.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AAH czy ACK??? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=82376 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | WRS>C4 [ 24.sie.2008 13:16:16 ] |
Tytuł: | AAH czy ACK??? |
Który silnik jest mniej awaryjny i generalnie który silnik wybralibyście sami. |
Autor: | WRS>C4 [ 24.sie.2008 13:20:15 ] |
Tytuł: | |
Aha i który jest lepszy do założenia LPG... |
Autor: | rbrus [ 24.sie.2008 13:52:54 ] |
Tytuł: | |
Ode mnie głos na ACK, dlatego bo ma więcej koni ![]() ![]() |
Autor: | ZiPi [ 24.sie.2008 13:57:14 ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie ACK |
Autor: | WRS>C4 [ 24.sie.2008 15:03:44 ] |
Tytuł: | |
Zipi napisz jeszcze dlaczego. Pzdr! |
Autor: | ZiPi [ 24.sie.2008 15:50:32 ] |
Tytuł: | |
WRS>C4 napisał(a): Zipi napisz jeszcze dlaczego. Pzdr! Bo lepiej miec 193 KM i 30 zaworów, zamiast 174 i 12 V a spalanie jest praktycznie takie samo.
Poza tym, to bardzo podobne silniki, układ tłokowo - korbowy o ile sie nie mylę jest taki sam. Na LPG ( sekwencji ) nie sprawia problemow. |
Autor: | martab99 [ 24.sie.2008 16:53:21 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): WRS>C4 napisał(a): Zipi napisz jeszcze dlaczego. Pzdr! Bo lepiej miec 193 KM i 30 zaworów, zamiast 174 i 12 V a spalanie jest praktycznie takie samo.Spalanie ACK jest niższe niż AAH ![]() Dynamika C4/A6 ACK quattro porównywalna z Coupe quattro 7A, oba Pb |
Autor: | scob [ 24.sie.2008 21:14:31 ] |
Tytuł: | |
jeździłem A4B5 AAH '95, mam A4B5q '97 - i mój ack jeździ bez porónania lepiej. plusy ACK: - będzie rocznikowo młodszy ![]() minusy CK: 30v - jak już przyjdzie czas na robienie głowic (a na gazie przyjdzie prędzej..) .. ohohoooo ![]() |
Autor: | rbrus [ 24.sie.2008 21:27:32 ] |
Tytuł: | |
scob napisał(a): minusy CK: 30v - jak już przyjdzie czas na robienie głowic (a na gazie przyjdzie prędzej..) .. ohohoooo
![]() Może kiedyś kupię w końcu autko właśnie chciałem audi c4 2.8 ack (nawet są audi 100 z 92r. z swap'em na ack) i załóżmy że trafię źle nie sprawdzę stanu jak trzeba, to w jakie koszta się w tedy wpakuję z tym robieniem głowić, orientujesz się cenowo? |
Autor: | gitmar [ 24.sie.2008 22:27:15 ] |
Tytuł: | |
ja zagłosowałem na ACK tylko dlatego że jeżdżę nim obecnie ![]() |
Autor: | scob [ 25.sie.2008 08:01:20 ] |
Tytuł: | |
Czakol napisał(a): scob napisał(a): minusy CK: 30v - jak już przyjdzie czas na robienie głowic (a na gazie przyjdzie prędzej..) .. ohohoooo ![]() Może kiedyś kupię w końcu autko właśnie chciałem audi c4 2.8 ack (nawet są audi 100 z 92r. z swap'em na ack) i załóżmy że trafię źle nie sprawdzę stanu jak trzeba, to w jakie koszta się w tedy wpakuję z tym robieniem głowić, orientujesz się cenowo? w razie robienia masz do kupienia ponad 2x więcej: zaworów, uszczelniaczy, prowadnic ![]() KOszt samej roboty - zadzwoń do najbliższego "głowicowca" i spytaj jaki koszt obróbki głowicy 15V (90% "speców" cię spyta: "chyba 16V?" ![]() |
Autor: | zdzichpilawa [ 25.sie.2008 13:13:31 ] |
Tytuł: | |
Być może wyjdę na laika, ale dlaczego porównując silniki 2,8 nie wspominacie o silniku ALG ![]() |
Autor: | WRS>C4 [ 25.sie.2008 19:47:40 ] |
Tytuł: | |
Dlatego, że o nim nie słyszałem, ale jak jest w nowszych modelach to jest poza moim zasięgiem ![]() |
Autor: | scob [ 25.sie.2008 21:08:16 ] |
Tytuł: | |
a może dlatego, że ALG to właściwie ACK? ![]() |
Autor: | rbrus [ 25.sie.2008 21:23:59 ] |
Tytuł: | |
scob napisał(a): a może dlatego, że ALG to właściwie ACK?
![]() Też mi się tak zdaje, tylko że był montowany między 97 a 98r. ![]() |
Autor: | zdzichpilawa [ 26.sie.2008 10:39:13 ] |
Tytuł: | |
Tak jest, siedzi u mnie w A6 C5 z drugiej połowy 97. I jest oznaczony ALG. oczywiscie 30 zaworów ![]() |
Autor: | mroova81 [ 27.sie.2008 06:04:54 ] |
Tytuł: | |
No ja bym jeszcze wspomniał o Adze. Też nowoczesny i będzie mniej palić, porównywalny z AAH choć wolniejszy od ACK. Podobno najlepszy dzwięk z wszystkich V6 z tego okresu... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |