.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Silniki diesla https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=79984 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dawca [ 26.cze.2008 13:05:44 ] |
Tytuł: | Silniki diesla |
Witam wszystkich gorąco. Jestem nowym użytkownikiem forum ponieważ dopiero planuje zakup audi A4 1.9 TDI 2001-2003 r. Mam w zwązku z tym niemały dylemat ponieważ widziałem różne wersje tego silnika 101 , 116 i 131 KM o ile znam ten 130 konny że jest na pompowtryskiwaczach itd ... to o dwóch pozostałych nie wiem nic. Podobno te słabsze są lepsze bo nie mają pompowtryskiwaczy . Co radzicie ? |
Autor: | 2rafal7 [ 26.cze.2008 13:12:32 ] |
Tytuł: | |
Wszystkie jednostki 1.9TDI są równie dobre i długowieczne - silniki nie do zajechania. Jeśli chodzi Ci o same informacje na temat 1.9tdi to kliknij SZUKAJ. Tam masz "miliard" postów jeśli chodzi o te silniki |
Autor: | przemik [ 26.cze.2008 15:45:06 ] |
Tytuł: | |
101 i 116 to tez motory na pompowtryskiwaczach. Z tego co mi wiadomo 101 nie wystepuje w Audi. Generalnie mozna stwierdzic, ze wszystkie silniki PD stosowane w audi są polecane. Pozdr |
Autor: | dejf [ 26.cze.2008 15:57:54 ] |
Tytuł: | |
101 ps na pompowtryskiwaczach wystepuje w A4 B6 i w A3 od II polowy 2000r. |
Autor: | Stamlej [ 26.cze.2008 16:16:07 ] |
Tytuł: | |
101 (ATD) - miałem przez 4 lata od nowości - silnik totalnie bezawaryjny (z mojego doświadczenia) - nic się z nim nie działo przez 190kkm. Z mojej strony mogę polecić - tylko wiadomo - duuuużo zależy od poprzedniego właściciela... Pozdr! |
Autor: | przemik [ 26.cze.2008 17:26:22 ] |
Tytuł: | |
No to sie pomyliłem... ![]() |
Autor: | grejf [ 26.cze.2008 17:36:19 ] |
Tytuł: | |
najlepszy jest 1,9 TD 75PS ![]() ![]() dislowiec nie zajedzi diesla tak szybko, a kierowca, ktory stosuje eksploatacje jak PB wsiasć i jechac, moze miec problemy nie oszukujmy go ![]() to silniki do ktorych musimy sie jednak co nieco przystowac i bedzie ok. |
Autor: | Flyer [ 26.cze.2008 19:11:45 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): No to sie pomyliłem...
![]() Nooo... a jak ladnie sie chipuje te 101-ki! |
Autor: | dejf [ 26.cze.2008 19:14:51 ] |
Tytuł: | |
Flyer napisał(a): przemik napisał(a): No to sie pomyliłem... ![]() Nooo... a jak ladnie sie chipuje te 101-ki! Flyer a wiesz moze dokladnie jaka jest roznica w konstrukcji pomiedzy 101 a 130? Czytalem kiedys asrtykul w ktorym stwierdzono ze w 101-ce wystepuja mniejsze wstryskiwacze i turbina... Spalanie pewnie podobne maja..? |
Autor: | rafala6 [ 26.cze.2008 20:35:04 ] |
Tytuł: | |
W 130-tce są też inne korbowody. |
Autor: | Baskecior [ 26.cze.2008 21:51:33 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): najlepszy jest 1,9 TD 75PS
![]() ![]() dislowiec nie zajedzi diesla tak szybko, a kierowca, ktory stosuje eksploatacje jak PB wsiasć i jechac, moze miec problemy nie oszukujmy go ![]() to silniki do ktorych musimy sie jednak co nieco przystowac i bedzie ok. Cofnales sie do epoki kamienia łupanego proponujac starego AAZ na komorach czy jednak strzeliłeś literówkę i chciałeś zaproponować AFF`a ![]() Ja jednak twierdzę że najlepszy diesel wszechczasów to 1Z. ![]() |
Autor: | toms001 [ 26.cze.2008 22:56:06 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): grejf napisał(a): najlepszy jest 1,9 TD 75PS ![]() ![]() dislowiec nie zajedzi diesla tak szybko, a kierowca, ktory stosuje eksploatacje jak PB wsiasć i jechac, moze miec problemy nie oszukujmy go ![]() to silniki do ktorych musimy sie jednak co nieco przystowac i bedzie ok. Cofnales sie do epoki kamienia łupanego proponujac starego AAZ na komorach czy jednak strzeliłeś literówkę i chciałeś zaproponować AFF`a ![]() Ja jednak twierdzę że najlepszy diesel wszechczasów to 1Z. ![]() Grejf się cofnął do epoki kamienia łupanego, za to Ty ze swoim 1Z`tem promujesz najnowocześniejszą technologie ![]() ![]() ![]() Ja jednak nie będę oryginalny i postawie na AAT. Wracając do tematu kolegi Dawca, to sugeruje żebyś w miare możliwosci szukał najmocniejszych wersji, prócz niewielkiego spalania będziesz także czerpal przyjemnosc z jazdy ![]() |
Autor: | przemik [ 27.cze.2008 08:44:13 ] |
Tytuł: | |
Tylko, ze jakos ta najnowoczesniejsza technologia sie pierniczy ... a stare pierdzące "JEDENZETY" z 600 tysiami na szafie na to wszystko robią tylko KLE KLE KLE.... i jezdzą dalej ![]() ![]() |
Autor: | Baskecior [ 27.cze.2008 09:04:01 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): Tylko, ze jakos ta najnowoczesniejsza technologia sie pierniczy ... a stare pierdzące "JEDENZETY" z 600 tysiami na szafie na to wszystko robią tylko KLE KLE KLE.... i jezdzą dalej
![]() ![]() Otototo ... ![]() |
Autor: | Morgi [ 27.cze.2008 09:05:36 ] |
Tytuł: | |
Dlatego właśnie lubię stare silniki zarówno diesla i otto, stary poczciwy 1Z nie do ubicia, podobnie stare benzyniaki (też te na gaźniku) ![]() |
Autor: | grejf [ 27.cze.2008 09:47:30 ] |
Tytuł: | |
toms001 napisał(a): Baskecior napisał(a): grejf napisał(a): najlepszy jest 1,9 TD 75PS ![]() ![]() dislowiec nie zajedzi diesla tak szybko, a kierowca, ktory stosuje eksploatacje jak PB wsiasć i jechac, moze miec problemy nie oszukujmy go ![]() to silniki do ktorych musimy sie jednak co nieco przystowac i bedzie ok. Cofnales sie do epoki kamienia łupanego proponujac starego AAZ na komorach czy jednak strzeliłeś literówkę i chciałeś zaproponować AFF`a ![]() Ja jednak twierdzę że najlepszy diesel wszechczasów to 1Z. ![]() Grejf się cofnął do epoki kamienia łupanego, za to Ty ze swoim 1Z`tem promujesz najnowocześniejszą technologie ![]() ![]() ![]() Ja jednak nie będę oryginalny i postawie na AAT. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | szefomaciek22 [ 27.cze.2008 21:02:17 ] |
Tytuł: | |
Jak już kupować to t autko z silnikiem 130konnym , biorąc pod uwagę silniki 1.9. sam mam takiego ![]() Alternatywą może być kupno A6 ( 110km AVF) mała pomyłka AFN-SORY pozdrawiam |
Autor: | przemik [ 28.cze.2008 10:39:31 ] |
Tytuł: | |
AVF - ma tez 130 KM i 310 Nm oraz 6 biegową skrzynie.. |
Autor: | grejf [ 28.cze.2008 10:52:02 ] |
Tytuł: | |
Przemik sluszna uwaga i chyba ten 110ps jest ![]() nie wiem moze sie myle, ale turbo w AVF 130PS nie jest chyba do konca rownomiernie zgrane (do softu) jako dla uzyktowego samochodu, trzeba trzymac obrotomierz na 2 tys zeby mieć moc wyjsciową bo ponizej zero reakcji, jest to kwestia przyzwyczajenia wiem. ![]() Choc nie wychwalam bmw (silnik), jesli passat 2,0 na common reail'u bedzie mial duzo wyzsze cisnienie na pompie moze byc b.przyjemnie jak i maja wrocic do stalowyego zawieszenia ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |