Po VINie powiedzą ile wiedzą - ale musisz sobie to załatwić - bo oficjalnie nie mogą mówić. Co do ceny - tanio
Przebieg niewiarygodnie niski, ale zdarzają się rodzynki.
Ten silnik nie należy do tanich w utrzymaniu - bardziej niż na szarpakach skupiłbym się na jednostce napędowej i tiptroniku oraz wypadkowej przeszłości.
Przykładowe ceny:
1. Rozrząd - 3-4 tys. zł + 2000 hydraulika
2. Wałki rozrządu z wymianą 5000 ORI z hydrauliką
3. Spalanie: trasa 7,5l (spokojna jazda) 11,5 miasto (Warszawa, często korki)
4. Regeneracja pompy wtryskowej - 2500 zł
5. Wtrysk sterujący - 1200 ASO
To może i straszenie, ale auto trzeba bardzo dokładnie prześwietlić. Uczulam tylko, że możesz później nie być zadowolony z tego silnika o ile źle trafisz.
Z napędu nie mają prawa dochodzić żadne stuki ani puki. Skrzynia ma miękko zmieniać biegi, bez szarpnięć. No i auto nie ma xenonu - dla mnie to dyskwalifikuje ten egzemplarz, ale to oczywiście Twoja sprawa. Brak Navi by mnie nie zniechęcał - to można dołożyć.