.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 2.5 TDI 180 KM Quattro Doradźcie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=75090 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | siwy331 [ 18.mar.2008 09:14:56 ] |
Tytuł: | A6 2.5 TDI 180 KM Quattro Doradźcie |
Która z nich? A może polecacie coś innego w cenie do 30 000 zł. szukam A6 180KM w quattro, kombi. Zgory dzięki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4512138 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4617612 Może polecicie jakąś benzynke, tylko że musi mi zostać jeszcze kasa na gaz. |
Autor: | Morgi [ 18.mar.2008 09:16:10 ] |
Tytuł: | |
nie za tanie z deka?? niech ktoś obeznany potwierdzi. przy tym silniku zostaw sporo kasy na pierwszy serwis - aby to miało ręce i nogi |
Autor: | GrzesB [ 18.mar.2008 10:07:40 ] |
Tytuł: | |
Mam _wrażenie_, że są to zwykłe 150-tki... i w najlepszym razie poczipowane na 180... ale tego nie będziesz pewien... Pozatym za taką kasę może uda się kupić dobrego benzynowca, ale nie diesla... Zapewne Ci panowie mają dość już swoich autek i oddają je za bezcen... |
Autor: | Morgi [ 18.mar.2008 11:06:50 ] |
Tytuł: | |
tanich 2,5 TDI bym unikał - bo one się zemszczą za to jak je traktowano.... |
Autor: | grejf [ 18.mar.2008 11:32:18 ] |
Tytuł: | |
tu kolega GrzesB ma racje to 150kucy lub 162, po 1sze te auta moga byc jeszcze z importu z przed 24 grudzien 2007r. zaslaniaja rejestracje czemu? A to dlatego ze wjechaly do kraju wyrejestrowane z kraju w ktorym zostaly zakupione bez przegladu TUV ogolno europejskiego, autko uszkodzonwe nie przechodzi przegladu. Teraz taki samochod wyrejestrowany z kraju importowanego mozna zarejestrowac jedynie jako auto na czesci. Musi wjechac na przegladzie i rejestracji kraju z ktorego byl sprowadzony. Poza tym logi, kupujesz za 30 k pln, sprawdz pocenia, pompe wtryskowa nawet jak go kupisz, a bedzie nie domagal w paru rzeczach szykuj nastepne 10k pln, a nawet 25 jesli to wiecej niz druciak, ten granatowy sobie z miejsca odpusc stoi na zimowkach letnie poszly 3 miesiace temu pewno na allegro. 2. Sprawa jak mam byc szczery to chip tuning na zasadzie rozciagniecia siatki na oryginalnym oprogramowaniu jest porazką dziura turbo jak stad na ksiezyc zakres obrotowy zaczyna sie od 2,5 konczy na 3,7 wahlujesz drazkiem niczym oszalaly. Jezdzilem 99r. A6 1.9TDI115KM ladnie zbiera sie z dolu to limuzyny OD 1,8 obr/min jedziesz nie jestes narazony na az takie wydatki jak w V-ce przemysl. A zagazowac Audi bierz traktora TDI I jesli sobie upatrzysz samochod to na rejestracji na ktorej przyjechal potem mozesz brac na diagnostyke nie zaluj 200pln ewent. to tyle. Porownaj sobie benzynke 2 lata mlodsza cene tamte ceny rzeczywiscie ^^ http://szwajcar.pl/szczegoly.php?cid=145 rozwiazanie - http://moto.allegro.pl/item324415452_a6_1_9_tdi_110_kw_kombi_stan_idealny_.html tylko nie bierz przykladu ze te auto jest w stanie idealnym wystarczy spojzec na przod |
Autor: | Ptica1973 [ 18.mar.2008 13:21:21 ] |
Tytuł: | |
Cena mi nie odpowiada, ja sprzedałem swoją z 97 roku 1.9 TDI za 33000. Klient znał się na samochodach i wziął ją bez mrugnięcia oka, nawet za dużo nie gadał. |
Autor: | siwy331 [ 18.mar.2008 14:26:37 ] |
Tytuł: | |
A te 1.9 TDI to ma okolo 130 KM troche nie mało jak na taką mase auta? No to za takie pieniądze jaką A6 mogę kupić? Dobrze by było jak by miała QUATTRO no i ze 160 KM ,oczywiście w kombi. Może jakieś linki podacie albo ktoś z forumowiczów sprzedaje coś w tym stylu? Czekam na propozycje. Dzięki. |
Autor: | Morgi [ 18.mar.2008 14:30:58 ] |
Tytuł: | |
za tą kasę z quattro i mocy powyżej 160 koni to zalecam 2,8 V6 quattro |
Autor: | siwy331 [ 18.mar.2008 14:33:16 ] |
Tytuł: | |
Dzwoniłem do gościa z jastrzębia i powiedzial że nia ma problemu żeby ją sprawdzić w serwisie. I co wy na to? Aha jeszcze jedno jak rozrużnić silnik 150 KM od 180 KM? |
Autor: | *S8* [ 18.mar.2008 15:00:09 ] |
Tytuł: | |
poznasz po obudowie silnika roznice miedzy 150KM a 180KM ta z drugiego ogłoszenia była malowana z przodu. jak sie nie myle to 180KM weszly od 2000roku |
Autor: | siwy331 [ 18.mar.2008 18:48:26 ] |
Tytuł: | |
Ale jakie są te różnice? nie widziałem ani jednego silnika? |
Autor: | GrzesB [ 18.mar.2008 18:52:16 ] |
Tytuł: | |
Poproś o numer VIN albo jeszcze lepiej trzy pierwsze znaki numeru silnika - ewentualnie zdjęcie naklejki z bagażnika z kodami wyposażenia... |
Autor: | grejf [ 19.mar.2008 13:16:13 ] |
Tytuł: | |
Nie sugerowal bym sie tu iloscia koni, tylko elastyka 1.9 TDI wer. 115konna w cale nie jest slaba to diesel ze swiatel nie masz sie co scigac bo to nie jego powolanie, ale jezdzic bez problemow polecal bym Ci juz za 35 kupisz cos przyzwoitego, zreszta wyszukaj sobie ta wersje 115KM nie 135... pojedz na 1 lepszy autokomis i sie przejedz, bo ta cena tego AKE , ALBO benzynke w quattro, jak kolega tu doradza. 2.5 jest ok, ale jak sie wezmie nienaganną wiec uwazaj. Co do mocy 2.5 wystepowaly 162KM bez quattro nawet w 2003r. Obydwie wersje podane na gorze seria 150km. pozdr. |
Autor: | Waclaw_Szubert [ 21.mar.2008 19:43:05 ] |
Tytuł: | Który wybrać? Tipttronik czy Multitronik |
Witam wszystkich serdecznie Jestem tutaj nowy, ale mam nadzieję pozostać dłużej proszę o wyrozumiałość gdybym nadużył obyczajów panujących na forum. Nie chce rozpoczynać nowego wątku skoro już dany model został poruszony znalazłem kilka ogłoszeń oto one: 1. http://www.allegro.pl/item331291965_audi_a6_2_5_tdi_180_km_quattro.html oraz: 2. http://www.allegro.pl/item330880454_audi_a6_2_5_tdi_v6_210ps.html jeszcze 3. http://www.allegro.pl/item325453252_a6_180km_quattro_skora_navi_parktronic_chrom.html Jeśli chodzi o 1. - napisałem dopiero o nr VIN i oznaczenie silnika - nie otrzymałem na dzień dzisiejszy odpowiedzi Co do 2. Rozmawiałem z gościem: Auto jeżdżone w firmie przez jednego ze współwłaścicieli, sprowadzono kilka aut w tym i to z Niemiec dla tej firmy na zamówienie, jeżdżone przeważnie na trasach. Cena aby kupić teraz to 60 tyś zł - tak przynajmniej mówią - ale będą czekać co się wykluje. Zanim rozmawiałem z gostkiem - nie wiedziałem tego co teraz więc dopiero dzisiaj napisałem o nr VIN i symbol silnika - czekam na odpowiedź. Ad 3. Jest alternatywą w stosunku do pozostałych 2. Podoba mi sie wyposażenie, ale to kombi... bardziej chciałbym sedana jednak już wiem wiele nr VIN to: WAUZZZ4B94N000890 sprawdzałem na polecanej przez szanowne grono Klubowe stronie http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100 i zgadza sie wszystko co sprzedawca mówi ale niestety nie mam wykupionej opcji dostępowej więc wszystkiego nie wiem poza tym jest to wg sprzedawcy silnik o symbolu BAU cena wyjściowa Allegro to 48 ale minimum ustalone na 53 tyś - jeśli będę chciał kupić to do ewentualnej negocjacji. Skłaniam sie najbardziej do propozycji nr 2 - bo ponad sportowe zacięcie cenię sobie komfort podróżowania i bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu. Do tej pory użytkowałem Mazdę 626 CRONOS z silnikiem benzynowym 2,5l w automacie jednak jej czas dobiegł końca, jak dla mnie i szukam czegoś młodszego w związku z tym proszę szanowne grono Klubowe o podpowiedzi. Chciałbym się zamknąć w kwocie 60 tyś zł (+przegląd+konieczne naprawy) ale nie chciałbym wtopić i obudzić się z ręką w nocniku po kilku m-cach tak jak miałem tą nieprzyjemność z Mazdą pozdrawiam wszystkich serdecznie |
Autor: | grejf [ 22.mar.2008 12:22:42 ] |
Tytuł: | |
Hmm 178 tys moc 210ps juz Ci pisze za kilka tys regeneracja pompy wtryskowej, chyba, ze kucnie kompletnie wtedy szykuj sie na wydatek ok 7-10 tys popychacze 2 tys 2.5 TDI nie jest kolego Mazdą w ktorej dolega praktycznie nic. Zastanawiajac sie nad opcja nr. 2 sprawdz kąt wtrysku pompy ogolna diagnostyke jak i b.wazne na jakim sofcie jest wykrecona ta moc 210 KM jak na normalnym to nie polecam krecony na duze obroty 2.5 tego nie nawidzi, a zwiekszenie momentu obrotowego wyzej o np. 1,5 tys/obr/min to bardzo duzo dziura turbo, ja na swoim MTMie od 1,5 tys/obr bez kompleksow jade, dynamika auta do 2.9 - 3 tys u mnie wciska w fotelik wystarczajaco, kolega ma 2.5TDI A4 po zwyklym chipie na hamowni mu wyszlo 197 KM jak sie tym przejechalem to myslalem ze przeplywomierz mu strzelil a to poprostu taka dziura dolnego zakresu obr. Wiec jak juz polecal bym Ci 180KM w manualu serie, a i nie od kogos kto Ci mowi 1 kierowca, nie w tym aucie, jedz sam badz wydaj 1 tys wiecej i pojedz z kims i sam wybierz BEDZIESZ PEWNY, nie bierz 2.5 bez glowy na szybko. update. korcilo mnie powiekszyc zdjecie maski tego 210ps odpusc sobie. A w pozostalych 2 autach ja mam ponad 200tys przebiegu i nie mam tak zniszczonych siedzen i wytartej kier. w manualu ! Popros o nr nadwozia 1 auta i zweryfikuj w audi przeglady i przebieg ogolno europejskim komputerze jesli jest ok, warto obejrxzec z bliska z fachowcem. 2.5 tylko dla orłów |
Autor: | Waclaw_Szubert [ 22.mar.2008 16:45:03 ] |
Tytuł: | Dodatkowe dane do auta |
Witam, Dziękuje za opinię Grejf. Cytuj: polecal bym Ci 180KM w manualu To dobra propozycja, jednak jak ktoś przywyknie do automatu... ciężko się przełamać na manual. Cytuj: powiekszyc zdjecie maski tego 210ps odpusc sobie Znaczy się - chodzi o zacieki wodne? Czy nieregularne rysy chmur na niebie, które odbijają się w masce?Właśnie dostałem informację na temat pierwszej propozycji i trochę się zdziwiłem. Ale może po kolei. Numer VIN: WAUZZZ4B94N029483 wskazuje na kraj pochodzenia Niemcy Wklejka z książki serwisowej oraz z wnętrza koła zapasowego zdzadzają się ze sobą i świadczą że silnik to BAU - czyli najlepszy (w tym okresie). Natomiast wpisy do książki serwisowej dają do myślenia: oraz kolejny ostatni Mimo, iż właściciel mówi, że auto jest sprowadzone z Włoch - co by się zgadzało wg książki oraz małej zadry na tylnym zderzaku. To wg numeru VIN auto jest z Niemiec. Czy to normalne? Nie wiem więc pytam. Co do 2 propozycji jest to Multitronic a wg szanownych Klubowiczów nie jest to zbyt udana skrzynia w Audi w tym okresie przynajmniej Pozostaje więc ta pierwsza propozycja:
Proszę o podpowiedź: Ziębice są małą miejscowością między Opolem a Wrocławiem trochę na zachód w kierunku Kłodzka obok (ok 10 do 12 km) od Ząbkowic Śląskich. Z Rzeszowa mam 400 km w najlepszej opcji. Czy wg Was nr 1 jest godny uwagi i warty podróży - czy lepiej szukać czegoś innego? Cytuj: jedz sam badz wydaj 1 tys wiecej i pojedz z kims i sam wybierz Myślisz o tym aby jechać gdzie? Chciałbym mieć kogoś zaufanego aby z nim pojechać np do Niemiec lub Brukseli itp ale wg tego co słyszałem najpierw należy sobie ustalić coś na miejscu w necie, zabukować i jechać oglądać a i tak trzeba liznąć trochę języka lub jakąś znajomość ogólną mieć a jak się ni w ząb nie szwargoli to pozostaje tylko Polska i nadzieja że się trafi właściwie
pozdrawiam i oczekuję na kolejne wypowiedzi |
Autor: | Piotruś [ 22.mar.2008 17:40:06 ] |
Tytuł: | |
I jeden długopis w przydziale na (conajmniej) 4 lata ... . |
Autor: | carlnova [ 22.mar.2008 18:45:31 ] |
Tytuł: | |
Poza tym ostatniego wpisu dokonała jakaś ładna pani... Psycholog ocenia to po kształcie pisma. Jeszcze jedno... Włosi wpisują stan z dokładnością co do jednego kilometra (Niemcy zresztą też) - spójrzcie na poprzednie wpisy, ponieważ kilometerstand jest weryfikowany przez serwis managera lub samego mechanika - tutaj nagle ktoś poszedł na łatwiznę i sobie wpisał równiutkie 100 tysiączków Zepsuł taką ładną książkę... |
Autor: | Waclaw_Szubert [ 22.mar.2008 20:35:14 ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki, Człowiekowi jednak rzuca sie na oczy jakieś bielmo czy coś Jak jest zafascynowany tematem to nie widzi rzeczy oczywistych! toms001 dzięki za oczywista rzecz Cytuj: Nieżebym się czepiał, ale przez ponad 2 lata brakowało mu tuszu w pieczątce Piotruś nigdy bym sam tak nie zareagował - choć to przecież normalna rzecz na świecie Cytuj: jeden długopis carlnova faktycznie ten wpis jest bardziej "okrągły" niż inne Cytuj: jakaś ładna pani Powiedzcie proszę: Jeśli znam właściciela i nie mam powodu mu nie ufać, ale z drugiej strony - komu dzisiaj można na prawdę zaufać? Audi A6 2,5 Multitronic 2003r. ok 180 tyś (od 5 lat w Polsce u jednej osoby) - jeśli to auto przeszło modernizację skrzyni (mam nadzieję) to można ryzykować czy raczej się za to nie brać? Mówią że: Cytuj: Co do diagnozy skrzyni to tylko na stole warsztatowym, ona umiera bezszelestnie w ostatnich chwilach dając dopiero znać o swojej chorobie.
Czyli nie ma miarodajnych możliwości zdiagnozowania podczas zakupu tego elementu? Gdzie można kupić auto w miarę "pewne", które będę mógł użytkować jeszcze kilka lat? Nie chciałbym generalizować, ale w necie trudno znaleźć coś godnego uwagi, czy w związku z tym można pokusić się o giełdy samochodowe? A może ogłoszenia w prasie? Lub odwiedzanie komisów samochodowych? pozdrawiam serdecznie |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |