.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 Avant B6 vs. B7 - różnice opinie
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=82525
Strona 1 z 1

Autor:  mas86 [ 27.sie.2008 21:31:26 ]
Tytuł:  A4 Avant B6 vs. B7 - różnice opinie

Witam wszystkich. Jestem nowym userem, więc przedewszystkim wszystkich pozdrawiam.
Planuje w niedalekiej przyszłości zafundowac sobie A4 Avant, tak z 2004 -2005 roku. Budżet na chwile obecną to jakieś 13-14tys euro. Jak wiemy, w latach tych pojawiały sie zarówno B6 jak i pierwsze B7. I tu moje pierwsze pytanie? Jak bardzo różnią się te samochody? Czym się różnią. Oczywiście nie chodzi mi o wygląd zewnętrzny. Pozatym czytając forum doszedlem do wniosku że B7 są jakoś mniej popularne. Zastanawiam się czy to z powodu ceny czy moze cuś innego jest przyczyna. Heh, i tu kolejna sprawa. Co myslicie o tym budżecie w stosunku do autek. Można znaleść coś konkretnego za te pieniądze? Jest realne by dorwac jakieś konkretne B7 i się nie wrypać?
Ogólnie to by było moje pierwsze Audi, więc nie chciałbym żałować.
Czekam na opinie i jeszcze razd pozdrawiam

Autor:  Simpson [ 27.sie.2008 21:33:11 ]
Tytuł: 

Poza wyglądem i gamą silników niczym się nie różnią.

Autor:  mas86 [ 27.sie.2008 21:49:03 ]
Tytuł: 

jeśli chodzi o silnik to myślałem o:

- 1,8T 150KM
- 1,9TDI [B7 -115KM, B6 -130 KM ]
- 2.0TDI DPF quattro 170 KM (ale to już na bank nie za taka kase)

co, możecie mi jeszce powiedzieć o budżecie? warto pakować się w B7? i czy to wogóle możliwe :D

Autor:  Góral [ 27.sie.2008 22:27:07 ]
Tytuł: 

wg mnie maly budzet, ja za b6 z 2002 roku zaplacilem 11500.... jak ogladalem b6 z 2004 roku, z pierwszych rak to cena byla ok 13...

oczywiscie u handlarzy i turkow mozna za ta cene kupic juz cos...

Autor:  Dred [ 27.sie.2008 22:33:50 ]
Tytuł: 

B7 jest w środku nieco większe

ale za to pierwsze silniki 2.0 TDI miałą wadliwą konstrukcje glowicy co owocowało bardzo często jej pękaniem potem zmienili tę cześć i podczas wymiany gwarancyjnej zmieniali na poprawioną głowice

Autor:  mas86 [ 27.sie.2008 22:42:57 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
ale za to pierwsze silniki 2.0 TDI miałą wadliwą konstrukcje glowicy co owocowało bardzo często jej pękaniem potem zmienili tę cześć i podczas wymiany gwarancyjnej zmieniali na poprawioną głowice


heh, to już gdzieś wyczytalem na forum wiec wogole dałem sobie spokój z tym motorem. ale dzięki za info.

czyli albo dorzucić jeszcze 2-3k, albo szukać czegoś starszego. chba bez osobistej wycieczki do sąsiadów na mały rekonesans sie nie obejdzie.

a tak przy okazji, czy ktoś może ściągał samochód z włoch? jak to tam wygląda z cenami, bo bardzo różne opinie słyszałem

Autor:  Dred [ 27.sie.2008 23:12:39 ]
Tytuł: 

osobiście nei brałbym auta z Włoch

Autor:  Góral [ 28.sie.2008 07:22:00 ]
Tytuł: 

mas86 napisał(a):
Dred napisał(a):
ale za to pierwsze silniki 2.0 TDI miałą wadliwą konstrukcje glowicy co owocowało bardzo często jej pękaniem potem zmienili tę cześć i podczas wymiany gwarancyjnej zmieniali na poprawioną głowice


heh, to już gdzieś wyczytalem na forum wiec wogole dałem sobie spokój z tym motorem. ale dzięki za info.

czyli albo dorzucić jeszcze 2-3k, albo szukać czegoś starszego. chba bez osobistej wycieczki do sąsiadów na mały rekonesans sie nie obejdzie.

a tak przy okazji, czy ktoś może ściągał samochód z włoch? jak to tam wygląda z cenami, bo bardzo różne opinie słyszałem


wlosi wogole nie dbaja o auta. Nie ma mozliwosci sprawdzenia ksiazki serwisowej.

Autor:  Morgi [ 28.sie.2008 07:58:49 ]
Tytuł: 

Ja na Twoim miejscu szukałbym porządnego B6 1.8T z quattro.
:diabel:

Autor:  2rafal7 [ 28.sie.2008 09:00:40 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
osobiście nei brałbym auta z Włoch


Dla czego?? oczywiście, że zdażają się paździeże, ale mój znajomy sprowadził taką A6 jak ja mam tylko z 2002r własnie z Włoch i była w idealnym stanie, przebieg 120tkm sprawdzony itp. Trzeba poszukać i tyle.
Pozdrawiam

Autor:  Dred [ 28.sie.2008 09:02:36 ]
Tytuł: 

bo mam swoje powody .
auta z włoch bym nie wziął.
ps chciałeś powiedzieć , że zdarzają się ładne sztuki , bo tego jest znacznie mniej jak paździerzy.

generalnei tam jest podobnie jak u nas "NASI TAM BYLI" :/

Autor:  Góral [ 28.sie.2008 09:29:16 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
bo mam swoje powody .
auta z włoch bym nie wziął.
ps chciałeś powiedzieć , że zdarzają się ładne sztuki , bo tego jest znacznie mniej jak paździerzy.

generalnei tam jest podobnie jak u nas "NASI TAM BYLI" :/


dokladnie, nic dodac nic ujac, podobie jak auta z Francji. :peace:

Autor:  Antekaudi [ 28.sie.2008 17:35:53 ]
Tytuł: 

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=82556

Zobacz moje :)

Nie jest to avant ale ... :P

Autor:  mas86 [ 31.sie.2008 16:06:03 ]
Tytuł: 

hmm, no tak jak myślałem zdania są bardzo podzielone. mógłbym was jeszcze prosić o napisańie czegoś nt. typowych ustaerek końca serii B6? Na co powinienem być przygotowany? O B7 też możecie wspomnieć, ale chyba się jednak na konkretną B6 zdecyduje.
pozdr

Autor:  Antekaudi [ 31.sie.2008 17:13:00 ]
Tytuł: 

Czesty problem przy 1.8 turbo to cewki zaplonowe zawsze trzeba miec jakas w bagazniku bo nigdy nie wiesz kiedy padnie.

Autor:  Przemysław [ 01.wrz.2008 08:24:06 ]
Tytuł: 

a ja uwazam ze jesli stac cie na dolozenie 3ke to nawet nie zawracaj sobie glowy b6 wylozysz sporo pieniedzy i samochod ktory kupiles bedzie poprostu mial duzo zanizona wartosc w polsce co przy odsprzedaży jest b wazne bo jest b7 ale juz teraz mamy b8 ....chyba ze w ogole ci nie zalezy na karoseri...
polecam wyjazd do zachodnich przyjaciól a w szeczegolnosci wycieczki po salonach audi ja znalazlem piekna audi a4 `1.8turbo z gwarancja audi gebrauchtwagen plus za 11800 z 2003 roku i mysle ze to jest max co warta ten samochod przynajmniej dla mnie (mial chyba 70 tys przebiegu to jakie to ma znaczenie czy 03 czy 05 jesli jest na dotarciu :D)

pchac sie w duzo nowsze b6 mija sie z celem bo cena bedzie bardzo zblizona do b7 niemcy chyba nie przezywaja nowszych modeli jak my , warto tez pamietac ze zawsze cos wytargujesz w salonie placac gotowka na export

taka jest moja rada salon salon i jeszcze raz salon przy wiekszych pieniążkach

Autor:  macieksiwy [ 28.wrz.2008 21:38:24 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
B7 jest w środku nieco większe

ale za to pierwsze silniki 2.0 TDI miałą wadliwą konstrukcje glowicy co owocowało bardzo często jej pękaniem potem zmienili tę cześć i podczas wymiany gwarancyjnej zmieniali na poprawioną głowice



Kiedy wymienili qrde...bo w moim 2006 wysrał się silnik po 90tkm potem głowica w tym nowym po 30 tkm. W innych w mojej firmie dokładnie to samo (DSG) w manualu w 3 szt nic się nie dzieje do 170 tys. Roczniki 2006 i 2007

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/