.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz..
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=73160
Strona 1 z 1

Autor:  dejf [ 12.lut.2008 19:33:14 ]
Tytuł:  A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz..

Rozwazam przesiadke z B4 1Z na cos mlodszego.. np. A4 TDI w limuzynie najlepiej model 2000 (wiadomo dlaczego) Prosze o sugestie dotyczace ponizszego egzemplarza.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna?
Dziekuje :peace:

Autor:  przemik [ 13.lut.2008 09:10:14 ]
Tytuł: 

Egzemplarz bardzo ładny... nic dodac nic ujac... IMO szkoda ze nie AVANT...

Pogadaj z Basketem on ma AFN a z quattro..

Pozdrawiam

Autor:  dejf [ 13.lut.2008 16:23:52 ]
Tytuł: 

ja wlasnie szukam tylko limuzyny :diabel:

Autor:  martab99 [ 13.lut.2008 22:41:29 ]
Tytuł: 

Tak, rożnica jest odczuwalna. Mialem okazje porównac dwa zdrowe egzemplarze: A3 5 dr i A4q , oba AFN. Oska jest jakby "lżejsza", ale z kolei prowadzenie, skrety i trakcja są juz nieporównywalne. Myśle ze tą "wołowatość" z powodzeniem jest w stanie poprawić mały zabieg wzmacniający ;)

P.S. Tego kto wymyślił połączenie czarnego auta i tej koszmarnej, niebieskiej tapicerki powinni jakos wymyślnie ukarac :)

Autor:  Baskecior [ 13.lut.2008 23:20:52 ]
Tytuł:  Re: A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz..

dejf napisał(a):
Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna?
Dziekuje :peace:

Przyspieszenie delikatnie na korzyść oski (jesli warunki drogowe pozwalają na dobrą przyczepność).
Koniec plusów ośki. :D
Prowadzenie, zdolność pokonywania kolein - plus dla quattro.
Spalanie ok literka wyzsze w quattro.
Różnica mas na niekorzyść quattro.
Rozkład masy na korzyść quattro - auto jest perfekcyjnie wywazone i prowadzi się naprawdę bardzo dobrze.
Kuracja wirusowa rozwiązuje problem przyspieszeń i wzrostu momentu.
Bierz AFN`a quattro.

Autor:  arkadio70 [ 13.lut.2008 23:59:41 ]
Tytuł: 

Miałem podobną sztukę, prowadzenie bajka, a że spalanie większe olać to :peace: Obrazek

Autor:  newman [ 14.lut.2008 21:13:23 ]
Tytuł: 

Po moim doświadczeniu z chiptuningiem (nie quattro) śmiem twierdzić, że jak wzmocnisz, to wtedy nie odczujesz różnicy w spalaniu, za to furka zacznie lepiej jeździć w stosunku do serii i wtedy kombinacja afn+q+chip ma sens.

Autor:  dejf [ 15.lut.2008 17:50:09 ]
Tytuł: 

Dzieki za odpowiedzi! ;) Mysle ze obojetnie czy mi sie trafi Q czy oska to bede wzmacnial tdi'ka :D Szkoda ze A4 w AFN 4x4 jest tak znikoma liczba..
A co sadzicie o jego sportfahrwerk? To przeciez nie jest fabryczne. Podejrzewam ze sa to jakies sprezyny H&R albo cos w tym stylu (moze troche bardziej skomplikowane). Czy raczej komfort nie bylby w nim raczej kiepski z takim zawieszeniem?

Autor:  oliwer78 [ 16.lut.2008 00:18:16 ]
Tytuł: 

dla mnie ten wozik jakos dziwnie wyglada - ET felgi za duze czy cos, kola sie pochowaly gleboko. Tak sobie marudze...

Autor:  sebolec [ 16.lut.2008 00:36:51 ]
Tytuł: 

ET raczej normalne, tylko auto wyraźnie posadzone i pewnie stąd ten efekt.

Autor:  dejf [ 17.lut.2008 14:05:20 ]
Tytuł: 

to jak z tym komfortem w tym zawieszeniu? ;)

Autor:  arkadio70 [ 17.lut.2008 15:01:46 ]
Tytuł: 

Po zakupie zmieniłem zawieszkę na sport, ori czerwone amorki Boge + springi H&R + seryjne koła 195/65/15 wyszła lipa za duży balon opony i audi skakało jak piłka, po zmianie na 225/45/17 uzyskałem pożądany efekt, duża felga + gleba i komfort lepszy niż na 15 :peace:

Obrazek

Autor:  Sprinter [ 17.lut.2008 15:32:58 ]
Tytuł: 

arkadio70 napisał(a):
Po zakupie zmieniłem zawieszkę na sport, ori czerwone amorki Boge + springi H&R + seryjne koła 195/65/15 wyszła lipa za duży balon opony i audi skakało jak piłka, po zmianie na 225/45/17 uzyskałem pożądany efekt, duża felga + gleba i komfort lepszy niż na 15 :peace:

Obrazek


Ładniej na pewno, bezpieczniej na pewno, pewniejsze prowadzenie na pewno, ale nie wmawiaj nikomu większego komfortu, bo choćbyś miał mega dobrany zestaw -40/60 (a wygląda, że o tyle obniżyłeś), to auto bardziej tłucze i wyraźniej czuć nierówności polskich dróg ;)

Apropo wyżej omawianego auta, to ma normalne fabryczne felgi, a że mają duże ET to tak po prostu głębiej siedzą.

Autor:  arkadio70 [ 17.lut.2008 16:01:42 ]
Tytuł: 

Czy napisałem, że komfort polepszył się w porównaniu z serią :?: :?: :?:
Jedni lubią komfort drudzy sport, :): ja wolę nisko i twardo :peace:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/