.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi 100 C3 2.0 turbo diesel. jak silniczek? czy ktos ma?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=79240
Strona 1 z 1

Autor:  Lukasik [ 09.cze.2008 07:57:27 ]
Tytuł:  audi 100 C3 2.0 turbo diesel. jak silniczek? czy ktos ma?

witam. mam na oku dupowozik do jezdzenia do pracy, bo smokiem jest nieekonomicznie :p. jest to audi 100 z 89 roku z silnikiem 2.0 turbo dizelek. w tygodniu obejze.

czy ktos z Was ma do czynienia z czyms takim. chodzi mi glownie o silnik. czy jest mocno skomplikowany, co najczesciej pada i na co zwrocic uwage.
jedzie to troche? :p

nie mam na razie zadnych info o tym silniku. jesli macie jakies opisy, zdjecia to prosze tu wrzucic.

P.S. nie mam jeszcze pewności czy to ten 90KM czy 100KM.

Autor:  adiaudi [ 09.cze.2008 09:02:41 ]
Tytuł: 

Może mieć 87 lub 101 KM. Do 2000 obr/min raczej wół, powyżej juz przyjemność, na trasie fajnie się zbiera. Prosty klasyczny diesel. Sprawdź czy nie cieknie dużo oleju spod koła pasowego i z okolic turbiny.Po za tym fajne jeździdło, i pojedzie na wszystkim...Acha, zaj...dźwięk silnika. Mi się podobał! Polecam.

Autor:  ZiPi [ 09.cze.2008 10:31:23 ]
Tytuł: 

Ja mam autko z tym silnikiem
Ale narazie o nim nic nie wiem , no tylko tyle, ze w trasie spalił srednio 6.5L ON.
Jakby ktos miał jakies tematy, linki o tym silniku, to pisac, pliss ;)

Autor:  ronin_Q2 [ 09.cze.2008 12:21:59 ]
Tytuł: 

mam właśnie takie cygarko od 2 miesięcy. Wersja 87km. powiem tak rakieta to nie jest ale nawet fajnie sie zbiera :D i ten dźwięk turbiny :) Największym atutem jest chyba spalanie bo nie przekracza 7l/100 :)

Autor:  Lukasik [ 09.cze.2008 13:57:38 ]
Tytuł: 

wyszperalem opis silnika w ssp nr 43.

Autor:  ZiPi [ 09.cze.2008 16:17:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ssp nr 43.
a co to jest ?
Nie wiem czy to normalne ale u mnie turbina załącza sie dopiero przy ok. 2500 obr/min, ponizej tych obrotow jest strasznie mułowaty, czy u Was tez tak jest ?

Autor:  oliwer78 [ 09.cze.2008 19:19:50 ]
Tytuł: 

Twoje 5000 moze byc przymulone, bo w latach 80 i na pocz. 90 do USA przychodzily oslabione wersje (chodzi o moc). Zadne auto Audi w niemieckim standarcie nie spelnialo amerykanskich norm spalinowych. Nie mam numerow w glowie, ale roznice siegaly od kilku do kilkudziesieciu koni. Glowne zmiany to katy i elektronika.
No i oczywiscie ograniczenie max. predkosci. Tak bylo z 4000 i urq rowniez.

Autor:  atal [ 09.cze.2008 22:28:51 ]
Tytuł: 

zipi co diesel robil w USA :?: :):

Autor:  oliwer78 [ 10.cze.2008 02:36:55 ]
Tytuł: 

pytanie nie do mnie, ale troche o mnie - diesel jezdzil i mial sie dobrze. Niestety nie byly tak niezawodne jak beczkowe 240d i 300d dlatego wysokie koszty napraw/brak profesjonalnego serwisu pozwolily sie im samounicestwic. Najwieksze zmory to pompy - zacieraly sie lub po zagrzaniu nie pompowaly. Znam taki przypadek z PL gdzie polanie zimna woda pompy pozwalaly na uruchomienie auta :)

Autor:  atal [ 10.cze.2008 10:26:04 ]
Tytuł: 

oliwer78 napisał(a):
pytanie nie do mnie, ale troche o mnie - diesel jezdzil i mial sie dobrze. Niestety nie byly tak niezawodne jak beczkowe 240d i 300d dlatego wysokie koszty napraw/brak profesjonalnego serwisu pozwolily sie im samounicestwic. Najwieksze zmory to pompy - zacieraly sie lub po zagrzaniu nie pompowaly. Znam taki przypadek z PL gdzie polanie zimna woda pompy pozwalaly na uruchomienie auta :)


noo ale przeciez tam diesle nie jezdza :?: (aktualnie) :):

chyba ze 20lat temu bylo inaczej.... ;)

Autor:  mAlIbOr [ 10.cze.2008 11:36:46 ]
Tytuł: 

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Moge tylko olecic, mialem 3 takie silniki kazdy z jednego rodzaju i kazdy jezdzil na wszystkim :peace: Odpalal na dotyk i ladnie sie spisywal. Dopuki mechanik mi sie nie dotknol i nie popierdolil to i 2.0 D jezdzilo bardzo przyzwoicie jak na taka moc, ciezko uwiezyc al tak bylo :peace: :diabel:

Sprawdz uszczelke pod glowica bo to jakos czesto obserwowalem w tych silnikach, a pza tym to tylko smigac, jedyna elektryka tego silnika to elektrozawor na pompie i swiece zarowe :diabel: , zadna kauza nie jest mu straszna

Autor:  oliwer78 [ 10.cze.2008 13:35:06 ]
Tytuł: 

Atal-star napisał(a):
oliwer78 napisał(a):
pytanie nie do mnie, ale troche o mnie - diesel jezdzil i mial sie dobrze. Niestety nie byly tak niezawodne jak beczkowe 240d i 300d dlatego wysokie koszty napraw/brak profesjonalnego serwisu pozwolily sie im samounicestwic. Najwieksze zmory to pompy - zacieraly sie lub po zagrzaniu nie pompowaly. Znam taki przypadek z PL gdzie polanie zimna woda pompy pozwalaly na uruchomienie auta :)


noo ale przeciez tam diesle nie jezdza :?: (aktualnie) :):

chyba ze 20lat temu bylo inaczej.... ;)


jezdza jezdza przechwalajac sie ile robia z jednego baku. Polowa i tak ju jezdzi na roslinnym, bo to prosta instalacja i legalna tutaj.
Z mojego sasiedztwa 40 mil z galona :)
Obrazek

Autor:  ZiPi [ 10.cze.2008 14:45:21 ]
Tytuł: 

Atal-star napisał(a):
zipi co diesel robil w USA :?: :):
To "biały mamut" - auto z dieslem w USA jako nowe z salonu kupił Polak :peace:

Autor:  atal [ 10.cze.2008 15:19:37 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Atal-star napisał(a):
zipi co diesel robil w USA :?: :):
To "biały mamut" - auto z dieslem w USA jako nowe z salonu kupił Polak :peace:


ale to chyba na jakies specjalne zamowienie :?: :peace:


oliwer78 napisał(a):
Atal-star napisał(a):
oliwer78 napisał(a):
pytanie nie do mnie, ale troche o mnie - diesel jezdzil i mial sie dobrze. Niestety nie byly tak niezawodne jak beczkowe 240d i 300d dlatego wysokie koszty napraw/brak profesjonalnego serwisu pozwolily sie im samounicestwic. Najwieksze zmory to pompy - zacieraly sie lub po zagrzaniu nie pompowaly. Znam taki przypadek z PL gdzie polanie zimna woda pompy pozwalaly na uruchomienie auta :)


noo ale przeciez tam diesle nie jezdza :?: (aktualnie) :):

chyba ze 20lat temu bylo inaczej.... ;)


jezdza jezdza przechwalajac sie ile robia z jednego baku. Polowa i tak ju jezdzi na roslinnym, bo to prosta instalacja i legalna tutaj.
Z mojego sasiedztwa 40 mil z galona :)
Obrazek


slyszalem ze tam sa diesle, ale przykladowo gdzie oni tankuja :?: Na stacjach przeciez tylko PB :):

Te traktorki nie tamuja ruchu :?: :diabel:

Autor:  rafala6 [ 10.cze.2008 15:40:34 ]
Tytuł: 

Przecież tam za jazde powyżej 60m/h zamykają do pudła :D :):

Autor:  ZiPi [ 10.cze.2008 15:51:50 ]
Tytuł: 

rafala6 napisał(a):
Przecież tam za jazde powyżej 60m/h zamykają do pudła :D :):
No i do tej prędkosci rozpędzic go mozna na samym rozruszniku, więc po co tankowac :P

Autor:  oliwer78 [ 10.cze.2008 17:15:53 ]
Tytuł: 

uwielbiam te polskie legendy......
nie 60km/h a 65 mph, i nie do pudla a do sadu wykupic punkty, i nie chodzi o ograniczenie wolnosci a o wyciagniecie pieniedzy.

Diesel jest srednio na co trzeciej stacji.

Autor:  Rysiek88 [ 10.cze.2008 21:22:08 ]
Tytuł: 

Ja mam 2.0 D i nie narzekam. Jak najazde po mieście, czy gdzieś na weekendy to nie ma co narzekać. Szaleństwa nie ma, ale jak umiesz to i z niego wyciągniesz ile trzeba.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/