.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6] Pare pytań o te auta - model C6 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=78619 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zebda [ 26.maja.2008 13:46:24 ] |
Tytuł: | [A6] Pare pytań o te auta - model C6 |
Witam ponownie... ...Czytalem troche o tym aucie, takze na tym forum ale mam jeszcze kilka pytań...bede wdzieczny jesli odpowiecie: 1. MMI - ile jest rodzaji i czym sie dokladnie roznia (oraz w porownaniu do iDrive jak bardzo jest ten system rozbudowany) 2. S-line - jak bardzo jest utwardzone i obnizone jest zawieszenie w S-line'ach w porownaniu do standardowych ustawien? I na jakich wysokosiach normalnie i w S-line stoi A6? ...Do tej pory z obnizanych i utwardzanych seryjnie aut jezdzilem (duzo) Oplem Vectra GTS na 17"...i powiem tak - auto jest ok, jest twardo, ale da sie to bezproblemu przetrzymac, a po przyzwyczajeniu sie wogule nie przeszkadza - jedynie trzeba uwazac na wysokie krawezniki i do nie kazdego garazu da sie zjechac...A jak to jest w Audi S-line? 3. Czy w A6(C6) zawieszenie jest aluminiowe i jak wytrzymuje nasze drogi? Czy ewentualne koszty wymiany czesci sa baaardzo drogie? 4. Czy zawieszenie S-line podobnie jak w Vectrze GTS jest mniej odporne na nasze drogi? 5. Czy w aucie z konca 2006 roku bedzie dzialac navi Polski po kupnie mapy (navi DVD)? 6. Czy silnika 3,0 TDI nalezy sie bardzo bac ze wzgledu na koszty (i kto to wymyslil w Audi zeby lancuch wymieniach co 150 tys km?)? ...tak na marginesie w Oplu po 150 tys km z silnikiem 2,2 DTI i wymianie oleju co 40-50 tys km, jak zaleca producent w sumie nic sie nie dzieje - ok wlacza sie czasem tryb serwisowy (ale to chyba zwiazane jest z walnietym przeplywomierzem) i padlo raz kolo pasowe ale ono raczej z olejem nic nie ma wspolnego ot ten typ tak ma...aha o lancuchu po 150 tys przebiegu na serwisie nikt nawet slowem nie wspomnial... To chyba takie najwazniejsze informacje ktore chce uzyskac...i bede wdzieczny za odpowiedzi... |
Autor: | zebda [ 27.maja.2008 10:02:54 ] |
Tytuł: | |
Naprawde nikt z was nie jest mi wstanie pomoc odpowiadajac na powyzsze pytania? |
Autor: | grejf [ 27.maja.2008 11:19:39 ] |
Tytuł: | |
Było już o tym, mogleś poszukać ![]() http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=77429 a co do zawieszenia, aluminiowe nie do konca sobie radza z polska nawierzchnią, sa kosztowne, ale poczytaj w/w topick pozdrawiam. ![]() |
Autor: | zebda [ 27.maja.2008 14:58:32 ] |
Tytuł: | |
Ten watek tez czytalem ![]() ...ale procz info o silniku nie ma nic w tym watku z odpowiedzi na moje inne pytania...i twoje tez jest dosyc krotkie... ...bede wdzieczny za jakias przykadowa cene wachacza czy jakiegos innego elementu ktory dosc czesto trzeba zmianiac...i czy np S-line ma alu zawias a tradycyjnie zawieszone juz nie? |
Autor: | grejf [ 27.maja.2008 17:27:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tylko przednie zawieszenie ale to standart na naszych drogach.
Zgłoszone usterki: Zawieszenie: Wielowahaczowe zawieszenie się nie sprawdza na polskich drogach Jak i przypadki wymiany lozyska juz po 75kkm aluminiowe Do navi MMI sa PL dvd u ''magikow'' System MMI jest b.rozbudowany. CENA. wahacz oscyluje od 600 do 1 tys pln. Sline nie oznacza, ze samochod jest mocniejszy, albo nizej stoi to zalezy, jest to raczej pakiet stylistyczny, serie S6 i RS6 sa adekwatnie modyfikowane do mocy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |