.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Prosze o opinię [A6 C6] https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=80351 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kosa999 [ 05.lip.2008 18:44:53 ] |
Tytuł: | Prosze o opinię [A6 C6] |
Witam Wszytkich serdecznie, Proszę o opinię: [url]http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5253451][/url] Numer VIN: WAUZZZ4F25N057887 Wyposażenie: http://www.kosak.pl/images/a6.jpg Dziwna rzecz: zaraz po dopaleniu dziwne whania pracy silnika na biegu jałowym (tak o 100-200 obrotów), po 5 sekundach zanika.... Z góry Dziękuje i pozdrawiam... |
Autor: | elmek [ 05.lip.2008 22:20:50 ] |
Tytuł: | |
Diesel 3.0 tdi z poczatku produkcji (2004-2005) to bardzo duze koszty napraw. O usterkach tego silnika bylo juz nie raz pisane, poszukaj. Swoja droga ten przebieg to wg mnie nierealny. Bardziej bym mu dawal pod 200k najmarniej, a jezeli tak to tutaj juz szykuje sie naprawa hydronapinaczy(?) lancucha wymagajaca wyjmowana calego silnika, ktora nie jest tania. |
Autor: | kosa999 [ 06.lip.2008 06:01:29 ] |
Tytuł: | |
elmek napisał(a): Diesel 3.0 tdi z poczatku produkcji (2004-2005) to bardzo duze koszty napraw. O usterkach tego silnika bylo juz nie raz pisane, poszukaj.
Swoja droga ten przebieg to wg mnie nierealny. Bardziej bym mu dawal pod 200k najmarniej, a jezeli tak to tutaj juz szykuje sie naprawa hydronapinaczy(?) lancucha wymagajaca wyjmowana calego silnika, ktora nie jest tania. Więc jak można sprawdzić realny przebieg??? PS - widziałem książke serwisową z osttnim przeglądem w październiku 2007 na przebiegu 87tyś i wydruk z tego przegladu z tym co było wymieniane (z Francji) - na początku roku przywieziony do kraju... PS2 - no i te wahanie obrotów zaraz po odpaleniu, przez kilka sekund PS3 - gdzieś czytałem że 3.0 TDI w AUDI to chyba najlepsze silniki diesla na rynku... ![]() EDIT: i zapomiałem dopisać, ze od nowości na jednym komplecie opon jest (wszystkie ta sama data produkcji 06.2004 łącznie z zapasem) - przód już kiepski bieznik, ale tył niczego sobie... więc nie wiem czy da się zrobić więcej niż 100tyś na jednym komplecie gum... Pozdrawiam |
Autor: | elmek [ 06.lip.2008 08:01:18 ] |
Tytuł: | |
Apropo 3.0 TDI (co prawda z A4 ale to nadal to samo imo): http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.ph ... 70fdbb1616 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wszelk ... 798.0.html Jak zobaczysz, naprawy sa kosztowne. Czy po VINie nie mozna sprawdzic? Albo VAGiem? Nie przecze ze sie nie da zrobic takiego przebiegu, wydaje mi sie on malo realny. No chyba ze auto stalo w warsztacie pol swojego aktualnego zywota ![]() |
Autor: | Levuss [ 06.lip.2008 09:06:48 ] |
Tytuł: | |
A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna. |
Autor: | elmek [ 06.lip.2008 11:21:45 ] |
Tytuł: | |
W miescie 3,2 to potrafi 21 spalic nawet. |
Autor: | kosa999 [ 06.lip.2008 11:41:17 ] |
Tytuł: | |
Napiszcie jeszczze tylko czy te autko ma multitronic czy tiptronic (mnie się wydaje, że tipa ma, lecz sprzedawca cały czas mówi, że to multi)... Na wyświetlaczu między zegarami wyświetla 6 przełożeń... Ewentualnie jaki kod wyposażenia ma TIP a jaki Multi?? Pozdrawiam |
Autor: | rbrus [ 06.lip.2008 11:54:54 ] |
Tytuł: | |
Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5 |
Autor: | kosa999 [ 06.lip.2008 12:07:57 ] |
Tytuł: | |
Czakol napisał(a): Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5
Ale własnie w C6 Multi wyświetla chyba 7 a tip 6... A chodzi o autko z pierwszego postu... Pozdrawiam PS - na skrzyni jest P/R/N/D/S i +/- |
Autor: | 2rafal7 [ 06.lip.2008 12:10:36 ] |
Tytuł: | |
Levuss napisał(a): A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna.
3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze ![]() |
Autor: | Levuss [ 06.lip.2008 14:13:12 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Levuss napisał(a): A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna. 3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze ![]() 3.2 to też bez obsługowy motor. Czy da się w nim osiągnąć spalanie rzędu 8 litrów na trasie przy spokojnej jeździe i w mieście ok 11-12 litrów? |
Autor: | kosa999 [ 06.lip.2008 14:17:49 ] |
Tytuł: | |
kosa999 napisał(a): Czakol napisał(a): Które auto? Multitronic wyświetla 6 przełożeń na wyświetlaczu, tylko nie ma na skrzyni biegów 4,3,2, bądź S w Multi na skrzyni jest tylko P/R/N/D i przełączenie na -/+. Przynajmniej u mnie w C5 Ale własnie w C6 Multi wyświetla chyba 7 a tip 6... A chodzi o autko z pierwszego postu... Pozdrawiam PS - na skrzyni jest P/R/N/D/S i +/- My tu gadu, gadu a nikt nie odpowiedział mi jak to jest w C6... ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 06.lip.2008 15:38:43 ] |
Tytuł: | |
W 3.0TDI nie ma multitronica jest tiptronic. |
Autor: | 2rafal7 [ 06.lip.2008 15:40:52 ] |
Tytuł: | |
W 3.0TDI nie ma multitronica jest tiptronic. Levuss napisał(a): 2rafal7 napisał(a): Levuss napisał(a): A co powiecie na temat silnika 3.2 FSI, b o sam zastanawiam się nad takim autem. Cena podobna jak diesle (3.0)oczywiście w PL. Spalanie będzie na pewno wyższe, ale o ile? ja takim autem będę jeździł do ok. 130km/h z uwagi na to, że w moich okolicach nie ma takich dróg na których można sie rozpędzać powyżej tej prędkości. Motor 3.2 jest chyba mało awaryjny?. Ja się poważnie zastanawiam nad takim autem tyle, że z USA tam rocznik 2005/06 można wyrwać za 22-25tys $ więc cena jest naprawdę bardzo bardzo atrakcyjna. 3.2 to będzie najgorszy wybór jeśli chodzi o A6 z USA. Za tą samą cene masz 4.2, które jest sprawdzone i kompletnie bez obsługowe. Co przemawia za kupnem 4.2 w nowej C6??a chociażby spalanie w mieście mniejsze niż w 3.2 (mój znajomy ma C6 4.2 z 2004. i w mieście (łódź) pali mu 15L), a na trasie bez porównania mniejsze ![]() 3.2 to też bez obsługowy motor. Czy da się w nim osiągnąć spalanie rzędu 8 litrów na trasie przy spokojnej jeździe i w mieście ok 11-12 litrów? W 3.2 nie ma sznas na 11-12 w mieście, na trasie 9L nie mniej. W tej sytuacji skłaniał bym sie ku 4.2. Ja też chce C6 z USA (w sierpniu jade do USA po autko ![]() MOD: Rafał - bardzo Cię proszę abys zaczął umiejetnie korzystać z funkcji EDYTUJ (szczegóły znajdziesz w 1 punkcie Regulaminu AKP). Zbyt często walisz posta pod postem - co utrudnia czytanie innym ... . Piotruś |
Autor: | BladyRS [ 06.lip.2008 16:24:56 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): W 3.2 nie ma sznas na 11-12 w mieście, na trasie 9L nie mniej. W tej sytuacji skłaniał bym sie ku 4.2. Ja też chce C6 z USA (w sierpniu jade do USA po autko
![]() co tak zniechecasz do tego 3.2 ?? kumplowi na fisie w 3.2 , jazda bez szalenstw, miasto pokazuje 12.5 czyli tragedii nie ma, po trasie na tempomacie 110 km/h 8 litrów, wiadomo ze to jazda emerycka ale tak ludzie tez jezdzą, a nie tylko pedal w pozycji 0 1 . |
Autor: | 2rafal7 [ 06.lip.2008 17:35:40 ] |
Tytuł: | |
Ale po co kupować 3.2 skoro można 4.2 a spali tyle samo? zresztą w 3.2 są problemy z gładziami cylindrowymi. Ja osobiscie nigdy bym nie kupił 3.2. Nie róbmy juz więcej OT bo zostaniemy pokarani! |
Autor: | autorus [ 07.lip.2008 20:04:35 ] |
Tytuł: | |
odnosnie tego 3.0 to koszt wymiany rozrządu w salonie 9-10tys brutto (dzwoniłem i pytałem ) ![]() |
Autor: | kosa999 [ 08.lip.2008 09:45:04 ] |
Tytuł: | |
autorus napisał(a): odnosnie tego 3.0 to koszt wymiany rozrządu w salonie 9-10tys brutto (dzwoniłem i pytałem )
![]() Dziwne, ze CI nie powiedzieli, ze tam nie trzeba wymieniać rozrządu... ![]() PS - nie w ASO można zrobić za ok 5 tyś... |
Autor: | grejf [ 08.lip.2008 11:17:16 ] |
Tytuł: | |
kup sobie 2,7 TDi w manualu, po nr vin sprawdz historie (gdzieś w aso ![]() 2,7 jak i 3,0 niby po 300tkm, wymienia się łańcuch. Lecz jest problem w przelotach ok 150 - 200 tkm z napinaczami, prowadnicami rolkami rozrzadu jesli Ci strzeli to narobi troche syfu, a ze rozrzad jest z tylu silnika ![]() ![]() masz lekturę http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=48827&highlight=rozrz%B1d+3+0+tdi |
Autor: | kosa999 [ 08.lip.2008 13:20:26 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): kup sobie 2,7 TDi w manualu, po nr vin sprawdz historie (gdzieś w aso
![]() 2,7 jak i 3,0 niby po 300tkm, wymienia się łańcuch. Lecz jest problem w przelotach ok 150 - 200 tkm z napinaczami, prowadnicami rolkami rozrzadu jesli Ci strzeli to narobi troche syfu, a ze rozrzad jest z tylu silnika ![]() ![]() masz lekturę http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=48827&highlight=rozrz%B1d+3+0+tdi Są też tacu którzy tym autem robią 25tyś rocznie ![]() (A6 to weekendowe, a na codzięń jeżdże innym ![]() Pozdarwiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |