Jeki napisał(a):
Cytuj:
Drugim bym się zainteresował bliżej... choć to zgazowane 2.8 n
A w czym problem, że to 2.8 zagazowane??
Jutro chyba się wybiorę to zobaczyć, ktoś ma ochotę się zabrać?
Miałem takie coś - wracać do tego nie chcę... Uwierz mi - mit 2.8 jako dobrego silnika się kończy. Większość osób które znam utopiło sporo kasy w ten motor - co mądrzejszi sprzedali szybko albo nie gazowali... To już są stare motory które mają po 10 lat i wielki przebieg za sobą... no i są upierdliwe, bo co chwilę inna pierdoła się wali... Jedyny plus, że jak jest 100% sprawny to w miarę przyjemnie się jeździ (nie biorąc pod uwagę spalania) a powyżej 4tys. RPM jest nawet miło (akustycznie). Zazwyczaj są to jednak zajeżdżone auta...
Jak sprzedawałem swoje miało na blacie 320kkm i jak się domyślam ze dodatkowe 200kkm odkręcone... Ja przez 3 lata zrobiłem nim 100tkm, zakładam, że jeśli nawet nie było jeżdżone więcej (a nie jest to nadwyraz duży roczny przebieg) to po 11 latach masz prawie 400tkm...
[+]
Jak dobrze pamiętam Treblinka jest na południu PL, a blachy są z mazowieckiego - nie zastanawia Cię to?
[++]
To jest silnik ACK - ja pisałem o AAH - niby nowsza konstrukcja, ale więcej zaworów do psucia
