.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Proszę o poradę dot. S6 2.2T i modyfikacji
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=82922
Strona 1 z 2

Autor:  angelo1984 [ 07.wrz.2008 14:27:40 ]
Tytuł:  Proszę o poradę dot. S6 2.2T i modyfikacji

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Jestem nowym użytkownikiem forum. Trafiłem tutaj, ponieważ niebawem mam zamiar stac sie posiadaczem auta marki Audi.

W tym miejscu chciałbym zadac kilka istotnych dla mnie pytań. Prosze o pomoc.


1. Co sadzicie o modelu S6 z 1996 roku.-2.2T manual.(takie auto chce kupić)
2. Jak efektywnie moge podnieśc moc w aucie?Czy zamontowanie intercoolera w zderzaku+blow off+nowy chip w ECU da jakies "widoczne" i odczuwalne efekty.
3. Proszę o ewentualne porady-co zrobić aby na początek "dołożyć" autku nieco mocy-powiedzmy na poczatek z seryjnych 230 na max. 300KM.

Z góry dziękuję za pomoc.

Autor:  Simpson [ 07.wrz.2008 14:37:56 ]
Tytuł: 

Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty.
Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej ;)

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 14:42:31 ]
Tytuł: 

najpierw owe 2.2T trzeba doprowadzić do serii a później zabierać się za modyfikacje , chyba że znajdziesz igiełkę [mało prawdopodobne]

Autor:  angelo1984 [ 07.wrz.2008 14:42:57 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty.
Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej ;)




Gdzie móglbym coś takiego dostać??bo na allegro nie moge znaleźć - a nie chce też wyrzucac kasy w błoto-wole dolożyc $ ale mieć 100% pewne rzeczy.

Autor:  *Robi* [ 07.wrz.2008 14:44:00 ]
Tytuł: 

angelo1984 napisał(a):
Simpson napisał(a):
Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty.
Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej ;)




Gdzie móglbym coś takiego dostać??bo na allegro nie moge znaleźć - a nie chce też wyrzucac kasy w błoto-wole dolożyc $ ale mieć 100% pewne rzeczy.

W tym temacie odezwią sie szpece sami takze namiary bedziesz miał :)

Autor:  Simpson [ 07.wrz.2008 14:46:08 ]
Tytuł: 

Program to nie problem i pewnie odezwą się osoby w tym temacie które mogłyby taką modyfikacje wykochać, a wydech wystarczy lekko odetkać wywalając katalizator (na początek). Półprzelotowy wydech mógłby być troche za głośny :)

Autor:  Buba [ 07.wrz.2008 20:05:24 ]
Tytuł: 

tak jak już pisano
najpierw doprowadzenie do serii i poczucie tych 230 kucy a potem modyfikacje.Co do dostania niezbyt zdrutowanego modelu no cóż to jest bardzo duży problem.
Choć były ostatnio 2 eski klubowe w 2,2 i V8 ale w avancie a igiełki jeszcze się zdarzają.
a poza wszystkim to było o tym na forum napisane całe encyklopedie więc użyj opcji szukaj i czerp ile wlezie

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 20:33:54 ]
Tytuł: 

Magia blow-offa.... :D

Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. ;)

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 20:35:33 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Magia blow-offa.... :D

Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. ;)


Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 ;)

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 20:45:07 ]
Tytuł: 

gustav200 napisał(a):
DeS napisał(a):
Magia blow-offa.... :D

Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. ;)


Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 ;)


Żadnych icków... ten z AAN w połączeniu z dobrym kolektorem jest wystarczający. ;)

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 20:47:18 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
gustav200 napisał(a):
DeS napisał(a):
Magia blow-offa.... :D

Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. ;)


Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 ;)


Żadnych icków... ten z AAN w połączeniu z dobrym kolektorem jest wystarczający. ;)


Ale temp spadnie i przebieg momentu się zmieni ;)

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 20:58:24 ]
Tytuł: 

:D

A wiesz gdzie jest fabryczne IC w AAN? Jest tam gdzie powinien i jego pojemność jest taka jak trzeba. :peace:
Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie ;)


To nie TDi, że trzeba pchać powietrza ile wlezie żeby nadgonić chmurkę z paliwa ;)

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 21:01:31 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie ;)


przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak

Autor:  martab99 [ 07.wrz.2008 21:01:53 ]
Tytuł: 

O tym silniku napisano już chyba wszystko :) Zakładając, że Twój silnik ma seryjne osiągi ( choć byłby to cud :) ), zrobienie sugerowanych inwestycji pozwoli Ci dojść do tych 280-290 km. Robiąc to wszystko jak trzeba pomyśl też o:
- nowych świecach i kablach WN ( 700-1000 PLN)
- przepatrzenie/wymiana rur w dolocie ( cena zależy czy weźmiesz seryjne czy ewent cos z samco)
- diagnozie przepływki (w razie czego nowa w ASO to ok 900 PLN)
- wszelkie czujniki ciśnienia, temperatury itd itp
- zbadać stan wisco

A chcąc do tematu podejść już grubiej pozostaje silnik na stół, szlify, honowanie cylindrów, większe wtryski, turbo a'la RS2 czy inny Garrett GT28/30, wiekszy FMIC, uszczelka metalowa, porządne strojenie i już jesteś w okolicach 350+ km i masz pewność że wiesz co sie dzieje w silniku. To już jednak trochę kosztuje, choć jak miałem okazje się niedawno przekonać- warte jest każdego grosza :diabel:

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 21:02:17 ]
Tytuł: 

gustav200 napisał(a):
DeS napisał(a):
Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie ;)


przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak


No i tutaj dochodzimy do sedna... strojenie. :peace:

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 21:06:14 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
gustav200 napisał(a):
DeS napisał(a):
Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie ;)


przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak


No i tutaj dochodzimy do sedna... strojenie. :peace:


Rogalowa działka :peace:

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 21:07:16 ]
Tytuł: 

Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn?

Autor:  Gustav [ 07.wrz.2008 21:08:30 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn?


nie wiem , właśnie miałem zapytać o to ale mnie wyprzedziłeś ....

Autor:  DeS [ 07.wrz.2008 21:11:12 ]
Tytuł: 

gustav200 napisał(a):
DeS napisał(a):
Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn?


nie wiem , właśnie miałem zapytać o to ale mnie wyprzedziłeś ....


Znam tylko dwie osoby/firmy, które potrafią skutecznie zmodyfikować ECU Motronica z 20VT. Żadna nie mieści się w stolicy. :peace:

Autor:  maciu [ 07.wrz.2008 21:30:22 ]
Tytuł: 

gustav200 napisał(a):
Rogalowa działka :peace:


:diabel: :): :): :):
magia... rogala? ;)

DeS napisał(a):
Znam tylko dwie osoby/firmy, które potrafią skutecznie zmodyfikować ECU Motronica z 20VT. Żadna nie mieści się w stolicy. :peace:


a ta druga to która?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/