.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A6 2.7T vs 4.2 który wybrać ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=72897 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | A6 man [ 07.lut.2008 22:07:24 ] |
Tytuł: | Audi A6 2.7T vs 4.2 który wybrać ? |
Witam szanownych klubowiczów aktualnie poruszam się a6 2000r 1.8T Q zawirusowanym na 180km, no złego słowa powiedzieć o tym aucie nie mogę no moze poza przykrą przygodą z zegarami ale podobno to przypadłość tych modeli więc nieważne a więc nadszedł wreszcie długo oczekiwany czs poszukiwania nowego auta a jako ze a6 odpowiada mi rewelacyjnie pozostanę przy tym modelu chodzi jednak o to że 180 km już mnie nie raduje zbytnio 2.5 tdi w moich odczuciach tez jest srednie (miałem okazję prowadzić czipowaną wersję - ale to nie to) chcę uderzyć w okolicę 300KM więc wybór tylko między 2.7 a 4.2 (byłem kiedyś szczęsliwym posiadaczem celicy gt4 i zapomnieć nie mogę tego dreszczyku za kazdym razem gdy wsiadałem do auta - ahh pamiętam prędkościomierz wyskalowany do 300.. ale ja nie o tym ![]() ![]() ![]() |
Autor: | A6 man [ 07.lut.2008 23:41:36 ] |
Tytuł: | |
i jeszcze jedno w katalogu znalazłem model 2.7T bez napędu Q czy to mozliwe czy jakiś błąd się wdarł? 230KM na jednej osi i do tego przedniej? hmmm.... ![]() |
Autor: | slahomyr [ 08.lut.2008 00:17:17 ] |
Tytuł: | |
Wsiądź do 4,2... dodaj gazu kilka razy... przejedź się, a wątpliwości szybko znikną ![]() |
Autor: | Heveliusz [ 08.lut.2008 09:01:22 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli gazownia to tylko 4.2. 2.7 BT nikt porządnie nie zagazuje, a zapwne skoro miałbyś turbo, to i czipka (bo jat tak można nie odkryć potencjału ![]() Jeśli jesteś nastawiony na mody i podnoszenie mocy w nieskończoność, to 2.7BT a jeśli na gazownię to 4.2. Spalanie pewnie będzie troszkę niższe przy spokojnej jeździe w 2.7 BT ale przy pałowaniu będzie i tak o wiele za duże w obu jednostkach... Proponuję poczytać wątki odnośnie 2.2T i 4.2 w S6 i na tej podstawie wyciągnąć wnioski odnośnie kosztów, eksploatacji i trwałości. To jest bliźniaczy dylemat, tylko że dotyczy starszych generacyjnie jednostek napędowych... O wersjach itp. nie mówie, bo nie wiem... ![]() |
Autor: | Morgi [ 08.lut.2008 09:08:28 ] |
Tytuł: | |
Ja bym polecał 4,2 Powody zostały już z grubsza wyjaśnione powyżej... |
Autor: | A6 man [ 08.lut.2008 14:08:25 ] |
Tytuł: | |
tak na marginesie to czipowane 2.7T będzie miało lepsze osiągi od 4.2? i jak wygląda sprawa czipa w 4.2 mowa o 300 konnym silniku |
Autor: | Morgi [ 08.lut.2008 14:09:38 ] |
Tytuł: | |
Sprawa czipa w 4,2 nie wygląda - nierealne, zwykły czip może doda z 5 koni... to wolnossak Dobrze podkręcone 2,7 BiT owszem, mocniejsze będzie od 4,2 |
Autor: | designer [ 08.lut.2008 14:42:07 ] |
Tytuł: | |
Miałem przez ostatnie kilka miesięcy podobny dylemat. Z tym że ja wybralem już 4.2 tylko zastanawiałem się czy S6 czy S8 ![]() ![]() Mam Turbo w TT 1.8T więc wiem że trzeba o nie szczególnie dbać, a w 2.7 nawet podwójnie ![]() ![]() I tyle. A 340 KM/420 Nm jak najbardziej mnie satysakcjonują. Plus do tego wypasik którym mam. Bajka.... ![]() Następne jak będzie to tylko RS6 ![]() Pozdrawiam |
Autor: | designer [ 08.lut.2008 14:43:42 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Lać olej i cieszyć się jazdą
![]() I Pb oczywiście też trza lać ![]() |
Autor: | Morgi [ 08.lut.2008 15:01:28 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Następne jak będzie to tylko RS6 albo S8 V10 5.2 , ale to za jakiś czas.
Słuszną drogę wybrałeś.... ![]() |
Autor: | A6 man [ 08.lut.2008 19:09:28 ] |
Tytuł: | |
no dobra a czy podzespoły taie jak klocki tarcze i reszta "codziennego" uzytku jest też bliźniacza z S6 ? rozumiem ze nie ma specjalnych trudności zeby zagazować 4.2 i wiekszość gazowników się tego podejmuje? |
Autor: | Morgi [ 13.lut.2008 08:39:05 ] |
Tytuł: | |
4,2 dobrze znosi gaz podobno |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |