z OT ale z tego co mi wiadomo to 530d ma kiepskie automaty gm ;) kurde znow sie bmka wkradla do tematu :):

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:37:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoremuś z moich znajomych padł w 530 d automat :) a jest ich 4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 1,9TDI, A6 2,5 TDI V6, A6 1,9TDI, A8 4,2 V8 + sekwenc
PostNapisane: 15.sty.2008 23:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lonnyy napisał(a):
Witam Klubowiczów.

Sprzedałem swoje cztery kółka i teraz pojawił się większy problem co kupic (hmmm) ?? :/. stad moje pytanie dla właścicieli. Kwota jaka wchodzi w gre to 40tys zł. Biore pod uwagę koszty utrzymania i materaiły eksploatacyjne. Może wy pomozecie mi w wyborze...

1. A4 1,9TDI (B6 kombi) - nie wiem czy nie jest to za mały samochód, przesiadając się z A6 C4. Oszczedny silnik, niedrogi w utrzymaniu, niezla dynamika i design ciekawy. Wielowachacz :/

2. A6 2,5 TDI V6 (kombi) - wchodza tylko w gre silniki typu "B...". Nie wiem czy problem wycierających się wałków rozrzadu jest równiez tutaj. Jakie koszty wymiany rozrzadu ?? Wielowachacz :/

3. A6 1,9 TDI (130 km kombi) - najbardziej jestem nastawiony na ta wersje, ale zeby kupic cos rozsadnego w tej cenie, to strasznie ciezko..... :/. Bardzo ładny wyglad, tylko cena...... Wielowachacz :/

4. A8 4,2 V8 + sekwencja - jak dla mnie marzenie, tylko w porownaniu do w/w jakie koszty utrzymania i czy nie zezre z kopytami ?? :). Oczywiscie butla poszlaby za siedzenia tylko + jakis glosnik w bagazniku i okaze sie ze brak miejsca w bagazniku....

Ehhh ten zakup samochodu. Uzytkowników zapraszam do dyskusji...

Za te pieniądze tylko opcje 3 lub 4.
Niemniej rozrzut ogromny i widać , że kompletnie nie wiesz czego chcesz ... :(
Osobiście celowałbym w opcje nr 3 - jeśli to ma być klekot lub 4 - jeśli to ma być benzyna (niestety skalana gazem).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 1,9TDI, A6 2,5 TDI V6, A6 1,9TDI, A8 4,2 V8 + sekwenc
PostNapisane: 16.sty.2008 08:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Baskecior napisał(a):
Lonnyy napisał(a):
Witam Klubowiczów.

Sprzedałem swoje cztery kółka i teraz pojawił się większy problem co kupic (hmmm) ?? :/. stad moje pytanie dla właścicieli. Kwota jaka wchodzi w gre to 40tys zł. Biore pod uwagę koszty utrzymania i materaiły eksploatacyjne. Może wy pomozecie mi w wyborze...

1. A4 1,9TDI (B6 kombi) - nie wiem czy nie jest to za mały samochód, przesiadając się z A6 C4. Oszczedny silnik, niedrogi w utrzymaniu, niezla dynamika i design ciekawy. Wielowachacz :/

2. A6 2,5 TDI V6 (kombi) - wchodza tylko w gre silniki typu "B...". Nie wiem czy problem wycierających się wałków rozrzadu jest równiez tutaj. Jakie koszty wymiany rozrzadu ?? Wielowachacz :/

3. A6 1,9 TDI (130 km kombi) - najbardziej jestem nastawiony na ta wersje, ale zeby kupic cos rozsadnego w tej cenie, to strasznie ciezko..... :/. Bardzo ładny wyglad, tylko cena...... Wielowachacz :/

4. A8 4,2 V8 + sekwencja - jak dla mnie marzenie, tylko w porownaniu do w/w jakie koszty utrzymania i czy nie zezre z kopytami ?? :). Oczywiscie butla poszlaby za siedzenia tylko + jakis glosnik w bagazniku i okaze sie ze brak miejsca w bagazniku....

Ehhh ten zakup samochodu. Uzytkowników zapraszam do dyskusji...

Za te pieniądze tylko opcje 3 lub 4.
Niemniej rozrzut ogromny i widać , że kompletnie nie wiesz czego chcesz ... :(
Osobiście celowałbym w opcje nr 3 - jeśli to ma być klekot lub 4 - jeśli to ma być benzyna (niestety skalana gazem).


Rorzut ogromny, tylko nic sensownego w tych pieniadzach nie ma i tu sie rodzi problem. Najchetniej bym kupil 130 km A6 C5 w kombi, ale tak jak napisalem wyzej ciezko znalezc dobry egzemplarz. Coraz bardziej nastawiam sie nad A8+sekwencja, tylko obawiam sie troche tych kosztow eksploatacji i wiem ze przy mojej jedzie nie bedzie to oszczedny samochod (nawet na gazie).
Wczoraj znalazlem cos takiego. Przyznam ze ciekawy egzemplarz:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Pozdro

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 10:55:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Ja cie doskonale rozumie poprostu masz kwote określoną i chcesz kupić najfajniejszy samochód za tą kase . Ładny samochodzik w podobnych pieniadzach Mercedes C klasa , bmw 330diesel też jest extra no i to o czym już mówiliśmy...Ja osobiście na twoim miejscu myślałbym o a4,a6 i bmw i napewno w dieslu , chodz to a8 też nie jest głupie.Jeśli kolega tu mówił że a8 bez paliwa pochłania mu tysiąc w miesiącu to nie wiem czy nawet nie lepiej w kredycie te kilka tysiecy pociągnąć .... za 13 - 14 tys euro kupisz coś sensownego . Ja uważam że na audi a8 to musi być człowieka stać wtedy faktycznie tylko cieszyć sie frajdą z jazdy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 11:57:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
tak czytam i czytam i kurde niewiek z kad wy te kwoty utrzymania A8 biezecie.???

jezdze nią 2 miesiące i faktycznie początki sa trudne bo jednak trzeba powymieniać to i owo ale jak to zrobisz to masz lluz na 50-60 tyś

wiec pokolei.

wymiana oleju Mobil 1 5W/50 - 320zł
wymiana świec NGK co 60K 320zł
wymiana filtra powietrza i przeciwpyklowych 120zł
wymiana oleju w automacie 800zł
w moim przypadku to tyle z koniecznych

600zł bi xenon w Heveliusza
220zł komplet przednich klocków ATE
220zł jedna tracza hamulcowa ATE
1250zł kompletne przednie zawieszenie FEBI ( 8 wahaczy + 2 koncówki)
6000zł Instalacja LPG LandiRenzo + keihin wtryskiwacze

to koszty innych czesci. czy to taka astronomia.???????

spalanie na LPG umnie trasa 12L mieszana 14=15L

oczywiscie to wszystko tyczy się zakupu zadbanego modelu jak kupisz klocka to faktycznie mogą te koszty wzrosnąć.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 12:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
ja zacytowałem morgothdbma napewno troche prawdy coś w tym jest... A czy taka astronomia ???twoje ceny są podane napewno bez mechanika a wiec no nie wiem czy tak mało bo w przeciągu nie wiem ile ją masz wsadziłeś w nią ok albo i ponad 10 tys to tak mało ??a to już jest nie do wyciągniecia , nie wliczyłeś w cene kompletnego rozrządu , tłumników które zaraz sie posypią na gazie i takich czescie ekspoatacyjnych np kabli wysokiego napiecią , wiadomo opony trzeba kupić do każdego ale do a8 pasowałoby mieć conajmniej 17 cali przy odpowiednim profilu ....( mam znajomego kupował do 740 samochod ma za 20 tys a za nowe opony musiał zapłacić ponad 4. tys) Tak sie tylko mówi ale wsumie tak czy owak przy każdej naprawie kupnie nawet tych opon itd itd to płacisz jak za audi a8

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: