.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Porada przy kupnie A8 - dylemat https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=77520 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | krzemo [ 04.maja.2008 19:03:54 ] |
Tytuł: | Porada przy kupnie A8 - dylemat |
Witam, Przesiadam się obecnie z MB na Audi. Wybór padł na A8 - lubie duże auta. Upatrzyłem ze znajomym A8 2001 3,3 TDi w naprawde pięknym stanie - przebieg 220kkm. Pakiet S. Dość drogo ale woilałe dołożyć i mieć dobre auto. Niestety po dzisiejszej całodziennej lekuturze m.in. tego forum doszedłem do wniosku ze TDI w AUDI nie jest najszczęśliwszym wyborem. Koszt wymiany wałków ok 10kzł troche mnie przerasta. Widze że chwalicie mocno silniiki benzynowe 4,2l. Wstępnie wyszukałem to cacko: http://allegro.pl/item353541076_audi_a8 ... carii.html Dostałem VIN od właściciela do sprawdzenia - m.in. przebiegu ale z tego co czytam serwis AUDI ma jakieś problemy z udzielaniem informacji. Jeśli benzyna i to taka to tylko z gazem - chce założyć dobra instalacje - i tak mnie taniej wyjdzie niż ta 3,3 TDi - co myslicie o takim rozwiązaniu - czy te silniki dobrze znoszą gaz jak czytałem? Wiem że gaz idzie mocno w góre - ale 2,60-2,80 i tak mnie urządza. Dzieki za wszelkie rady i opinie, Krzemo p.s. Czy ktoś ma możliwość za opłata sprawdzić VIN w serwisie AUDI? |
Autor: | damek [ 04.maja.2008 19:27:19 ] |
Tytuł: | |
Co do VIN-u to uderz do kolegi o nazwie Dred. ![]() |
Autor: | S8 [ 04.maja.2008 20:04:09 ] |
Tytuł: | |
witam krzemo, tak jak wspomniałeś silnik 4.2 jest zdecydowanie najlepszy w audi A8, ale mam wątpliwości co do twojego wyboru , czy nie uważasz, że ta sztuka jest "trochę" droga ( nie ma ani rolet, el. foteli z tyłu i navi plus, solardach itp.) biednie jak na 4.2 ze Szwajcarii i do tego w takiej cenie i 3.3 wcale dużo więcej by Cie nie wyniosła bo do tej jeszcze gaz musisz załadować za min. 5 tys.PLN ale to jest tylko moja opinia a Ty dokonaj wyboru, Powodzenia |
Autor: | amstafff [ 04.maja.2008 20:45:15 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem cena jest taka jak być powinna porządne auta kosztują. 4.2+gaz dobre rozwiązanie ![]() powiem ci tak: ja za swoją 97' w lipcu zeszłego roku dałem 38tyś. ale naprawdę igła,2godz rentgen w serwisie audi w Świdniku.i miałem spokojną głowe ![]() i teraz tak! jeśli się decydujesz na takie auto zakładam że jesteś pedantyczny ![]() koszt w moim przypadku 250zł (zależy od regionu) dostaniesz wydruk i wszystko będziesz wiedział a z przebiegiem to na zdrowy rozum jeśli na wydruku bedzie np. w 99' coś robione i miał 200tyś a teraz ma w Polsce np.175tys to wiadomo że była rolka ![]() to z twojego ogłoszenia dla mnie super!!!sprzedający otwarty na sprawdzenie to duży pluuus ![]() umawiaj się z gościem i jazda oglądać ![]() a te same roczniki 7-8tyś tańsze stoją po rok czasu!! ja też myślałem że takie motory to musi być amator itp... i mi sprzątneli auto w dwa dni sprzed nosa była to E39 4.4 ale A8 to inna klasa ![]() POWODZENIA!!! |
Autor: | Pablo200 [ 04.maja.2008 21:31:59 ] |
Tytuł: | |
Kolego 3.3 to idealna sprawa. Autko wymiata przy spalaniu 8-13 L Uwaga wazny jest stan techniczny silnika jego serwisowanie Bije na głowe 4.2 tylko 6.0 W12 jest w stanie rywalizować |
Autor: | Stürm [ 03.wrz.2008 23:30:22 ] |
Tytuł: | |
Witam, Żeby nie tworzyć nowego tematu o jednym i tym samym podłączę się pod istniejący. Wiem już czego tak naprawde chce, jestem zdecydowany na to czego chce rozważywszy koszta eksploatacji i części + napraw aż na robociźnie kończąc. Wybór padł na Audi A8 2.5 Tdi wersja 150 konna ze skrzynia mechaniczna ( teraz pewnie pół forum na mnie naskoczy czemu nie 180 konna ), nie jestem zwolennikiem jazdy jak wariat, ale tez nie jezdze jak emeryt. Otóż chciałbym zapytać co koledzy z forum mogliby powiedzieć mi o tej A8 z mobile.de co można tak wlasciwie chociaz wywnioskowac z tych zdjec, jakie mozna zadac pytania handlarzowi o ktorych jeszcze nie bylo mowy na forum bo jak czytalem wszyscy rozpisuja sie albo o 4.2 w benzynie albo o wałkach w 2.5 tdi. Ja poszukuje informacji, które by mogly rozwiac chociaz czesc moich watpliwosci chociazby pierwsza rzecz ktora budzi moje zdziwienie w tym Audi, co u diabła w A8 tdi robi kierownica z S-line lub fotele recaro ? ( tutaj moze wyjsc moja niewiedza, ale czy takie wyposazenie bylo w standardowych A8 ? ) w S8 to rozumiem. Lakier wyglada przyzwoicie, koła oryginalne, czyli zalozmy ze zaden domorosly tunner sie do niej nie dotykał, bez urazy ale nie przepadam za tunningiem w takich samochodach ![]() Fundusz operacyjny 7500 euro + rezerwa na opłaty i niespodzianki gdyby coś ( odpukac ) link do ogloszenia - http://www.iurl.pl/?audi Ps w gre wchodzi tylko skrzynia manualna + 2.5 tdi ( automatom z tych rocznikow dziekujemy ). Oraz kolor czarny. |
Autor: | designer [ 04.wrz.2008 16:56:27 ] |
Tytuł: | |
2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 ![]() Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie. Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... ![]() |
Autor: | Morgi [ 04.wrz.2008 17:48:49 ] |
Tytuł: | |
A ja tylko powiem że 2,5 TDI tak samo jedzie w A6 i w A8 - bo masy obu aut są bardzo zblizone (A8 jest aluminiowe) |
Autor: | Pablo200 [ 04.wrz.2008 18:02:35 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): 2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8
![]() Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie. Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... ![]() Tylko W12 6.0 ![]() |
Autor: | meszrum [ 04.wrz.2008 18:06:19 ] |
Tytuł: | |
a ja powiem jeszcze inaczej - 2.5TDI jedzie lepiej w A8 niż w A6 z uwagi na nieco inne przełożenia skrzyni. jeżeli 2.5TDI w D2, to tylko manual. |
Autor: | designer [ 04.wrz.2008 19:19:09 ] |
Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): designer napisał(a): 2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 ![]() Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie. Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... ![]() Tylko W12 6.0 ![]() Ok, ale kolega zdaje się chce D2 więc pozostaje mu 4.2 ![]() |
Autor: | sebolec [ 04.wrz.2008 19:46:37 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Pablo200 napisał(a): designer napisał(a): 2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 ![]() Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie. Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... ![]() Tylko W12 6.0 ![]() Ok, ale kolega zdaje się chce D2 więc pozostaje mu 4.2 ![]() W D2 też były W12. ![]() http://moto.allegro.pl/item426861977_audi_a8_6_0_w12_2002_rok.html |
Autor: | Stürm [ 04.wrz.2008 20:13:04 ] |
Tytuł: | |
Może się powtórzę, ale nie szukam samochodu do wyścigów tylko do jazdy. Pracuje w branży informatycznej i czesto kontaktuje się z klientami, wiec troche jezdze. Jezdzilem 4.2 i niestety, ale nie uznaje tego ze skrzynia od A8. Jak 4.2 to tylko w S8. Takie jest moje zdanie, wiec skupmy sie na 2.5 tdi wersja 150 konna. Jesli bede chcial benzyne to pogadamy o benzynie, a zaznaczylem wyraznie jaki ma byc diesel i napewno nie bedzie w nim zadnego chippowania bo od tego sa 3.3 i 4.2 tdi ![]() |
Autor: | designer [ 04.wrz.2008 20:24:11 ] |
Tytuł: | |
Stürm napisał(a): Co do napedu quattro, mialem do czynienia, jednak nie sprawia mi to aż takiej frajdy na dieslu zebym sie skusil
Chyba nie wiesz o czym piszesz ![]() ![]() Jeździłeś z q na mokrym albo w zime ![]() ![]() To przede wszystkim rozwiązanie mające na celu BEZPIECZEŃSTWO Twoje i współpasażerów, frajda jest mało istotna ( aczkolwiek czasem jest nie przeczę ![]() A co ma do tego że to TDi ![]() Jak Cię nie przerażają bolączki 2.5 TDi i masz na opłacenie ich kasę to bierz "sztrucla" i ciesz się jazdą limo ![]() PS Na grillu jest emblemat q ( chyba? ) a na desce ( i w opisie ) brak - ściema jakaś ![]() |
Autor: | Pablo200 [ 04.wrz.2008 21:19:59 ] |
Tytuł: | |
Audi A8 z 12 - cylindrowym silnikiem jest gwarancją najwyższej dynamiki w klasie samochodów luksusowych. To fascynujące połączenie elegancji i mocy, które sprawia, że Audi A8 W12 jest autem wyjątkowym. |
Autor: | designer [ 04.wrz.2008 21:21:27 ] |
Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): Audi A8 z 12 - cylindrowym silnikiem jest gwarancją najwyższej dynamiki w klasie samochodów luksusowych. To fascynujące połączenie elegancji i mocy, które sprawia, że Audi A8 W12 jest autem wyjątkowym.
Cytat z katalogu ![]() ![]() |
Autor: | SJake [ 04.wrz.2008 21:35:29 ] |
Tytuł: | |
Podobno W12 jest tyćkę za cięzkim motorem i strasznie szybko leci zawiecha na naszych polskich "autostradach" - pogłoski? Sturm napisał(a): Jezdzilem 4.2 i niestety, ale nie uznaje tego ze skrzynia od A8. Jak 4.2 to tylko w S8
nie rozumiem... ![]() Co do A8 w ogłoszeniu... Auta klasy A8 robi sie wyłącznie na tzw. "zamówienie" i podczas owego jest mozliwosc wybrania sobie rodzaju foteli, koloru nadwozia, typu kierownicy itp. Jesli chcesz miec pewnosc, ze nie jest to jakas domorosła "samoróba" sprawdz wyposazenie seryjne po VINie auta. Takie auta kupuje sie wylacznie od pierwszych wlascicieli i z historią serwisową.... ... no chyba, ze traktujesz to auto faktycznie jako przejsciowe. Chcesz A8 DIESLA - kup se Diesla... |
Autor: | Stürm [ 04.wrz.2008 21:44:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Chyba nie wiesz o czym piszesz
![]() ![]() Jeździłeś z q na mokrym albo w zime ![]() ![]() To przede wszystkim rozwiązanie mające na celu BEZPIECZEŃSTWO Twoje i współpasażerów, frajda jest mało istotna ( aczkolwiek czasem jest nie przeczę ![]() A co ma do tego że to TDi ![]() Jak Cię nie przerażają bolączki 2.5 TDi i masz na opłacenie ich kasę to bierz "sztrucla" i ciesz się jazdą limo ![]() PS Na grillu jest emblemat q ( chyba? ) a na desce ( i w opisie ) brak - ściema jakaś ![]() Wiem co piszę, pierwsze moje pytanie jezdziles q jedynie na pb czy dieslem tez ? ( mowa o tych dieslach z wyzszej polki jak 4.2 tdi ![]() Po drugie, zastanowiles sie chociaz przez chwile gdzie naped q sprawdza sie lepiej podczas poslizgu, przy wiekszej mocy czy mniejszej ? Jesli dajesz buta przy quattro majac pod maska 300 km, a nie 150. Wg mnie przy takich silnikach jak 2.5 tdi naped na 4x4 jest troche na wyrost. Nie krytykuje samego quattro w A8, ale nie oszukujmy sie samochod ma kilka dobrych lat, quattro tez wiec, po co dodatkowe koszta skoro nie czuje potrzeby posiadania tego rodzaju napedu ? Jak ktos lubi to niech sie pakuje, jezdze na codzien bez q i jest mi z tym dobrze ot co. A tak w ogole to ten emblemat to nie jest q cos mi sie zdaje ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Morgi [ 05.wrz.2008 07:04:12 ] |
Tytuł: | |
Oj złe to A8 sobie wyvbierasz, złe.... Jako że dieslel 2,5 w dobrym stanie jeszcze jak Cię mogę, ale ten brak quattro.... ![]() Nie wyobrażam sobie Audi bez quattro, a co dopiero flagowego krążownika A8.... ![]() |
Autor: | Esperak [ 12.wrz.2008 20:17:16 ] |
Tytuł: | |
Stürm ty chya niemasz wiele pojecia o Audi co.? Quattro to bezpieczenistwo i tu niema znaczenia czy to ma 100KM czy 400KM. mam B4 quattro ze 150 kucami i niezamienilbym na oske nigdy w zyciu. Mam A8 z 300 kucami i tu nieda sie juz bez Q jezdzić to prawda 300 koni nie przeniesie jedna oś na mokrym czy sliskim. Ale nie oto chodzi w Q to po prostu sprawdza się na codzień chcesz sie właczyc z bocznej drogi w ruch dajesz w pizde i wcinasz sie z 15m luke ośką tylko zamielisz w miejscu i tu nieistotne czy to ma 100KM czy 400KM. Poprostu codzienne sytuacje utwierdzają mnie w Quattro. chesz disla ok twój wybór 150km w aucie gabarytów A8 to nie moze jezdzic ale ok twój wybór. chłopaki dobrze podpowiadają jak ten motor to tylko manual no i niestety ośka inaczje to już wogóle sie nie pokula i nie mówię tu o wyścigach a o zwykłej codziennej eksplatacji. 2.5 w tych gabarytach to nie jest oszczedny motor o tym też musisz pamietać!!!!. nie namawiam na inny tylko na przemyslenie czy nie wiekszy TDI.? A moze 2.8 PB + pożarne LPG.?????? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |