.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Zmiana na następne...jakieś, pomóżcie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=82160 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | soeren [ 19.sie.2008 08:11:11 ] |
Tytuł: | Zmiana na następne...jakieś, pomóżcie |
Witam, Drodzy forumowicze doszedłem do wniosku, że już czas wymienić autko (skłaniam się oczywiści ku Audi) i tu zaczynają się schody, bo jak poczytam i pomyślę o następcy mojego modelu czyli o A6 2,5 TDI V6 to trochę mnie zwątpienie bierze. Szukam raczej diesla (kwota ok 40 tys.) - może coś takiego? Podpowiedzcie czy to jest silnik AWX? -bo słyszałem, że ten silnik jest dośc dobry i duże przebiegi kręci bezawaryjnie I czy to prawda, że jest podatny na jakieś zmiany w sensie podwyższenia mocy i towarzyszącym temu parametrów? I najważniejsze czy tam jest ta nieszczęśliwa wielo-wahaczowa zawiecha i czy naprawdę jest taka nieszczęsna? Aha jeszcze co do skrzyni tiptronic czy jest to dobre rozwiązanie i bezawaryjne? Pozdrawiam i z góry dziękuję za zainteresowanie. |
Autor: | Fazi1111 [ 19.sie.2008 08:18:03 ] |
Tytuł: | |
Tiptronic nie był 6 biegowy więc podejrzewam że to jest multitronic, w razie czego koledzy mnie poprawia ![]() |
Autor: | Piotruś [ 19.sie.2008 08:30:01 ] |
Tytuł: | |
1. Moim zdaniem Fazi ma rację i nie jest to tiptronic ... (a o multitronic 'u) na pewno czytałeś ... . 2. Uważam, że auto z ogłoszenia jest zbyt tanie ... (ale przynajmniej jeden z niewielu, który nie udaje bezwypadkowości) . 3. Uważam, że 40 tysi to zbyt duża kwota żeby ją stracić (zaryzykować zakup "byleczego"). 4. Uważam, że 40 tysi wystarczy na dobry egzemplarz A4 ale najwyżej z 2002 rocznika (w najlepszym wypadku chociaż i tak wątpię) ... . 5. Jeżeli chcesz w miarę młodego AWX/AVF bez bagażu niejasnej historii - pomyśl o Passacie 2003/2004 (w wersji comfort lub trend). 6. Moim zdaniem wielowahaczowe zawieszenie (A4,A6, Passat, ... ) jest najtrwalsze w swojej klasie (dla egzemplarzy > 2001 roku produkcji) ... . |
Autor: | scob [ 19.sie.2008 08:34:06 ] |
Tytuł: | |
ak. auto z ogłoszenia ma multitronika. Dlaczego chcesz zamienić 2,5 na 1,9?? tęsknisz za wolnymi samochodami? ![]() |
Autor: | Morgi [ 19.sie.2008 08:47:01 ] |
Tytuł: | |
Bezawaryjnymi? ![]() ![]() No offence |
Autor: | soeren [ 19.sie.2008 08:51:20 ] |
Tytuł: | |
scob skoro twierdzisz, że zmienię na wolne auto to jaką opcję silnikową proponujesz? A co do tiptronik - multitronik to po czy poznać co jest co? No i rozumie że multitronik jest gorszym rozwiązaniem. |
Autor: | Dred [ 19.sie.2008 08:51:32 ] |
Tytuł: | |
tak jest tutaj wielowachacz , który był od A4 b5 ( to jest B6) oraz od A6 C5 nie wiem jaki to silnik , ale jak weźmiesz VIN od gościa to po numerach PR dowiesz się czy to jest AWX czy AVF czy jeszce coś innego , oraz czy ejst to tip czy multitronic. Tip jest w miare bezawaryjny w przeciwieństwie do multitronica. Na dodatek Multi ma ograniczony momento obrotowy , bo powyżej danej wartości zrywa się łańcuch. Jeśli zadbasz o kila rzeczy to tip powinien Ci posłużyć bezproblemowo przez dłuższy czas. Każdy silnik diesla jest podatny na tuning. Różnice polegają na tym , że jeden mniej od drugiego. zarówno AWX jak i AVF to wdzięczne silniki do chipowania. po za tym jeśli są w dobrym stanie , to nierzadko mają więcej mocy i momentu niż podaje fabryka. PS tiptrony były 5 i 6 biegowe a teraz mają wprowadzić 7 biegowy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |