.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 2.8 Słupsk - uwaga mina! https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=77149 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | wordeck [ 26.kwi.2008 07:58:14 ] |
Tytuł: | A8 2.8 Słupsk - uwaga mina! |
Wczoraj odbyłem małą wycieczkę do Słupska, celem oglądnięcia samochodu. http://allegro.pl/show_item.php?item=349860321 Piszę, żeby oszczędzić ewentualnej drogi innym: 1. Samochód poobcierany ze wszystkich możliwych stron 2. Tylny prawy błotnik klepany, spawany - pęka szpachel 3. Maska na 100% bita, pęka szpachel 4. Wnętrze - jasny welur - tak zniszczonego wnętrza nie miałem nawet w Żuku ![]() 4. Silnik - niby cyka ładnie... Ale tylko na gazie, na benzynie nie chodzi. Do tego brak plastikowych pokryw paska rozrządu 5. LPG - na śrubę ![]() 6. Opony - 2-3 mm bieżnika 7. Hamulce - 80% zużycia klocków, na tarczach rowki. 8. Brak niektórych plastików, listewek itp. Plus dla właściciela, że nie próbował za bardzo ściemniać, niemniej przy pierwszej rozmowie błotnik miał być porysowany po lekkiej kolizji z autobusem, na miejscu "po obtarciu o drzewo" ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Przemysław [ 26.kwi.2008 08:06:30 ] |
Tytuł: | |
jak ktoś chce kupić a8 za grosze no to już trudno ....i wcale nie miałbym pretensji do właściciela samochodu tylko siebie ![]() ja jakbym szukał a8 to popatrzyłbym na tą co kolega reklamuje że ładna sztuka bodaj 3 posty niżej |
Autor: | wordeck [ 26.kwi.2008 08:22:55 ] |
Tytuł: | |
Przemysław napisał(a): jak ktoś chce kupić a8 za grosze no to już trudno ....i wcale nie miałbym pretensji do właściciela samochodu tylko siebie
![]() ja jakbym szukał a8 to popatrzyłbym na tą co kolega reklamuje że ładna sztuka bodaj 3 posty niżej Kolego, ja nie ma pretensji do właściciela. Pojechałem, bo szukam 2.8 w manualu, a tych jest jak na lekarstwo. Pozdrawiam |
Autor: | krzycho0110 [ 26.kwi.2008 11:38:28 ] |
Tytuł: | |
dobrze ze obadany i info jest na forum dla innych ![]() za 18 koła cudów nie będzie to wiadomo ,w sumie cena adekwatna do stanu,a te fotki to szczyt szczytów ![]() ![]() |
Autor: | sebamac-kg [ 26.kwi.2008 16:36:26 ] |
Tytuł: | |
323000 to mowi samo za siebie. Czego tu oczekiwac, baa. |
Autor: | Esperak [ 26.kwi.2008 19:14:58 ] |
Tytuł: | |
sebamac-kg napisał(a): 323000 to mowi samo za siebie. Czego tu oczekiwac, baa.
nie masz racji A8 z takim "realnym" przebiegiem o które ktoś dbał wyglądają naprawę dobrze. Widziałem już takie sztuki które były zrujnowane ale też 500 tys to one dawno temu przyjechały choć licznik wskazywał dopiero 130. ![]() wordeck dlaczego właśnie 2.8 ???? to że manuala to potrafię zrozumieć. |
Autor: | sebamac-kg [ 26.kwi.2008 19:20:58 ] |
Tytuł: | |
Stan wazniejszy niz przebieg ![]() |
Autor: | rafala6 [ 26.kwi.2008 19:21:00 ] |
Tytuł: | |
Bo mało pali ![]() |
Autor: | gitmar [ 26.kwi.2008 21:47:19 ] |
Tytuł: | |
nie każdy kto chce mieć A8 musi jeździć 4.2 w tipie ![]() ![]() |
Autor: | wordeck [ 27.kwi.2008 09:04:30 ] |
Tytuł: | |
Esperak napisał(a): wordeck dlaczego właśnie 2.8 ???? to że manuala to potrafię zrozumieć. Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu? Zresztą, chodzi też o koszta eksploatacji - potrzebuję wygodnego, szybkiego autka do codziennej jazdy - zarówno w mieście jak i na trasę. Nie musi to być wyścigówka, pod względem osiągów wystarcza mi moje c3... A takie a8, 2.8 w manualu waży tyle co c4, więc czemu nie 2.8? Oczywiście liczę się z kosztami eksploatacji i wiem, że a8 do tanich w utrzymaniu nie należy ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | amstafff [ 27.kwi.2008 09:58:32 ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu? były i są 4.2 manual S8 ![]() |
Autor: | piotr [ 27.kwi.2008 10:29:34 ] |
Tytuł: | |
amstafff napisał(a): Z tego co wiem, nie było większych silników w manualu?
były i są 4.2 manual S8 ![]() Tylko w temacie kosztów utrzymania dla S8 część rzeczy jest droższych/cięższych do kupienia w zamienniku lub uzywkach ![]() ![]() |
Autor: | wordeck [ 27.kwi.2008 11:16:31 ] |
Tytuł: | |
![]() Spoko, ale do S8 jeszcze nie dorosłem ![]() A tak na serio: samochód jeździ u mnie codziennie, często po niezbyt przyjaznych nawierzchniach, stoi w korkach, na trasie dostaje w palnik itp. itd. To on ma na mnie zarabiać, a nie ja na niego. Jeśli kiedyś będę celował w S8 to będzie kupiony jako zabawka na weekendy, a nie jako wół roboczy... A co do kosztów... W takiej konfiguracji jak szukam (czyli 2.8 w manualu i może być ośka), koszty utrzymania nie powinny się znacznie różnić od C4... No chyba że jakiś przypadek losowy... Pozdrawiam |
Autor: | piotr [ 27.kwi.2008 12:48:48 ] |
Tytuł: | |
wordeck napisał(a): W takiej konfiguracji jak szukam (czyli 2.8 w manualu i może być ośka), koszty utrzymania nie powinny się znacznie różnić od C4... No chyba że jakiś przypadek losowy...
taaa.... szczególnie zawiecha i jakiekolwiek naprawy blacharskie po jakiejś stłuczce ![]() ![]() |
Autor: | wordeck [ 27.kwi.2008 12:53:21 ] |
Tytuł: | |
piotr napisał(a): taaa.... szczególnie zawiecha i jakiekolwiek naprawy blacharskie po jakiejś stłuczce
![]() ![]() Nie jest tak tragicznie z tą zawiechą ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Esperak [ 27.kwi.2008 13:08:11 ] |
Tytuł: | |
Z tymi kosztami to ja bym tak nie obstawał przy 2.8. Jak kupowałem 4,2 jeżdżąc już 4 lata B4 2,6 wszyscy twierdzili zgodnie poniżej 20L nie będzie palić, jedynie co poniektórzy użytkownicy z AKP podtrzymywali mnie na duchu że to nie tragedia. Oczywiście ja wiedziałem co robie i zakładałem spalanie na poziomie B4. wiele sie nie pomyliłem. B4 pali 14-15 LPG i za chiny ludowe niemożna wykręcić niższego spalania. A8 pali 12-15 LPG oczywiście jak mam ochotę pościągać sie z motorami na dłuższym dystansie to i 17 wzięła ale standardowo spalanie nie wybiega poza 14-15L LPG. Spokojna trasa to 12L LPG. Co do 2.8 to nie tylko masy tu mają znaczenie ale także szerokość opon i gabaryty a co za tym idzie opory powietrza. tak wiec 2.8 w A8 nie będzie jeździć jak 2.8 w A4. Kosztu no cóż tanio nie jest i to nie z uwag na silnik tylko na klase auta. komplet opon kosztuje już swoje klocki, oleje, itp itd różnice pomiędzy 4,2 a 2,8 są juz niewielkie aczkolwiek jednak są nie da się ukryć. 2.8 to silnik którym sie da jezdzić ale radości to już on nie daje. jednak możliwość dania w palink od czasu do czasu wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy 4.2.. ![]() Szukaj zadbanej sztuki i pomyśl jeszcze nad tym silnikiem. |
Autor: | piotr [ 27.kwi.2008 14:55:26 ] |
Tytuł: | |
wordeck napisał(a): zależy z jakim narzutem kupujesz części...
Co za róźnica.... IC minus 30% ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |