.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 PIŁA - KTOŚ WIDZIAŁ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=73662 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | woron [ 21.lut.2008 16:46:50 ] |
Tytuł: | A6 PIŁA - KTOŚ WIDZIAŁ? |
Co sądzicie o tej ofercie? Wiem, że dobre auto musi kosztować więcej ale czy ta A6 jest warta swej ceny? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3948694 |
Autor: | adamusek [ 21.lut.2008 17:03:15 ] |
Tytuł: | |
nie znam tego auta ale radzilbym kupic cos w quattro - toms sprzedaje swojego wypasionego AELa jest swieze ogloszenie - na pewno jedzi duzo lepiej niz te 2.6 z ogloszenia sam bym sie interesował gdyby nie to że szukam avanta... |
Autor: | woron [ 21.lut.2008 17:10:21 ] |
Tytuł: | |
Tyle, ze to ma być własnie Avant! Ciężko o Quattro w benzynie ( inne niz wersja S ) a diesel mnie nie kreci. |
Autor: | adamusek [ 21.lut.2008 17:15:18 ] |
Tytuł: | |
hmm jesli nie diesel kolego jak juz to celuj w 2.8 30V albo 4.2 jak na linku http://www.allegro.pl/item314415226_audi_s6_4_2.html chociaz nie znam tego auta podaje tylko przyklad auto bedzie porownywalnie paliło a 4.2 o niebo lepiej radzi sobie z tym autem |
Autor: | woron [ 21.lut.2008 17:26:34 ] |
Tytuł: | |
Bądźmy powazni! 4,2? ![]() Wymiana rozrządu na start i kto za to zapłaci ?? To ma być auto do jazdy codziennej a nie rakieta na zloty ![]() |
Autor: | adamusek [ 21.lut.2008 17:46:16 ] |
Tytuł: | |
czesci do wymiany rozrzadu w 4.2 to jakies 650 zl... nie popadajmy w paranoję zacytuję wypowiedz małego "śmieszni ludzie to Ci którzy twierdza że esa jest droga w eksploatacji....jasne pije olej 1l na 1400 km=16pln, rozrząd 620pln+ wymiana jak ktoś nie umie, gaz...trasa 14, miasto 20l , klocki 160 pln przód tył jak w cygarze, filtr powietrza 32 pln ...itd itd, jak ktos nie jeżdził audi z motorem V8 niech nie drązy tematu bezsęsownie szkoda słów." ale jesli nie chcesz no to tylko 2.8 i to najlepiej 30V... Jak to ktos kiedys powiedział 2.6 pali jak 2.8 a jezdzi jak 2.3 ![]() |
Autor: | Morgi [ 22.lut.2008 08:27:10 ] |
Tytuł: | |
Też polecam 4,2 lub ostatecznie 2.8 30V, ten drugi pali ze 2 litry mniej i ma może około 20% tańszy rozrząd - podaje te dane bo widze że są one głownym kryterium zakupu.... poza tym 4,2 dobrze jeździ ![]() ![]() |
Autor: | woron [ 22.lut.2008 10:16:45 ] |
Tytuł: | |
Rozrzad to jedno z kryterium! Przeczytałem ocenę silnika 2,6 w artykule pisanym przez obiektywnego rzeczoznawcę i dowiedziałem się, że charakteryzuje go niska awaryjność w stosunku do 2,8 gdzie sa problemy z elektroniką silnika. Wiem, że chcę 2,6 dlatego proszę tylko o ocenę modelu który przedstawiłem pod wzgledem atrakcyjności oferty w stosunku do ceny także jeżeli mam coś wynieść z tego forum to proszę do rzeczy.... |
Autor: | GrzesB [ 22.lut.2008 10:50:15 ] |
Tytuł: | |
Jeździłem 3 lata 2.8 V6 174PS i nie miałem żadnego problemu z elektroniką silnika. Padły dwa czujniki, ale one są zarówno w 2.6 jak i 2.8. Takich rzeczoznawców wsadź między bajki! Te silniki różnią sie głównie osprzętem. Różnica jest dość widoczna pod pedałem, szczególnie po przekroczeniu 4000rpm. |
