.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A8 2.8 Słupsk - uwaga mina!
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=77149
Strona 1 z 2

Autor:  wordeck [ 26.kwi.2008 07:58:14 ]
Tytuł:  A8 2.8 Słupsk - uwaga mina!

Wczoraj odbyłem małą wycieczkę do Słupska, celem oglądnięcia samochodu.

http://allegro.pl/show_item.php?item=349860321

Piszę, żeby oszczędzić ewentualnej drogi innym:

1. Samochód poobcierany ze wszystkich możliwych stron
2. Tylny prawy błotnik klepany, spawany - pęka szpachel
3. Maska na 100% bita, pęka szpachel
4. Wnętrze - jasny welur - tak zniszczonego wnętrza nie miałem nawet w Żuku :| , pranie nie wystarczy, jedynie wymiana. Popękany plastik na bocznych płatach tapicerki
4. Silnik - niby cyka ładnie... Ale tylko na gazie, na benzynie nie chodzi. Do tego brak plastikowych pokryw paska rozrządu
5. LPG - na śrubę :|
6. Opony - 2-3 mm bieżnika
7. Hamulce - 80% zużycia klocków, na tarczach rowki.
8. Brak niektórych plastików, listewek itp.

Plus dla właściciela, że nie próbował za bardzo ściemniać, niemniej przy pierwszej rozmowie błotnik miał być porysowany po lekkiej kolizji z autobusem, na miejscu "po obtarciu o drzewo" :peace:

Pozdrawiam

Autor:  Przemysław [ 26.kwi.2008 08:06:30 ]
Tytuł: 

jak ktoś chce kupić a8 za grosze no to już trudno ....i wcale nie miałbym pretensji do właściciela samochodu tylko siebie :))
ja jakbym szukał a8 to popatrzyłbym na tą co kolega reklamuje że ładna sztuka bodaj 3 posty niżej

Autor:  wordeck [ 26.kwi.2008 08:22:55 ]
Tytuł: 

Przemysław napisał(a):
jak ktoś chce kupić a8 za grosze no to już trudno ....i wcale nie miałbym pretensji do właściciela samochodu tylko siebie :))
ja jakbym szukał a8 to popatrzyłbym na tą co kolega reklamuje że ładna sztuka bodaj 3 posty niżej


Kolego, ja nie ma pretensji do właściciela. Pojechałem, bo szukam 2.8 w manualu, a tych jest jak na lekarstwo.

Pozdrawiam

Autor:  krzycho0110 [ 26.kwi.2008 11:38:28 ]
Tytuł: 

dobrze ze obadany i info jest na forum dla innych ;)

za 18 koła cudów nie będzie to wiadomo ,w sumie cena adekwatna do stanu,a te fotki to szczyt szczytów :D a i tak wszystko odstaje co możliwe ;)

Autor:  sebamac-kg [ 26.kwi.2008 16:36:26 ]
Tytuł: 

323000 to mowi samo za siebie. Czego tu oczekiwac, baa.

Autor:  Esperak [ 26.kwi.2008 19:14:58 ]
Tytuł: 

sebamac-kg napisał(a):
323000 to mowi samo za siebie. Czego tu oczekiwac, baa.


nie masz racji A8 z takim "realnym" przebiegiem o które ktoś dbał wyglądają naprawę dobrze. Widziałem już takie sztuki które były zrujnowane ale też 500 tys to one dawno temu przyjechały choć licznik wskazywał dopiero 130. :):


wordeck dlaczego właśnie 2.8 ???? to że manuala to potrafię zrozumieć.

Autor:  sebamac-kg [ 26.kwi.2008 19:20:58 ]
Tytuł: 

Stan wazniejszy niz przebieg ;)

Autor:  rafala6 [ 26.kwi.2008 19:21:00 ]
Tytuł: 

Bo mało pali :D

Autor:  gitmar [ 26.kwi.2008 21:47:19 ]
Tytuł: 

nie każdy kto chce mieć A8 musi jeździć 4.2 w tipie :peace: przebieg jak na takie auto uważam że znośny, tylko kwestia jak ktoś dbał. Co do ceny, to ile wg Was powinien kosztować 14-letni strup :?:

Autor:  wordeck [ 27.kwi.2008 09:04:30 ]
Tytuł: 

Esperak napisał(a):

wordeck dlaczego właśnie 2.8 ???? to że manuala to potrafię zrozumieć.


Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu? Zresztą, chodzi też o koszta eksploatacji - potrzebuję wygodnego, szybkiego autka do codziennej jazdy - zarówno w mieście jak i na trasę. Nie musi to być wyścigówka, pod względem osiągów wystarcza mi moje c3... A takie a8, 2.8 w manualu waży tyle co c4, więc czemu nie 2.8? Oczywiście liczę się z kosztami eksploatacji i wiem, że a8 do tanich w utrzymaniu nie należy :-) , ale też nie chcę, żeby mnie autko zjadało ;)

Pozdrawiam

Autor:  amstafff [ 27.kwi.2008 09:58:32 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu?
były i są 4.2 manual S8 ;)

Autor:  piotr [ 27.kwi.2008 10:29:34 ]
Tytuł: 

amstafff napisał(a):
Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu?
były i są 4.2 manual S8 ;)


Tylko w temacie kosztów utrzymania dla S8 część rzeczy jest droższych/cięższych do kupienia w zamienniku lub uzywkach :) Ale z drugiej strony juz samo A8 nie jest z założenia tanim autem w utrzymaniu :)

Autor:  wordeck [ 27.kwi.2008 11:16:31 ]
Tytuł: 

:peace:
Spoko, ale do S8 jeszcze nie dorosłem :D
A tak na serio: samochód jeździ u mnie codziennie, często po niezbyt przyjaznych nawierzchniach, stoi w korkach, na trasie dostaje w palnik itp. itd. To on ma na mnie zarabiać, a nie ja na niego. Jeśli kiedyś będę celował w S8 to będzie kupiony jako zabawka na weekendy, a nie jako wół roboczy... A co do kosztów... W takiej konfiguracji jak szukam (czyli 2.8 w manualu i może być ośka), koszty utrzymania nie powinny się znacznie różnić od C4... No chyba że jakiś przypadek losowy...

Pozdrawiam

Autor:  piotr [ 27.kwi.2008 12:48:48 ]
Tytuł: 

wordeck napisał(a):
W takiej konfiguracji jak szukam (czyli 2.8 w manualu i może być ośka), koszty utrzymania nie powinny się znacznie różnić od C4... No chyba że jakiś przypadek losowy...


taaa.... szczególnie zawiecha i jakiekolwiek naprawy blacharskie po jakiejś stłuczce :) Ale i tak warto :P

Autor:  wordeck [ 27.kwi.2008 12:53:21 ]
Tytuł: 

piotr napisał(a):
taaa.... szczególnie zawiecha i jakiekolwiek naprawy blacharskie po jakiejś stłuczce :) Ale i tak warto :P


Nie jest tak tragicznie z tą zawiechą :), zależy z jakim narzutem kupujesz części... A naprawy blacharskie... No cóż, po to płacę casco, żeby się nie przejmować (nawet za c3 :peace: ).

Pozdrawiam

Autor:  Esperak [ 27.kwi.2008 13:08:11 ]
Tytuł: 

Z tymi kosztami to ja bym tak nie obstawał przy 2.8. Jak kupowałem 4,2 jeżdżąc już 4 lata B4 2,6 wszyscy twierdzili zgodnie poniżej 20L nie będzie palić, jedynie co poniektórzy użytkownicy z AKP podtrzymywali mnie na duchu że to nie tragedia. Oczywiście ja wiedziałem co robie i zakładałem spalanie na poziomie B4. wiele sie nie pomyliłem. B4 pali 14-15 LPG i za chiny ludowe niemożna wykręcić niższego spalania. A8 pali 12-15 LPG oczywiście jak mam ochotę pościągać sie z motorami na dłuższym dystansie to i 17 wzięła ale standardowo spalanie nie wybiega poza 14-15L LPG. Spokojna trasa to 12L LPG.

Co do 2.8 to nie tylko masy tu mają znaczenie ale także szerokość opon i gabaryty a co za tym idzie opory powietrza. tak wiec 2.8 w A8 nie będzie jeździć jak 2.8 w A4. Kosztu no cóż tanio nie jest i to nie z uwag na silnik tylko na klase auta. komplet opon kosztuje już swoje klocki, oleje, itp itd różnice pomiędzy 4,2 a 2,8 są juz niewielkie aczkolwiek jednak są nie da się ukryć. 2.8 to silnik którym sie da jezdzić ale radości to już on nie daje. jednak możliwość dania w palink od czasu do czasu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy 4.2.. :):

Szukaj zadbanej sztuki i pomyśl jeszcze nad tym silnikiem.

Autor:  *Robi* [ 27.kwi.2008 14:26:06 ]
Tytuł: 

Esperak napisał(a):
jednak możliwość dania w palink od czasu do czasu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy 4.2.. :):

Świete słowa.Warto zyc dla takich chwil nawet przy takim spalaniu.
Obrazek

Autor:  piotr [ 27.kwi.2008 14:55:26 ]
Tytuł: 

wordeck napisał(a):
zależy z jakim narzutem kupujesz części...


Co za róźnica.... IC minus 30% :) a wyjściowo do A8 jest droższa więc jak odliczysz rabaty to i od cen dla części do C4 jaki i A8 :) Więc różnica zostanie :)

Autor:  Przemysław [ 27.kwi.2008 18:16:37 ]
Tytuł: 

*Robi* napisał(a):
Esperak napisał(a):
jednak możliwość dania w palink od czasu do czasu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy 4.2.. :):

Świete słowa.Warto zyc dla takich chwil nawet przy takim spalaniu.
Obrazek


no tak napewno warto chodz i tak to na mnie nie robi wrażenia co innego np hammer nie pamietam który ale był e top gear pokazywało litr do półtora na kilometr :))

ps ja kiedyś na zimnym silniku i pełnym ogniu przy ruszaniu miałem 99 :):)passatem 1.9 TDI !!!!!!

a jeszcze mam pytanie do zainteresowanego dlaczego nie szukasz a6 c5 ???? nie podoba ci sie czy poprostu to musi być a8

Autor:  *Robi* [ 27.kwi.2008 19:27:14 ]
Tytuł: 

Przemysław napisał(a):
*Robi* napisał(a):
Esperak napisał(a):
jednak możliwość dania w palink od czasu do czasu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy 4.2.. :):

Świete słowa.Warto zyc dla takich chwil nawet przy takim spalaniu.
Obrazek


ps ja kiedyś na zimnym silniku i pełnym ogniu przy ruszaniu miałem 99 :):)passatem 1.9 TDI !!!!!!

Tylko ze ty miałes te 99L przy ruszaniu ,czyli spalanie chwilowe, a tu masz 51L/100km.Na chwilowe nie patrze bo nie mam czasu ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/