.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 c4 2.5 TDI Quattro czy ośka?? jaki przebieg wytrzyma? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=82928 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | michalutp [ 07.wrz.2008 16:52:17 ] |
Tytuł: | A6 c4 2.5 TDI Quattro czy ośka?? jaki przebieg wytrzyma? |
Witam zamierzam sprowadzić sobie audi A6 C4 2.5tdi avant i nie wiem co wybrać quattro czy zwykły napęd- jakie są różnice w spalaniu i koszty eksploatacjii? Jakie przebiegi wytrzymują te auta-tzn jak ma 350 tys w Niemczech to ile się jeszcze pokula? Minimalny na zachodzi to 250 tys ale to te ubogie wersje bez quattro. Jak patrze na przebiegi z Allegro to śmiech mnie bierze:) Auto ma służyć głownie do ciągnięcia lawet po Niemczech i Holandii. Proszę o porady, jak się sprawuje 1,9 tdi przy tej masie?? Pozdrawiam |
Autor: | Bobo [ 07.wrz.2008 17:47:30 ] |
Tytuł: | |
jak do lawet to zapomnij o 1.9. Mi 80 z pół tonową przyczepą, jechała już jak kondon, co dopiero A6 które jest cięższe i ma ciągnąć załadowaną lawetę. Tylko 2.5 i najlepiej AEL ( 140 km ). Miło by było gdyby to był manuał. Myślę, że quattro do takich celów nadaje się znakomicie a nawet jeszcze lepiej. Jeśli kupisz zadbany egzemplarz to przejedzie Ci drugie 350 tys km. Ps. Popraw temat masz A4 zamiast A6. |
Autor: | przemik [ 07.wrz.2008 17:49:07 ] |
Tytuł: | |
Bierz 2,5 TDi - 140 koni - o dlugowiecznosci tych silników krązą juz legendy ... Tylko quattro. Ten silnik z tym napedem przeleci 600-700 tysi. Pozdr |
Autor: | *Robi* [ 07.wrz.2008 18:22:25 ] |
Tytuł: | Re: A6 c4 2.5 TDI Quattro czy ośka?? jaki przebieg wytrzyma? |
michalutp napisał(a): Auto ma służyć głownie do ciągnięcia lawet po Niemczech i Holandii.
Do lawety polecam cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6193883 |
Autor: | michalutp [ 07.wrz.2008 18:41:27 ] |
Tytuł: | |
A jak wyglądają różnice w spalaniu pomiędzy quattro a zwykłym napędem? W tych modelach wychodziły już TDi z pompo wtryskiwaczami czy tylko tradycyjne? Jakbym miał jechać jutro to bym raczej tego brał: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=leamljqobh2c co myslicie?? No ale póki co musze kilka wyjazdów zrobić dla klientów.....Dziękuje za odpowiedzi |
Autor: | michalutp [ 07.wrz.2008 18:47:01 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Robi ale jak juz to na A6 AEL się uparłem po przeczytaniu opinii.....chociaż uważam że japonce są najlepsze...sam narazie jeżdżę do Holandii civicem Vtec ale lawety nim nie pociągnę....pozatym tata ma B4 1,9TDI i nawet się kula zeby nie ta niewygoda... |
Autor: | adiaudi [ 07.wrz.2008 19:00:45 ] |
Tytuł: | |
Dobrze mierzysz!!! Mam AEL w Q . Możesz trafić na przebieg 200-300 tkm i dalej jeszcze kupę jazdy takim autem. W Wawie pali do 7.5 latem i 8.5 zimą. To są dane zależne od nogi ( żona czy ja - żonie więcej). Nawet jak pali o litr więcej od ośki to umówmy się... Bierz quattro!!! AEL to silnik na wtryskiwaczach a nie na pompowtryskach - trwały i nie wrażliwy na jakość paliwa tak jak pompowtryski. Mam i nie chcę zmieniać. Chyba że na Cessnę 182... |
Autor: | *Robi* [ 07.wrz.2008 20:13:24 ] |
Tytuł: | |
michalutp napisał(a): Dzięki Robi ale jak juz to na A6 AEL się uparłem po przeczytaniu opinii.....chociaż uważam że japonce są najlepsze...sam narazie jeżdżę do Holandii civicem Vtec ale lawety nim nie pociągnę....pozatym tata ma B4 1,9TDI i nawet się kula zeby nie ta niewygoda... Miałem AEL-a i nie narzekałem na spalanie i moc w nim,ale to była ośka wiec ja sprzedałem.Ogolnie bardzo dobre autko i zawsze bede je zachwalał ![]() ![]() Dobrze sie uparłes ![]() |
Autor: | toms001 [ 07.wrz.2008 22:58:19 ] |
Tytuł: | |
Raz pociągnałem lawete AEL`em quattro i uważam, że auto do takiej roboty nadaje się średnio, ale jeśli już to tylko z quattro. Bawarskie lub włoskie górki w niepogodę załatwią ośke na serpentynce. |
Autor: | pawel1806 [ 07.paź.2009 19:03:45 ] |
Tytuł: | |
Moj ael Q ma 350 tys km i napęd jak i silnik są w idealnym stanie. |
Autor: | pawel1806 [ 07.paź.2009 19:05:12 ] |
Tytuł: | |
Swoim AEL-em Q holowałem kolegi sprintera i mogę powiedzieć że jest duża różnica pomiędzy ośką, a Q gdy ciągnie się coś ciężkiego. |
Autor: | rafala6 [ 07.paź.2009 19:36:57 ] |
Tytuł: | |
Gościu wszystkie kotlety chcesz odgrzac ![]() |
Autor: | mały v8 [ 07.paź.2009 20:19:42 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): Gościu wszystkie kotlety chcesz odgrzac No i dupa nie zamieści ogłoszenia dzisiaj ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rafala6 [ 07.paź.2009 20:32:31 ] |
Tytuł: | |
No i dobrze coraz wiecej na forum dzieci neostrady ![]() |
Autor: | TymoOon [ 08.paź.2009 06:22:03 ] |
Tytuł: | |
Co do AELa jakoś go nie widzę przy lawetach mimo że to pancerne Auto!Sam mam AELa i jestem bardzo zadowolony to już Moja 2 sztuka! i niestety 2 inwalida ![]() Co do Lawety kupuj jakiegoś mocnego Jeepa. Może PAtrola? |
Autor: | grejf [ 08.paź.2009 12:27:32 ] |
Tytuł: | |
Fakt dla lawetki stary japoniec 2,5 TD 4x4 toyka ect.. |
Autor: | tqmeh [ 09.paź.2009 22:26:41 ] |
Tytuł: | |
Moc mocą, co z tego jak na haku jest za mało...... |
Autor: | Skiner [ 09.paź.2009 22:30:37 ] |
Tytuł: | |
A ile ma AEL quattro na haku? |
Autor: | tqmeh [ 09.paź.2009 23:18:31 ] |
Tytuł: | |
Skiner napisał(a): A ile ma AEL quattro na haku?
ośka ma 1650kg wiec Q bedzie miało.... + 150 (strzelam) nie wiecej niż sama waży, wiec za dużo sie nie załaduje, lekka laweta ma 800kg?? wiec pozostaje na np VWPolo ![]() |
Autor: | Skiner [ 09.paź.2009 23:23:07 ] |
Tytuł: | |
To trochę mało do lawety.Średnio taka lawetka 500-600kg waży... C5 2.5 tdi quattro 180KM automat ma 2100kg na haku. Automaty mają trochę więcej na haku niż manuale... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |