.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
chce kupic audi https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=76483 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | shitol [ 13.kwi.2008 11:20:14 ] |
Tytuł: | chce kupic audi |
sprawa jest prosta (chyba ![]() jestem studentem wiec kasy za duzo nie mam musze zmienic stare auto (opel astra 1.7TD 3d 95r) na kombi mysle nad : audi 80 2.0 avant b4 audi 100 2.0 avant c4 vw passat 1.8 b3 ostatnio raczej jezdze mniej tylko 2 razy w tyg mam trase wieksza niz 100km a tak to krotkie trasy chodzi mi o samochod solidny i raczej nie awaryjny (do astry sa tanie czesci ale nasilenie awarii jest takie ze checi juz na tego opla nie mam) mialbym nowa instalacje gazowa do takiego wozu wiec szukam w benzynie chociaz dieselami jezdzi mi sie dobrze prosze o konkretne porady pozdro |
Autor: | Monster [ 13.kwi.2008 11:29:35 ] |
Tytuł: | |
1. Przeczytaj regulamin ![]() 2. Audi - bardzo dobra decyzja. 3. B4/C4 - jeszcze lepsza decyzja. 4. Avant - myślisz idealnie. 5. 2,0 benzyna - WTOPA! Jeżeli nie wchodzi w grę różnica modelowa to w 80 B4 szukaj silnika 1,9 TDI 90km a w 100 C4 szukaj 2,5tdi 115km. Wybierz ten, który będzie w lepszym stanie. To wszystko co można powiedzieć w temacie, bo silniki benzynowe zaczynają się od 2,3 ponieważ 2,0 nie jedzie |
Autor: | przemik [ 13.kwi.2008 11:37:07 ] |
Tytuł: | |
B4 1.9 TDI Avant - kult, auto nie do zabicia - ciezko znalezc dobry egzemplarz ale wysilek oplaci Ci sie A6 C4 2,5 TDI Avant - j.w oraz troche drozsze w utrzymaniu Pozdr |
Autor: | shitol [ 13.kwi.2008 11:51:37 ] |
Tytuł: | |
ale dlaczego 2.0 nie jezdzi?? mi nie jest potrzebny samochod do sciagania tylko tani w utrzymaniu znalazlem cuś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4891532 |
Autor: | Monster [ 13.kwi.2008 11:53:20 ] |
Tytuł: | |
A jeżeli chodzi o instalację gazową (bo wnioskuję, że masz możliwość łatwo załatwić prostą instalkę) to tym bardziej polecam silniki diesla, ponieważ 2,3 gazuje się ciężko i trzeba umieć, a inne silniki benzynowe czyli 2,6 oraz 2,8 to silniki V6 i dla nich najlepszym rozwiązaniem jest sekwencyjna instalacja. Tak więc - powodzenia w poszukiwaniu ładnych 1Z oraz AAT ![]() edit do Twojego posta: Każdy silnik po latach jeździ nieco gorzej, a 2,0 (mówię o zwykłym, nie 140-konnym 16v) jest z definicji słaby. Zagazowany tym bardziej. Generalnie większość posiadaczy tego silnika szybko myśli o większej mocy i elastyczności, czyli jednak komforcie jazdy w trasie. Ten co podałeś teoretycznie ładnie wygląda, chociaż też zdarzają się przeboje z gazowaniem tego silnika. Oczywiście sprawa nieważna, jeżeli człowiek instalujący gaz naprawdę zna się na robocie. Generalnie - po auta trzeba jeździć i oglądać. Inaczej się nie da ![]() |
Autor: | przemik [ 13.kwi.2008 12:13:58 ] |
Tytuł: | |
2.0 w C4 to sie bedzie toczyc a nie jezdzic... IMO - 240 tys to ten samochod mial 10 lat temu ![]() |
Autor: | mroova81 [ 13.kwi.2008 12:22:45 ] |
Tytuł: | |
No i dodam, że 2.0 są trzy! 90koni 115koni i 16V 140koni. Myśle, że jak nie zależy Ci na mocy, ze 115koni w B4 będziesz zadowolony! Jest jeszcze 1.8, który też ma 90koni (ale zdarzają się 75 na gaźniku więc uważaj), silnik mniejszy, mniejsze nieco spalanie i opłaty, a gazy znosi przerewelacyjnie głosi opinia! W wersjach 1.8 częściej montowali obrotomierze, a w 2.0 to większość ma big beny, ale to nie jest reguła. |
Autor: | Monster [ 13.kwi.2008 12:27:44 ] |
Tytuł: | |
Kolega szuka Avanta czyli B4, a w B4 silnika 1,8 nie było. |
Autor: | mroova81 [ 13.kwi.2008 12:31:12 ] |
Tytuł: | |
oops teraz już wiem ![]() |
Autor: | miliradar [ 13.kwi.2008 12:37:10 ] |
Tytuł: | |
Najgorszym silnikiem w audi jest właśnie 2.0 16v! Nie nadaje sie do gazu i ciągle są problemy z wolnymi obrotami. Polecam od 1.8 przez 2.0 na jednopunkcie(idealne do gazu a instalacja bardzo prosta) W c4 musi być 2.3 też idealny do gazu,pracuje na najprostrzej instalacji i wcale nie ma strasznego spalania(od 10 w trasie do 14 przy mieszanej warjacji) |
Autor: | Monster [ 13.kwi.2008 12:40:38 ] |
Tytuł: | |
miliradar napisał(a): Najgorszym silnikiem w audi jest właśnie 2.0 16v! Nie nadaje sie do gazu i ciągle są problemy z wolnymi obrotami. Słyszałem taką opinię już kilka razy, ostatnio od usera Newman. Cytuj: W c4 musi być 2.3 też idealny do gazu,pracuje na najprostrzej instalacji i wcale nie ma strasznego spalania(od 10 w trasie do 14 przy mieszanej warjacji)
Pozwolę sobie nie zgodzić się z opinią o najprostszej instalacji, bo gaziarze nie mają pojęcia co to za silnik, a na słowo K-jetronik czy też mechaniczny wtrysk uciekają gdzie pieprz rośnie. Ostatnio gdy pytałem o 2,3 w Audi to gość zapytał czy to silnik czterocylindrowy ![]() |
Autor: | miliradar [ 13.kwi.2008 12:47:42 ] |
Tytuł: | |
Problemem jest tylko ten wtrysk! Wystarczy wstawić silniczek podnoszący klapke w przepustnicy lub wyjąć ją całkiem i poruszać sie tylko na gazie jeżeli rozdzielacz już szwankuje! Wtedy nie ma żadnych problemów! |
Autor: | shitol [ 13.kwi.2008 15:13:37 ] |
Tytuł: | |
wlasnie wrocilem z wycieczki bylem po drodze w jednym komisie stala audi 80 avant 2.0 piekny ciemny srebrny chyba sie zakochalem ![]() 1994r w stanie bdb z tylu chyba byla kiedys przetarta bo zderzak lekko pekniety i jakies 2 rdzawe kropeczki naliczylem ale ogolnie piekna i zarejestrowana u mnie w miescie cena byla 9500zl jak ktos ma chwile wolnego czasu to niech napisze jakie sa koszty eksploatacyjne takiego wozu pozdr |
Autor: | ZiPi [ 13.kwi.2008 18:37:52 ] |
Tytuł: | |
shitol napisał(a): jak ktos ma chwile wolnego czasu to niech napisze jakie sa koszty eksploatacyjne takiego wozu pozdr W przypadku Audi największą bolączką jest cena zakupu, pozniej koszty eksploatacji kształtowac się będą na poziomie VW Passata czyli b. tanio, bo do 1996r VW i Audi, to techniczne prawie to samo. Jesli chodzi o modele C-4 avant vs. B-4 avant, to z silnikiem 2.0L polecam B-4 - bagaznik niewiele mniejszy, osiągi lepsze i silniki na jednopunktowym ( 90 KM ) lub na elektronicznym ( 115 KM ) wtrysku, bardzo dobrze znoszące LPG |
Autor: | shitol [ 14.kwi.2008 10:35:16 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): shitol napisał(a): jak ktos ma chwile wolnego czasu to niech napisze jakie sa koszty eksploatacyjne takiego wozu pozdr W przypadku Audi największą bolączką jest cena zakupu, pozniej koszty eksploatacji kształtowac się będą na poziomie VW Passata czyli b. tanio, bo do 1996r VW i Audi, to techniczne prawie to samo. Jesli chodzi o modele C-4 avant vs. B-4 avant, to z silnikiem 2.0L polecam B-4 - bagaznik niewiele mniejszy, osiągi lepsze i silniki na jednopunktowym ( 90 KM ) lub na elektronicznym ( 115 KM ) wtrysku, bardzo dobrze znoszące LPG a czy wersja 115Km (chyba abk) poleci na zwyklej instalacji czy wymagana jest sekwencja?? |
Autor: | miliradar [ 14.kwi.2008 14:37:56 ] |
Tytuł: | |
Bez problemu można zainstalować tam najprostrzą instalacje. Trzeba pilnować świec,przewodów itp,żeby nie strzelało na gazie bo łatwo jest uszkodzić przepływke i potem nie chce pracować na benzynie. |
Autor: | ZiPi [ 14.kwi.2008 18:40:02 ] |
Tytuł: | |
Zgadzam sie, ale dzisiaj ceny sekwencji spadły, więc jesli nie planujesz zbyt szybko pozbywac się auta, to warto zastanowic się nad sekwencją. |
Autor: | shitol [ 15.kwi.2008 08:28:44 ] |
Tytuł: | |
wracajac do tego modelu o którym wczesniej wspomniealem to jest wersja 115 KM jedna tylko rzecz o którą chciałem zapytac jak to jest z zwalczaniem rdzy na ocynku bo oglądałem wczoraj troche dokladniej i na drzwiach przy listwie bocznej znalazlem dosyc nieciekawie wygladajace zgrubienie pod lakierem sprawa nr dwa czy to prawda ze audi 80 avant 1.9TDI to taki rewelacyjny samochód?? pozdro |
Autor: | przemik [ 15.kwi.2008 08:58:53 ] |
Tytuł: | |
shitol napisał(a): ... i na drzwiach przy listwie bocznej znalazlem dosyc nieciekawie wygladajace zgrubienie pod lakierem Nawet w tak wiekowych autach nie ma prawa byc sladow rdzy - to co zobaczyles swiadczy o ingerencji w powłoke shitol napisał(a): ...sprawa nr dwa czy to prawda ze audi 80 avant 1.9TDI to taki rewelacyjny samochód??
To prawda stara jak swiat ![]() ![]() |
Autor: | shitol [ 15.kwi.2008 09:08:24 ] |
Tytuł: | |
ok ale da sie to jakoś zwalczyć?? bo poza tym malutkim wypryskiem jakiś 2cm2 nie ma sie do czego przyczepic poza tym ze gosciu mowi ze tym wozem lekaz w niemczech jezdzil ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |