.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

poszukuje A4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=78714
Strona 1 z 1

Autor:  gregpyp [ 27.maja.2008 18:15:22 ]
Tytuł:  poszukuje A4

Witam,

Zdecydowalem sie jednak na A4 (2001) z silnikiem benzynowym 2.0. Wazne jest dla mnie aby samochod mial ABS, ESP, klimatronik, no i... tiptornic. Moge wydac do 10tys euro. Znalazlem takie ogloszenia:
1) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
2) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
3) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

co o tym sądzicie?
Czy zakup tiptronika w tym przedziale cenowym nie jest przypadkiem zbyt ryzykowny?

Z góry dzięki za wszelkie info!
Pozdrawiam

Autor:  BASTO [ 27.maja.2008 19:17:27 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to wybralbym silnik 1.8 turbo ktory jest duzo lepsza jednostka do tego samochodu,sprawdzony i bardzo dynamiczny.W sam raz do tego auta..

Autor:  gregpyp [ 27.maja.2008 20:05:47 ]
Tytuł: 

tez tak mysle... problem w tym ze jakos nie widze tych 1.8T w ogloszeniach - 90% A4 w tym przedziale cenowym to wlasnie 2.0 - wyszedlem z zalozenia ze mam przynajmniej w czym wybierac:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... ne&lang=pl

A wogole to duza jest roznica w spalaniu miedzy 1.8T a 2.0 ?

Autor:  puzon323 [ 27.maja.2008 21:43:42 ]
Tytuł: 

moge sie mylic ale auta z linkow maja skrzynke multitronic
nie widziałem jeszcze w b6 tiptronika

Autor:  gregpyp [ 27.maja.2008 22:53:58 ]
Tytuł: 

ano wlasnie!
na sieci gdzies wyczytalem ze w B6 montowali tylko multitronika
Moze ktos potwierdzic/zdementowac tą informację??

Pozdrawiam

Autor:  puzon323 [ 30.maja.2008 17:45:23 ]
Tytuł: 

puzon323 napisał(a):
moge sie mylic ale auta z linkow maja skrzynke multitronic
nie widziałem jeszcze w b6 tiptronika



no i moze sie pomyliłem
wystepował w b6 tiptronic

Autor:  dejf [ 30.maja.2008 21:08:52 ]
Tytuł: 

czemu wybrales silnik benzynowy? Jesli moge zapytac...
Wszystko o Tipie znajdziesz na forum - jest skarbnica wiedzy.. na stronie glownej

Autor:  gregpyp [ 31.maja.2008 15:39:20 ]
Tytuł: 

dejf napisał(a):
czemu wybrales silnik benzynowy? Jesli moge zapytac...
Wszystko o Tipie znajdziesz na forum - jest skarbnica wiedzy.. na stronie glownej


Dlaczego benzynowy:
1) z tego co widze po ogloszeniach, to benzynowy z 2001 i z podobnym przebiegiem wychodzi sporo taniej niz diesel. 80% diesli z tego roku ma okolo 200tys albo więcej, większość benzyniaków ma ponizej 150tys.
2) cena oleju napędowego jest na dzien dzisiejszy wyzsza od benzyny
3) roczny przebieg przewiduje na nie wiecej niz 12-15tys - do roboty mam 5km, 3-4 razy do roku dluzszy wyjazd na 1000km
4) większość ludzi mówi ze diesel jest troche droższy w eksplatacji
5) nie jestem fanem instalacji gazowych - ale zawsze bede mial taką mozliwosc jesli nagle wypadnie dojezdzac po 100km dziennie albo/i gdy benzyna dojdzie do 8zł za litr
6) nie jestem czlowiekiem ktory lubi szalec za kółkiem - lubie spokojną, wygodną jazdę - dlatego wlasnie tiptronic - poza tym troche jezdzilem automatem w US i bardzo mi to odpowiada.

zdecydowalem sie na A4 B6 bo podoba mi sie linia nadwozia i jestem fanem tej marki ;)))

Juz prawie zdecydowalem ze jade po ten egzemplarz:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

Jesli ktos ma ochotę i czas na kilka słów na temat tego auta, to będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Grzesiek

Autor:  Przemysław [ 31.maja.2008 22:49:11 ]
Tytuł: 

puzon323 napisał(a):
moge sie mylic ale auta z linkow maja skrzynke multitronic
nie widziałem jeszcze w b6 tiptronika

tip był tylko z quattro

Autor:  gregpyp [ 31.maja.2008 23:32:46 ]
Tytuł: 

Przemysław napisał(a):
puzon323 napisał(a):
moge sie mylic ale auta z linkow maja skrzynke multitronic
nie widziałem jeszcze w b6 tiptronika

tip był tylko z quattro


Hmmm..... pytalem nawet o tą skrzynie w Sserwis. Pani z biura obsługi klienta twierdzi że w tych modelach występowały skrzynie typu tiptronic i multitronic. Pan "AR Wiesław" w dziale .: SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY :. równiez sugeruje ze tiptronik w tym modelu jest mozliwy.

Czy nie ma na tym forum nikogo kto ma A4 B6 2.0 z tiptronikiem? Widocznie to musi byc mało spotykana konfiguracja. Albo co gorsza jakis skladak (czy to wogole mozliwe?)

No nic - jak widac zdania są podzielone ale już za 2-3 dni wszystko sie wyjaśni.

Pozdrawiam

Autor:  Przemysław [ 01.cze.2008 14:38:51 ]
Tytuł: 

to napewno jest multi !!!!

Autor:  gregpyp [ 01.cze.2008 15:27:39 ]
Tytuł: 

Przemysław napisał(a):
to napewno jest multi !!!!


no wyglada na to ze masz racje - bo dzisiaj robilem symulacje ac/oc w mBanku i tam przy wyborze wersji byla tylko jedna opcja automatu przy modelu A4 B6 2.0 - Multitronik.
Jesli to sie potwierdzi to będe musial zrezygnowac z tego samochodu - szkoda. Mimo tego ze komis daje gwarancje, to za duzo zlego tu piszą na temat multi.

na szczescie w tym samym komisie jest jeszcze jedna A4 B6:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
szkoda ze nie automat - no ale jezeli w tym modelu nie bylo nigdy tipa to nie mam wyjscia.

Autor:  2rafal7 [ 01.cze.2008 17:59:28 ]
Tytuł: 

Z tego co czytałem to silniki 2.0 lubią pić olej dosyć sporo bo jeśli się nie mylę nawet 0,5l/1000km. Ja bym polecił jakąs inną jednostkę...może 2.4 z gazem??

Autor:  gregpyp [ 01.cze.2008 18:49:24 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Z tego co czytałem to silniki 2.0 lubią pić olej dosyć sporo bo jeśli się nie mylę nawet 0,5l/1000km. Ja bym polecił jakąs inną jednostkę...może 2.4 z gazem??


eee - gaz to tylko w ostatecznosci...

myslalem tez o 1.8T ale mało ich jest w ogloszeniach, a jak juz sie trafi to podejzany jakis, jak np. ten:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

chociaz sensowne tez sie trafiają:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
zadzwonie tam jutro

Autor:  2rafal7 [ 01.cze.2008 21:35:44 ]
Tytuł: 

Kiedyś żeczywiście panowała taka opinia o gazie, że to nieporozumienie i wogóle niszczy silnik i osłabia...na starych instalacjach tak jest, ale na nowych IV gen lub V, przeciesz już tak nie ma więc dla czego instalacją gazowym mówimy stanowczo "nie". MOżna zaoszczędzić trochę pieniędzy nie niszcząc przy tym silnika ani frajdy z jazdy V6. Chyba, że jest taka sytacją jak u Ciebie, że mało jeździsz i Ci to sie szybko nie zwróci bo za dobrą instalke trzeba liczyć ok 4tyś. Jeżeli kupisz 1.8t i w przyszłości jednak będziesz chciał założyć Gaz to wiadomo, że tam jest turbinka itp. i może coś tam z tym gazem nie domagać, a w 2.4 tak nie jest. Ale jak wiadomo to już wybór przyszłego nabywcy.
Pozdrawiam

Autor:  Przemysław [ 02.cze.2008 09:59:21 ]
Tytuł: 

gregpyp napisał(a):
Przemysław napisał(a):
to napewno jest multi !!!!


no wyglada na to ze masz racje - bo dzisiaj robilem symulacje ac/oc w mBanku i tam przy wyborze wersji byla tylko jedna opcja automatu przy modelu A4 B6 2.0 - Multitronik.
Jesli to sie potwierdzi to będe musial zrezygnowac z tego samochodu - szkoda. Mimo tego ze komis daje gwarancje, to za duzo zlego tu piszą na temat multi.

na szczescie w tym samym komisie jest jeszcze jedna A4 B6:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
szkoda ze nie automat - no ale jezeli w tym modelu nie bylo nigdy tipa to nie mam wyjscia.

kup wersie z quattro i po problemie

Autor:  gregpyp [ 02.cze.2008 10:03:24 ]
Tytuł: 

no i sie potwierdzilo!
to jest jednak MULTITRONIC, a w ogloszeniu podano że Tiptronic.

Autor:  Przemysław [ 02.cze.2008 11:00:04 ]
Tytuł: 

ale to nie ma co przeżywac ludzie tak nazywają niektórzy przekręcają celeowo niektórzy nie świadomie......

to tak samo jak czasami piszą że w lagunie czy mondedo jest tdi

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/