na stronie tytułowej masz dane wszystkich autek poszukaj sobie jakiegoś ciekawego zestawu model-silnik odpowiadający ci......
http://www.audiklub.org/dane.html
jak znajdziesz to ktoś ci powie ile na haku można ....
quattro można sprawdzić na kilka sposobów
-piaseczek krótki ostry gaz żeby lekko kopnął i sprawdzić ślady
-paść na glebę i sprawdzić czy idzie do tyłu wał
- czy w środku ma z tyłu przedzieloną podłogę "kanał" na środkowym miejscu pasażera
-przełącznik ""DIFF"" (blokada mechanizmu różnicowego 100%

zazwyczaj jest koło ręcznego)
lub pokrętło ( na desce rozdzielczej )pozycja 1 , 2
1 blokada centralnego mech. róż. między osiowa
2 blokada tylnego mech. róż.
sprawdzać stan quattro ...hmmmm fajnie gdyby nie było za dużych luzów w układzie napędowym, podpora wału tu im starcze tym bardziej może sie coś pojawić drgania wału .....
szkoda że ja nie kupiłem 100-tki w "Q"
chyba nic nie pokręciłem
a ha szukaj tak powyżej 100 km i na pewno wiecej jak 200 Nm żeby silniczek dawał rade
taa tereówka

tez fajnie jakby brakło mocy to reduktor i wio