Autor: | adamusek [ 22.lut.2008 13:41:47 ] |
Tytuł: | |
o np takiego 2.8 30V szukaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4500306 |
Autor: | mroova81 [ 22.lut.2008 23:49:09 ] |
Tytuł: | |
Zawsze dokładając trochę więcej otrzymujemy trochę więcej. Nie wiem czy jest sens tak patrzeć. Całe szczęście, że 4.2 to największe silnika w tej klasie, bo jak by były 6.0 to by były posty w stylu: 6.0 pali litr więcej, rozrząd jest stówe droższy, a cylindrów 4więcej. Np w moim przypadku 4.2 raczej by się na pewno nie sprawdził, a mam nawet obawy co do 2.8/2.6, gdyż robię przeważnie krótkie trasy po mieście do pracy etc, a 4.2 to można sobie jezdzić po europie, a nie po 30tys mieście. Co do przedmówcy: adamusek napisał(a): o np takiego 2.8 30V szukaj
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4500306 fakt - silnik napewno genialny - stosunek moc do spalanie do wydatków, ale 193konie i napęd na przód? Na V biegu może do wykorzystania, ale start ze świateł gorszy niż 2.6 w Q wg mnie ![]() |
Autor: | adamusek [ 23.lut.2008 00:28:38 ] |
Tytuł: | |
mowilem o silniku tylko, fakt ze w osce to jest kiepsko chyba ze na trasy wylacznie ;D Aczkolwiek ja jezdze 2.3 i bardzo sobie chwalę... ale jak kolega zaczął mówić o 2.6 to zaproponowałem 2.8... Z tego co mi wiadomo to 2.6 został zrobiony w celu dopasowania auta to jakichśtam przepisow w DE (chodziło o stawki ubezpieczenia zależne od pojemności)... nie wiem ile w tym prawdy ale z opinii wielu osób wynika tak że albo celujemy w coś o mniejszej pojemnosci, o b niskiej awaryjnosci i tanim w obsludze jak np. 2.3 albo jak juz to 2.8 lub odpowiednio wyżej... aczkolwiek jak się trafi igiełka 2.6 w dobrej cenie to też można tym jeździć i bedzie ok jednie należy pamiętać o dobrej instalce LPG bo tam kolektor jest plastikowy i przy strzele bedą strzępy... my staramy się doradzić ale wybór należy wyłącznie do Ciebie ![]() |
Autor: | woron [ 23.lut.2008 12:25:54 ] |
Tytuł: | |
Kolektor w A6 v6 nie wygląda na plastikowy! http://allegro.pl/item317823209_kolekto ... tnica.html P.S. Nikt z was nie wypowiedział się na temat przedstawionej przezemnie oferty.... |
Autor: | adamusek [ 23.lut.2008 15:49:10 ] |
Tytuł: | |
kolektor do 2.6 w oryginale jest plastikowy, mozna zalozyc aluminiowy od 2.8 ten gosc sprzedaje od 2.8 kolektor. nie znam auto nie wypowiem sie. Jesli bedzie ladna i w dobrej cenie to bierz ![]() |
Autor: | woron [ 23.lut.2008 15:55:10 ] |
Tytuł: | |
Bzdura. Kolektor w 2,6 i 2,8 jest aluminiowy. |
Autor: | adamusek [ 23.lut.2008 16:35:05 ] |
Tytuł: | |
no to pierwsza z brzegu aukcja http://moto.allegro.pl/item307488729_audi_2_6_v6_abc_kpl_plastikowy_idealny.html plastik mozna pomalować na srebrno... ale to nadal będzie plastik ![]() żeby nie być gołosłownym http://mgaz.pl/montaz/plastik.htm tu masz wszystko rozpisane lacznie z tym jak wyglada 2.6 po strzale... Skoro jesteś taki pewny swego to po co Ci nasze opinie ? ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |