.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:30:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 2,3 NG] cabrio sztywność karoserji??
PostNapisane: 27.kwi.2008 23:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Witam!
Może uda mi sie odłożyć troche grosza w czasie najbliższym i chciałbym kupić jakieś audi do jazdy raz na czas w niedziele i żeby mieć co myć w sobote, ale taki zeby nie stracił dużo na wartości i łatwo sie sprzedał
Zastanawiam sie nad audi cabrio ( coś z tańszych sztuk w granicach 11- 13 kzl)
Martwi mnie tylko sztywność tych aut... I mam takie pytanie czy " buda" takiego auta jest wystarczająco sztywna, zwłaszcza po oparu latach. Pytam bo nigdy czymś takim nie jechałem... Raczej nie chce auta które na dziurach będzie sie przeginać w każdą strone...
Proszę o opinie jak to jest ze sztywnością takiego auta w porównaniu do zamknietych nadwozi????

P.S.
1Przepraszam jeśli ten post powinien być na technicznym
2 Prosze nie pisać ze w tej cenie nic nie kupie...dzieki.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 23:22:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jesli nie mialo powaznych przygod wypadkowych to buda jest raczej sztywna.
sadzac po wadze to jest tam cala masa niewidocznych usztywnien ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 11:16:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Dzieki!
A właśnie ile to wazy??? Nie jest tak ze jak jest w nim NG to nie ma czym jechać i pali jak smok???- Jeśli waży dwie tony to może tak być...??? Raczej na 1,9 TDI w tej cenie nie ma szans wiec biore pod uwage tylko 2.3NG
O sztywność tak pytałem bo gdzieś slyszałem ze sa bardziej sztywne od COUPE..??? A ktoś inny znowu twierdził ze taki samochód to traci sztywność z czasem i jest jak galareta??? Widać jakaś róznice podczas jazdy np. ze jak sie jedzie po dziurach to cała tapicerka trzeszczy albo coś z tych rzeczy??
( mam nadzieje ze nie- w końcu to aud..:-) ale chce wiedzieć czego sie spodziewać po ewentualnej jeździe próbnej...)

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 08:04:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Ostatnio testowalem cabrio z silnikiem 1,8 20v, auto przytargane z wloch, raczej wiekszych przygod nie mialo :) Przy zdjetym dachu czuc bylo jak buda pracuje na dziurach, smieszne uczucie wygnania, przy zalozonym dachu to zjawisko nie wystepowalo :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 11:57:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Spokojnie nadwozie jest wytrzymale i sie nie zlamie. Jedyny minus jest taki ze lusterko wsteczne moze mocno drgac podczas jazdy i beda lekko stukac szyby przy opuszczonym dachu. Mozna tez do komory silnikowej zalozyc rozporke kielichow od 2.8 V6 zeby usztywnic przednia czesc nadwozia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 14:30:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
KORU napisał(a):
Spokojnie nadwozie jest wytrzymale i sie nie zlamie. Jedyny minus jest taki ze lusterko wsteczne moze mocno drgac podczas jazdy i beda lekko stukac szyby przy opuszczonym dachu.
:?: :?: Koru sorry. ale o co chodzi?? jakos jezdzilem cabrio przez półtora roku i nic mi lusterko ani szyby nie latały...

co do mocy to fakt 2.3 raczej rady nie dało w tym aucie (przez półtora roku żałowałem ze nie kupiłem 2.8, choc moja opinia jest bardzo obiektywna bo równocześnie miałem 200 20VT 280KM a i tak miałem znieczulice na przyspieszenia).
spalanie tez raczej nie zachwycało.

podsumowując, szukaj 2.8, a i za 10-13 koła auto kupisz ale w tych cenach to raczej oscyluja zeszrociałe egz. cabrio ma to do siebie ze ma mnóstwo elementów (głównie nadwozia i wyposażenia) występujących tylko w cabrio co czyni je drogimi-jednym slowem jak sie cos popsuje to jest rzadko naprawiane bo sie nie opłaca.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2008 13:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Migel to znaczy ze miales zdrowe i niebite nadwozie. Wystarczy lekki dzwon w tyl i juz buda traci swoja sztywnosc. Szyby przy opuszczonym dachu troche stukaja na boki, bo nie maja zadnego podparcia. Jest to raczej norma no a tak przynajmniej napisali uzytkownicy z Cabrio Club Polska.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: