.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 2003 - 2004 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=73956 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Nikodem96 [ 26.lut.2008 21:23:02 ] |
Tytuł: | A8 2003 - 2004 |
Witam serdecznie. Mam zamiar wybrać się do Niemiec po A8 2003 - 2004r. Możecie wydać jakieś opinie na ten temat. Jaki silnik benzyna czy diesel? Jaka moc silnika? Czy omijać z daleka Multitronic - czytałem o tym dziadostwie na forum. |
Autor: | Pablo200 [ 27.lut.2008 08:40:54 ] |
Tytuł: | |
Witaj, To chyba źle czytałeś bo Multitronica nie ma w A8 |
Autor: | Nikodem96 [ 27.lut.2008 10:34:27 ] |
Tytuł: | |
A to pięknie - ale na mobile.de były ogłoszenia Multitronic - pewnie nie odróżniają skrzyni! |
Autor: | *S8* [ 27.lut.2008 17:12:56 ] |
Tytuł: | |
jak masz kase to kupuj 4.2 TDI |
Autor: | Przemysław [ 27.lut.2008 22:37:32 ] |
Tytuł: | |
były multitroniki w np w 3.2 i chyba byl takie silniczek 3.0 też był z multi.... Moja opinia na ten temat jest taka że jesli jest duża róznica w cenie to nie warto na siłe kupować diesla ..... najlepiej kupić 4.2 chodz dobre 3.7 też nie bedzie złe ![]() ![]() |
Autor: | Esperak [ 27.lut.2008 22:56:43 ] |
Tytuł: | |
rozwazanie czy TDI czy PB to czysta teoria silnik 4.0 TDI nie pali przecież 5L ON tylko znacznie wiecej, mysle że podobnie jak 4,2 PB. Wybierz to co blizsze sercu portfel zniesie obie opcje.. ![]() Co do Multitronika nie wiem jak w A8 ale w niższych modelach ta skrzynia ma opinie często padającej. To nowatorska konstrukcja i chyba jeszcze niekoniecznie dopracowali wszystkie szczegóły. |
Autor: | Przemysław [ 28.lut.2008 08:20:47 ] |
Tytuł: | |
Esperak napisał(a): rozwazanie czy TDI czy PB to czysta teoria silnik 4.0 TDI nie pali przecież 5L ON tylko znacznie wiecej, mysle że podobnie jak 4,2 PB. Wybierz to co blizsze sercu portfel zniesie obie opcje..
![]() Co do Multitronika nie wiem jak w A8 ale w niższych modelach ta skrzynia ma opinie często padającej. To nowatorska konstrukcja i chyba jeszcze niekoniecznie dopracowali wszystkie szczegóły. zgadzam sie w 100% znam gościa ma q7 4.2 tdi i ma przepał ok 16 l.... z a8 4.2 tdi nie miałem styczności ale widziałem filmik na necie jakoś do mnie nie przemawiało brakowało jej tak jakby z 1000 obrotów strasznie krótkie biegi tak to wyglądało natomiast 4.2 pb jeździłem ze znajomym i to jest kosmos naprawde... |
Autor: | Pablo200 [ 28.lut.2008 08:38:18 ] |
Tytuł: | |
Ja rekomenduje z doświadczenia dla oszczednej jazdy 3.0 TDI dla szybkiej jazdy 5.2 V10 I na tym wpis zakończono. |
Autor: | DKG [ 02.mar.2008 14:15:25 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem za wersją benzynową ![]() Plusy: 0% awaryjność 100% satysfakcja Minusy: spalanie 10-17 litra mniejszy popyt przy sprzedaży P.S. Pablo ma racje. Jeśli uparłeś się na diesla, a większość przebiegu robisz po mieście to tylko 3.0TDI (4.0TDI dość dużo pali). Jeśli zaś chcesz mieć fure z dobrym przyśpieszeniem to 4.2TDI lub wer. benzynowe 4.2 V8 lub 5.2 V10, a jak masz fantazje 6.0 V12 |
Autor: | Esperak [ 02.mar.2008 17:01:17 ] |
Tytuł: | |
A ja tu zadam tak przykładowo niedyskretne pytanie... ![]() Gazował ktoś już 6.0 W12??? bo mi taki wątek po głowie chodzi.... ![]() |
Autor: | Pablo200 [ 02.mar.2008 17:13:30 ] |
Tytuł: | |
Esperak napisał(a): A ja tu zadam tak przykładowo niedyskretne pytanie...
![]() Gazował ktoś już 6.0 W12??? bo mi taki wątek po głowie chodzi.... ![]() Tylko ciekły gaz Widziałem takie jedno w Hamburgu Tylko pytanie po co ?? |
Autor: | Esperak [ 02.mar.2008 17:50:51 ] |
Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): Esperak napisał(a): A ja tu zadam tak przykładowo niedyskretne pytanie... ![]() Gazował ktoś już 6.0 W12??? bo mi taki wątek po głowie chodzi.... ![]() Tylko ciekły gaz Widziałem takie jedno w Hamburgu Tylko pytanie po co ?? No jak to poco...... żeby pokazać gościowi w polonezie na stacji że A8 6.0 pali mniej gazu.. ![]() A tak poważnie hmm dużo śmigam i jakoś pomimo wszystko średnio mnie bawi płacenie za PB. Może to juz w moim przypadku zboczenie gazomaniakowe ale cóż tak mam. |
Autor: | ravek [ 12.mar.2008 00:49:42 ] |
Tytuł: | |
witajcie. Ja także mam dylemat co kupić, jednak z nastawieniem na diesla, ze względu na późniejszą sprzedaż. tylko którego 3.0 czy 4.0 na 4.2 jeszcze mnie nie stać. Najbardziej interesuje mnie zagadnienie z multitronikiem, kolega Pablo200 napisał że takowych skrzyń w A8 nie ma, za to kolega Przemysłam napisał że są w silnikach 3.0. Najwięcej śmigam po mieście i dlatego Najbardziej podejdzie mi silniczek 3.0 Tdi ale jeśli są w nich multitroniki to z daleka ominę ten temat. Napiszcie jak jest naprawdę. |
Autor: | Esperak [ 12.mar.2008 08:33:19 ] |
Tytuł: | |
z tego co ja kojaze to multitronik był montowany w silnikach ponizej 300Nm gdzieś czytałem że tylko do takiej mocy były stosowane. druga kwestia że multitronik jak pamiętam nie występuje w konfiguracji quattro w tamtych latach, multi to była wyłącznie ośka. Ja i tak polece ci PB niemam przekonanie jakoś do klekotów. |
Autor: | Morgi [ 12.mar.2008 09:25:53 ] |
Tytuł: | |
multi na pewno nie było w quattro., Bierz quattro - podwójna korzyć: AWD i Tip |
Autor: | Przemysław [ 12.mar.2008 10:29:06 ] |
Tytuł: | |
Witam ![]() i jeszcze 1 aspekt bardzo ważny ile trzeba dopłącić do tego diesla bo jak np 30 tys a czesto tak bywa to kompletnie nie opłacalny biznes - diesle czesto = dużo wiekszy przebieg czyli reasumując może okazać sie że troche do zrobienia jest ![]() może to i śmieszne ale trzeba usiąść z kalkulatorem i na spokojnie chłodno kalkulując że diesel z taką pojemnością do takiego cieżaru też nie pali 8 l wyciągnąć odpowiednie wnioski i kupić bezproblemową jazde benzynowym v8 ![]() |
Autor: | Przemysław [ 12.mar.2008 10:36:52 ] |
Tytuł: | |
ravek napisał(a): witajcie.
Ja także mam dylemat co kupić, jednak z nastawieniem na diesla, ze względu na późniejszą sprzedaż. tylko którego 3.0 czy 4.0 na 4.2 jeszcze mnie nie stać. Najbardziej interesuje mnie zagadnienie z multitronikiem, kolega Pablo200 napisał że takowych skrzyń w A8 nie ma, za to kolega Przemysłam napisał że są w silnikach 3.0. Najwięcej śmigam po mieście i dlatego Najbardziej podejdzie mi silniczek 3.0 Tdi ale jeśli są w nich multitroniki to z daleka ominę ten temat. Napiszcie jak jest naprawdę. powiedz mi jedno a co to za dylemat ???? jeszcze nie kupiłeś a już myślisz o sprzedaży , przejmujesz sie tym czy za 2-3 lata sprzedaż ją komuś za 60 czy benzyne za 55 ???? chłopie jak masz igłe to wyrwaliby ci z reki dobrą 4.2 q i to jeszcze w tym klubie ![]() |
Autor: | Pablo200 [ 12.mar.2008 10:37:49 ] |
Tytuł: | |
Moge to samo napisac o dieslu ale nie mam czasu na dziwne dyskusje... ![]() |
Autor: | Dred [ 12.mar.2008 13:02:57 ] |
Tytuł: | |
ja nie wiem czemu najeżdżacie na te diesle. jeździłem tym autem 4.0 TDI o raz 4.2 TDI , 3.0 już mniej po pierwsze bardzo fajnie się tym jeździ i ten 4.2 TDI objedzie Ci benzynę bez problemu. dużo większy moment obrotowy moc tutaj jest już mało ważna bo ma ogranicznik. spalanie po trasie takiego 4.2 to przy jeździe 140-180 można nawet zejśc spokojnie poniżej 10 L pod warunkiem że nie będzie to szarpana jazda tylko w miare płynna. Po mieście podobnie spalanie na poziomie A6 3.0 czyli 12-14 L ON, a nawet i mniej wszystko zależy jak wykorzystujemy prawą nogę i gdzie jeździmy usłyszeliście o awariach w 2.5 TDI i od razu szukacie dziury w 3.0/4.0/4.2 TDI ![]() Multitronic nie występował w dieslu , bo wszystkie miały napęd quattro było to wsadzane wyłącznie do 3.0 PB ośka i 3.2 FSI ośka racją jest , że należy to na spokojnie policzyć kto ile km robi, jakie są różnice w cenach ECT by potem nie powiedzieć , że diesel jest drogi , lub kupując PB myślało sie , że wyjdzie taniej a tutaj nagle okazuje się , że gaz trzeba zakładać by "przyoszczędzić " ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |