.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:39:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C6 2.7TDI 2005 Myślę o zakupie
PostNapisane: 21.lip.2008 15:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 15:08:50
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Witam Was.
Jeżdżę Mitsubishi Galantem, ale nadchodzi czas zmian i poważnie biorę pod uwagę Audi A6, rok 2005 - 2006

I tu prośba do Was o odpowiedzi na kilka pytań na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi.

1. Myślę o silniku 2,7 TDI V6, jak te silniki się sprawują, jak ma się sprawa z rozrządem? Pytam bo słyszałem, że w 3,0 TDI były jakieś problemy z napinaczami. Czy ewentualne naprawy rozrządu również wymagają wyciągnięcia silnika?

2. Podoba mi się pewien egzęplarz w wersji S-line ale ma przebieg ok 200tys km, czy przy tym przebiegu zaczynają w tych samochodach wyłazić jakieś dolegliwości, czy można spokojnie jeździć?

3. Proszę również o jakieś ogólne porady, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Za wszystkie odpowiedzi i rady będę ogromnie wdzięczny i mam nadzieję, że już niedługo zostanę pełnoprawnym i aktywnym użytkownikiem tego forum.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 10:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
XCRancing witaj.

Silniki w C6 2.7 TDi jest ok. Sprawy związane z rozrządem niestety wymagaja wyjazdu silnikiem, rozrząd z tylu silnika do tego. Posiadam 2.5 i te motory takze w wiekszosci prac wymagaja wyjazdu badz rozpinania przedniego kompletnego pasa.

200tkm niby nie duzo, ale wszystko zalezy od poprzedniego wlasciciela, jak nie mial porywczego charakteru i klekotal sobie po trasach to Ok.

Uwage zwróc na historie ASO co bylo robione ponad okresowymi przegladami (pewnie LL - Long live) wymiany oleju co 30tkm po nr VIN w ASO u znajomka czy przez kogos (WARTO). Po drugie kupujac V6 dobrze jest pojechaC z diagnostą TDi aby znal modele V6 zrobi logi i stwierdzi, czy auto bylo pałowane i lepiej je obejść szerokim łukiem, czy jest wszystko Ok.
Robi sie to przede wszystkim, aby NIE wskoczyc w koszty po zakupie auta (regeneracje pompy wtrysk). Jest tego duzo nie daj sie poniesc emocjom kupujac bez ówczesnego kompletnego sprawdzenia motoru. Jest tu duzo kolegow na AKP ktorzy znaja sie ponad przecietnie i diagnozuja.

A co do rozrzadu mielismy juz topick na temat tego problemu, warto jest wymienic w przebiegu srednim 150 - 200tkm aby wymienic, okolo rozrzadowe
elementy jak prowadnice ect...

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2008 21:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 15:08:50
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Wielkie dzięki za pomoc grejf.
Właśnie byłem oglądać jedną A6. 180tys przebiegu, silnik pracuje pięknie zawieszenie cichutkie - jak nowe, samochód naprawdę super. Ale jedna rzecz mnie zaniepokoiła, przy mocniejszym dodaniu gazu w czasie jazdy dość mocno zakopcił. Mój brat ma A4 2.5V6 w dieselku i nic nie kopci.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: