.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz.. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=73160 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dejf [ 12.lut.2008 19:33:14 ] |
Tytuł: | A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz.. |
Rozwazam przesiadke z B4 1Z na cos mlodszego.. np. A4 TDI w limuzynie najlepiej model 2000 (wiadomo dlaczego) Prosze o sugestie dotyczace ponizszego egzemplarza. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna? Dziekuje ![]() |
Autor: | przemik [ 13.lut.2008 09:10:14 ] |
Tytuł: | |
Egzemplarz bardzo ładny... nic dodac nic ujac... IMO szkoda ze nie AVANT... Pogadaj z Basketem on ma AFN a z quattro.. Pozdrawiam |
Autor: | dejf [ 13.lut.2008 16:23:52 ] |
Tytuł: | |
ja wlasnie szukam tylko limuzyny ![]() |
Autor: | martab99 [ 13.lut.2008 22:41:29 ] |
Tytuł: | |
Tak, rożnica jest odczuwalna. Mialem okazje porównac dwa zdrowe egzemplarze: A3 5 dr i A4q , oba AFN. Oska jest jakby "lżejsza", ale z kolei prowadzenie, skrety i trakcja są juz nieporównywalne. Myśle ze tą "wołowatość" z powodzeniem jest w stanie poprawić mały zabieg wzmacniający ![]() P.S. Tego kto wymyślił połączenie czarnego auta i tej koszmarnej, niebieskiej tapicerki powinni jakos wymyślnie ukarac ![]() |
Autor: | Baskecior [ 13.lut.2008 23:20:52 ] |
Tytuł: | Re: A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz.. |
dejf napisał(a): Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna?
Dziekuje ![]() Przyspieszenie delikatnie na korzyść oski (jesli warunki drogowe pozwalają na dobrą przyczepność). Koniec plusów ośki. ![]() Prowadzenie, zdolność pokonywania kolein - plus dla quattro. Spalanie ok literka wyzsze w quattro. Różnica mas na niekorzyść quattro. Rozkład masy na korzyść quattro - auto jest perfekcyjnie wywazone i prowadzi się naprawdę bardzo dobrze. Kuracja wirusowa rozwiązuje problem przyspieszeń i wzrostu momentu. Bierz AFN`a quattro. |
Autor: | arkadio70 [ 13.lut.2008 23:59:41 ] |
Tytuł: | |
Miałem podobną sztukę, prowadzenie bajka, a że spalanie większe olać to ![]() ![]() |
Autor: | newman [ 14.lut.2008 21:13:23 ] |
Tytuł: | |
Po moim doświadczeniu z chiptuningiem (nie quattro) śmiem twierdzić, że jak wzmocnisz, to wtedy nie odczujesz różnicy w spalaniu, za to furka zacznie lepiej jeździć w stosunku do serii i wtedy kombinacja afn+q+chip ma sens. |
Autor: | dejf [ 15.lut.2008 17:50:09 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za odpowiedzi! ![]() ![]() A co sadzicie o jego sportfahrwerk? To przeciez nie jest fabryczne. Podejrzewam ze sa to jakies sprezyny H&R albo cos w tym stylu (moze troche bardziej skomplikowane). Czy raczej komfort nie bylby w nim raczej kiepski z takim zawieszeniem? |
Autor: | oliwer78 [ 16.lut.2008 00:18:16 ] |
Tytuł: | |
dla mnie ten wozik jakos dziwnie wyglada - ET felgi za duze czy cos, kola sie pochowaly gleboko. Tak sobie marudze... |
Autor: | sebolec [ 16.lut.2008 00:36:51 ] |
Tytuł: | |
ET raczej normalne, tylko auto wyraźnie posadzone i pewnie stąd ten efekt. |
Autor: | dejf [ 17.lut.2008 14:05:20 ] |
Tytuł: | |
to jak z tym komfortem w tym zawieszeniu? ![]() |
Autor: | arkadio70 [ 17.lut.2008 16:01:42 ] |
Tytuł: | |
Czy napisałem, że komfort polepszył się w porównaniu z serią ![]() ![]() ![]() Jedni lubią komfort drudzy sport, ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |