.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

a4 b6 2004, 3.0 quattro - specjalisci ocencie autko
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=81157
Strona 1 z 1

Autor:  vasyllus [ 24.lip.2008 20:33:34 ]
Tytuł:  a4 b6 2004, 3.0 quattro - specjalisci ocencie autko

witam wszystkich

Od razu przejde do rzeczy. Chce kupic a4 b6, znalazlem takie cacko. Pytanie tylko dla Was czy warto sie tym zainteresowac i za ok 40tys nabyc :

http://allegro.pl/item398569348_audi_a4 ... _2004.html


z gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi!
pozdrawiam

Autor:  elmek [ 24.lip.2008 20:55:50 ]
Tytuł: 

Z tym s-line to koles pojechal troche. Nic tam z Sline'a nie widze... Nawet kiera standard zwykla 4 ramienna.

Autor:  2rafal7 [ 24.lip.2008 21:13:08 ]
Tytuł: 

Pewnie chodziłomu o felgi od S-Line, dla tego tak napisał :)

Autor:  Janek512 [ 24.lip.2008 21:20:52 ]
Tytuł: 

jest znaczek na klapie :P

Autor:  designer [ 24.lip.2008 21:23:29 ]
Tytuł: 

Może i warto - trzeba oblookać live + VAG. Ze zdjęć nie za wiele widać.... :/

Zastanawia mnie tylko po cholerę na klapie znaczek S4 skoro ten egzemplarz co najwyżej stał obok eSy. Emblemat nie poprawi jego osiągów. Nie rozumiem i nie lubię takiej rzeźby.

Autor:  vasyllus [ 25.lip.2008 09:34:40 ]
Tytuł: 

Moglbym prosic o wiecej szczegolow jesli chodzi o to czy warto kupic. To, ze gosc wrzucil S4 tez mi sie nie podoba i na pewno sciagne.

Na co w pierwszej kolejnosci zwrocic uwage kupujac A4?

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

Autor:  designer [ 25.lip.2008 09:59:53 ]
Tytuł: 

Tak jak ci napisałem przede wszystkim trzeba podpiąć auto pod VAG-a i zczytać wszystkie błędy ( jeżeli będą ). Potem wrzuć wyniki testu na forum i za chwilę będziesz wiedział czy auto jest sprawne, a jak nie to co trzeba zrobić i jakie są koszty.

Poza tym standard czyli ocena powłoki lakierniczej, rocznika szyb, stanu tapicerki, pedałów itp. Zobacz czy automat nie szarpie, czy silnik na zimnym wkręca się na wysokie obroty i czy działają wszystkie elektryczne pierdoły typu szyby, fotele, spryskiwacze xenonów itd. Zrób fotę naklejki przy kole zapasowym - tam jest mnóstwo kodów, które są opisane na forum i pomogą ci rozszyfrować wyposażenie auta ( i sprawdzić czy sprzedający nie ściemnia ). Można podjechać na jakąkolwiek stację diagnostyczną i sprawdzić stan zawieszenia ( koszt to ok 50 PLN ).

Co do silnika to V-ki uchodzą za jednostki trwałe pod warunkiem że poprzedni właściciel dbał ( tzn lał na czas właściwą ilośc właściwego oleju :peace: ). Jeżeli tak było silnikczek napewno ci się odwdzięczy i cię nie zawiedzie. Jest na forum kilku użytkowników 3.0 V6 - może się włączą do dyskusji....

Jak w ten sposób będziesz podchodził do zakupu to jest mniejsza szansa że trafisz na minę.

Powodzenia :peace:

Autor:  vasyllus [ 25.lip.2008 10:15:02 ]
Tytuł: 

Super. Dzieki Designer! A patrzac porownanowczo na modele A4 i ich silniki czy mozesz polecic wlasnie ten 3.0 quattro czy moze lepiej szukac innego?

Autor:  designer [ 25.lip.2008 10:30:55 ]
Tytuł: 

Nie ma sprawy :peace:

Co do silnika to nie wiem czy uda mi się być obiektywnym ( ale spróbuję ), bo sam jeżdżę eSką. Polecałbym Ci szukać prawdziwej S4 z silnikiem 2.7 BiTurbo - tam będziesz miał radochę z jazdy. Co prawda są tam "aż" 2 turbiny i trzeba się nauczyć z nimi jeździć i odpowiednio o nie dbać.

Ale miałem być obiektywny.....

V-ki bez turbin ( takie jak np ta w ogłoszeniu ) mają to do siebie że właściwie nie musisz o nie dbać ( oczywiście bez przesady - olej trzeba lać ). Także twój wybór jest jak najbardziej słuszny. 3.0 daje przyzwoite osiągi i przyzwoite spalanie ( pewnie ok 13-15l w mieście ). Pamiętaj że quattro i automat to jakieś +/- 2 litry/100 km więcej. Ale broń boże nie rezygnuj z quattro :peace:

Przebadaj dobrze ten egzemplarz - może byc ok, ale podchodź do zakupu chłodno ( na napalaj się za bardzo ) i nie wierz w ani jedno słowo sprzedającego jeżeli go nie znasz - to taka żelazna zasada pozwalająca uniknąć jakichś porażek.

I daj znać co wyniknęło po ogledzinach.....

P.S. Cały czas czuję tu jakąś ściemę z tymi S-lineami i emblematami S4, ale mogę się mylić, więc się tym za bardzo nie sugeruj ;)

Autor:  audik [ 25.lip.2008 10:39:27 ]
Tytuł: 

Spotkałem się z opinia użytkownika, dokładnie takiej samej A4 też ściągniętej ze stanów, że auto pali conajmniej 2l więcej i wogóle jakieś kłopotyu z silnikiem (za to pewnie można lać 86 :diabel: ) . Co wy na to ?? Jest jeszcze jakiś użytkownik amerykańskiego 3,0 oczywiście w PL ??
Tez rozglądałem się za takim 3,0 w A6 C5.

Autor:  vasyllus [ 25.lip.2008 11:19:18 ]
Tytuł: 

No wlasnie martwi mnie to pochodzenie auta... 12-15l w miescie da sie przezyc, jesli wiecej - no to juz przesada :).

Na poczatku myslalem o slabszym 1,9 TDI, ale apetyt rosnie w miare...szukania :)

Autor:  2rafal7 [ 25.lip.2008 12:12:44 ]
Tytuł: 

audik napisał(a):
Tez rozglądałem się za takim 3,0 w A6 C5.


Lepiej 2.7BiT :D. Pisze serio - mniej spali. U mnie bez problemu 12,5-13L (tylko miasto Łódź). Dynamika wogóle nie ma co porównywać. Jak trafisz zadbany egz. to nie będziesz miał kłopotów z turbinami.

Autor:  audik [ 25.lip.2008 12:32:21 ]
Tytuł: 

Nie to tak przy okazji mi wpadł amerykaniec w oko :peace: Normalnie troche inaczej jestem ukierunkowany.
PS: Mało było 2,7BiT w C5 a w avancie to jak na lekarstwo

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/