.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:38:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Allroad - warto?
PostNapisane: 10.mar.2008 09:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
Kolega nosi się z zamiarem :-)

Warto pchać się w ten samochód - droższy od zwykłej A6 o 20 - 30 proc. (w grę wchodzą roczniki 2002 - 2003)? Czy to auto to fajnie wyglądający, ciężki, powolny i paliwożerny gadżet czy rzeczywiście świetnie się prowadzi i na polskich drogach sprawdza się lepiej niż subaru?

Czy użytkownicy mogliby wypowiedzieć się w temacie?

dzięki
r.

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 13:41:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jako że jestem użytkownikiem allroada to mogę powiedzieć conieco na ten temat (oczywiście obiektywnie)

Jeżeli kupować to według mnie max z przebiegiem 150kkm i z pewnego żródła (większe przebiegi to tylko po dogłębnym sprawdzeniu i najlepiej od kogoś kto rzeczywiście o niego dbał)

Rocznik min 2002. Najlepiej coś z silnikiem Bxx Ale AKE też będzie dobrym wyborem.

Po kupnie trzeba się liczyć z rutynową wymianą hydrauliki w celu zapewnienia sobie bezproblemowej jazdy przez długi czas http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=74579

Samochód ma rewelacyjne zawieszenie

Samochód świetnie radzi sobie na trudnych nawierzchniach

Samochód potrafi pokazać pazurka w terenie (jeżdziłem nim po stoku na magurze małastowskiej - jeżeli ktoś tam był to wie że to nie jest jakaś ośla łączka)

Samochód dość drogi w serwisie ale jak kogoś stać na zakup to pewnie też stać na utrzymanie

komfort jazdy olbbrzymi - zawieszenie regulowane istny bajer (potrafi się zmienić z kanapy w naprawdę twarde i sztywne w rzie potrzeby)

Samochód rzeczywiście ciężki ale nie daje po sobie poznać (naprawdę dynamiczna jazda i wyprzedzanie kolumny aut nie jest problemem)

Należy o niego dbać jak o każdy inny to będzie pracował bez problemów b. długo

Ja polecam. Gdybym miał brać znowu auto tej klasy to z pewnością byłby to allroad. Tylko zastanowiłbym się nad dołożeniem do nowszego (z mniejszym przebiegiem)

Nie kupiłbym imprezy czy legacy - w porównaniu do COOO to taczki z kapciem zamiast opony. Naprawdę - miałem przyjemność nimi jeździć i audi to całkiem inna bajka. Wkońcu auto to kosztowało w dobrej wersji 3-4 lata temu 300tyś zł. Coś musiało tyle kosztować

Pozdr.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 18:32:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
dzięki

ale jak porównywałeś ze zwykłą A6 - komfort w codziennym użytkowaniu jest wyraźnie wyższy?

rozumiem, że kwestia przebiegu to przede wszystkim stan zawieszenia pneumatycznego, którego wymiana sporo kosztuje no i turbin

zastanawiam się dlaczego na rynku np. szwajcarskim jest sporo allroadów wystawianych z przebiegiem 200 plus kilka tys. km...

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 19:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Witam,
kupiłem allroad'a dlatego ponieważ:
-mieszkam przy gruntowej drodze
-dużo jeżdżę w góry na narty (niekiedy głęboki śnieg)
-podoba mi się design
-ma solidne zderzaki odporne na drobne otarcia (także nadkola)
-pomimo masy naprawdę żwawy
-wzmocnione zawieszenie w stosunku do normalnej A6

Fakt - serwis dość drogi, ale poza zawieszeniem tak samo jak w A6, podobno pierwsze wersje zawieszenia (I generacja) nieco klękała ok 200 tys przebiegu. Ale ja nie robię więcej niż 15-20 rocznie, samochód nieco nowszy, więc chyba nie doczekam :-)

Aha, jakbym jeszcze raz miał wybierać, wybrałbym tak samo.

Pzdr
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 20:01:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Mam zwykłą A6. Następny będzie allroad... Wiadomo jakie są u nas drogi - jak dopompujesz zawieszenie to krawężniki nie są straszne... IMHO auto idealne, no może poza dodatkowymi kosztami zawieszenia w stosunku do A6... ale warto... Jedyną sytuacją, w której nie wykorzystasz możliwości allroada jest opcja, kiedy podróżujesz tylko po autostradach - wtedy A6 na sportowym fabrycznym zawieszeniu i szerokie lacze - pięknie śmiga (taką właśnie mam) - na bezdroża allroad jest nieoceniony... ja musze jeździć powoli jak są dziury...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 20:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Co do autostrady, to allroad także daje sobie doskonale radę, powyżej 130 km/h obniża się zawieszenie. Oczywiście z prędkościami powyżej 220 km/h jechałem zaledwie kilka razy i w D oczywiście. Samochód dosłownie się lepi do jezdni. Może to zasługa opon 245/45/18, ale nie mam żadnych "ale". :D Na laczkach 225/55/17 wzrasta komfort, lecz trzymanie w zakrętach nieco mniejsze.
Na temat róznic w zawieszeniu była nawet gdzieś dyskusja w stylu "wyższości Świąt Wiekiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia" :P poszukaj w "szukajce"
Pzdr
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 21:18:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No tak - ale na autostradę niski zawias lepiej trzyma auto... ale to tylko na autostradę - jako uniwersalne to allroad jest the best. Żałuję, że kupiłem zwykłą A6 (jeśli chodzi o możliwości) - no, ale allroad drozej kosztuje w zakupie i te nieszczęsne miechy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 21:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
GrzesB napisał(a):
i te nieszczęsne miechy...

Podobno III generacja została pozbawiona wad i jest bardzo trwała. Ale też właśnie zawieszenie jest główną zaletą tego samochodu. Oczywiście wyjdę na samochwałę, ale sylwetka C5 (Avant) jest naprawdę ponadczasowa ;) C6 zwłaszcza w środku może inny "nowocześniejszy" ale już trąci myszką i trójkątne zegary "wychodzą" z mody :P To mówię ja Jarząbek :d :d
To taka mała prowokacyjka oczywiście.
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 21:56:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
MisiuD napisał(a):
ale sylwetka C5 (Avant) jest naprawdę ponadczasowa ;)


Nooooo kolego :peace: Lejesz miód na, pewnie nie tylko moje, serce :D Też tak uważam :!: . To zdecydowanie najbardziej dopracowany dizajnersko model CCCO - także w sedanie :peace: . IMO równać się może tylko A8/S8 i to też D2 ( ale po FL ) :D

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 22:13:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Bo popadniecie w samozachwyt :P

C5 to tylko Avant - sedan jest IMHO brzydki.
C6 z zewnątrz jest piękny (też Avant) ale w środku juz mniej mi się podoba, za to sedan jest już całkiem okej.

Ale i tak najładniejsze jest C6 Allroad :D

Prawdziewe Audi skończyły się jednak na C4 - tam wykończenie wnętrza było super (chodzi o materiały, bo stylistyka już starsza, ale dalej nie szpeci!!)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 22:46:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
GrzesB napisał(a):
Bo popadniecie w samozachwyt :P
Ale i tak najładniejsze jest C6 Allroad :D
Prawdziewe Audi skończyły się jednak na C4 - tam wykończenie wnętrza było super (chodzi o materiały, bo stylistyka już starsza, ale dalej nie szpeci!!)

No tak :)
traktując temat szerzej, oczywizscie C6 jest piękna. Mam tylko wrażenie, że Allroad C5 ma bardziej "offroadowy" design i bardziej się różni od "cywilnej" wersji C5 , niż w przypadku C6. Być może ma to związek z pojawieniem się Q7
:?:
Tak, czy inaczej Allroad jest chyba najciekawszym samochodem w konkurencji Subaru Outback, Volvo XC70. Nieco droższy od konkurencji, ale w przypadku samochodu używanego nie ma to już takiego znaczenia. Serwis Volvo chyba nawet droższy, nie wiem jak Subaru :?:
Pzdr
MisiuD

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 23:13:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Podtrzymuje sowje zdanie - piękny, komfortowy, solidny - kupiłbym jeszcze raz! :)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 23:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 09:56:44
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Stamlej napisał(a):
Jako że jestem użytkownikiem allroada to mogę powiedzieć conieco na ten temat (oczywiście obiektywnie)

komfort jazdy olbbrzymi - zawieszenie regulowane istny bajer (potrafi się zmienić z kanapy w naprawdę twarde i sztywne w rzie potrzeby)

Pozdr.


Wydaje mi się, że po podwyższeniu na III i IV poziom zawieszenia zwiększa się tylko prześwit, ale nie "twardość", po przekroczeniu kolejno 30 i 70 km/h automatycznie obniża się na III i II poziom. Czy można na stałe zostawić np. na III poziomie? Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, ale to może tylko moje odczucie.
Pzdr
MisiuD
PS Nadal mam nadzieję jestem w temacie "Allroad - warto?"

_________________
CCCO Allroad 4,2 mod.'04 BAS, FXL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 00:15:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Myślę, że te informacje bądą ciekawe dla niezdecydowanego przyszłego posiadacza Audi... tym bardziej, że rozmawiamy właśnie o nich :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 19:43:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Zobacz sam

http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:45:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Stary, ale jary ten filmik :peace: Przekona wszystkich mających wątpliwości że Q jest BEZKONKURENCYJNE :!:

Mnie przynajmniej swego czasu przekonał......i tak już zostało :D :D :D

Pozdrawiam jeszcze niezdecydowanych :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 21:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Przepraszam ale co znaczy"jary" ?

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 21:09:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Cały czas aktualny znaczy się... ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 23:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
dwa lata temu była na forum gorąca dyskusja poświęcona temu filmowi i padały mocne argumenty stwierdzające, że próba była ustawiona i kierowcy innych aut zwalniali w kluczowym momencie :)

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2008 15:06:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
MisiuD napisał(a):
Wydaje mi się, że po podwyższeniu na III i IV poziom zawieszenia zwiększa się tylko prześwit, ale nie "twardość", po przekroczeniu kolejno 30 i 70 km/h automatycznie obniża się na III i II poziom. Czy można na stałe zostawić np. na III poziomie? Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, ale to może tylko moje odczucie.


Zawieszenie nie jest jakoś specjalnie miękkie ale jest jak najbardziej komfortowe! Z 3 na 2 opuści się po przekroczeniu na chwilę 80 km/h

Mam wrażenie że twardość się nie zmienia pomiędze 2 i 3 ale na 1 jest twardy jak cholera.

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: