.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 B5 1.9TDi z silnikiem AFN czy AJM/ATJ ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=83861
Strona 1 z 1

Autor:  OGr [ 27.wrz.2008 23:48:54 ]
Tytuł:  A4 B5 1.9TDi z silnikiem AFN czy AJM/ATJ ?

Znalazłem dwa autka które ewentualnie mógłbym rozważyć. Możecie mi doradzić który lepszy? Słyszałem że pompowtryski lubią padać i wcale nie są tanie. Inni mówią że super silniki. Sam już nie wiem komu ufać.

http://moto.allegro.pl/item445979952_a_ ... _auto.html

czy ten:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6070565

czy może nawet ten:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6354441

??

Autor:  Gustav [ 28.wrz.2008 03:01:43 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie ATJ

Autor:  Megster [ 28.wrz.2008 08:24:44 ]
Tytuł: 

Nie ma co się bać PD 130 km, to nie V6 :)

gustav200 napisał(a):
Zdecydowanie ATJ


PS ATJ to 115 km.

Autor:  sebolec [ 28.wrz.2008 09:01:24 ]
Tytuł: 

130PS nie występowały w b5.

Autor:  Megster [ 28.wrz.2008 10:22:20 ]
Tytuł: 

sebolec napisał(a):
130PS nie występowały w b5.


Sorx, wcześniej był link do jakiejś A6 C5 :)

Co do silnika to zależy czego oczekujesz. Jeśli nie będziesz się bawił w super tuningi, to wystarczy AFN. Po chipie ma trochę gorsze parametry jak AJM po chipie. Co do trwałości - wszystko zależy od użytkowania, ale generalnie AFNy są nie do zajechania, no i jeszcze palą trochę mniej.

Co do tych dwóch linków - ten z AJMem mam nierealny przebieg. Może w Polsce, przy niezbyt intensywnej eksploatacji to by było realne, ale to jest samochód sprowadzony więc nie zdziwię się jak ma 2 x tyle. W przebieg tego AFNa jestem bardziej skłonny uwierzyć :)

Pzdr

Autor:  OGr [ 28.wrz.2008 10:25:27 ]
Tytuł: 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6354441

Coś takiego jeszcze wypatrzyłem.

Autor:  Gustav [ 28.wrz.2008 10:27:25 ]
Tytuł: 

Megster napisał(a):
... ale generalnie AFNy są nie do zajechania, no i jeszcze palą trochę mniej.
...


PD to oszczędny system zasilania paliwem przy oszczędnej jeździe , spokojnie można zejść do granic AFN'a albo nawet pozniżej :peace:

P.S : popraw teamt bo coś tu się nie zgadza ;)

Autor:  przemik [ 28.wrz.2008 12:18:52 ]
Tytuł: 

Wez tem ktory bedzie w lepszym stanie... ;)
IMHO - dla AFN a trzy paki na szafie to rozgrzewka...
dla ATJ/AJM - wszystko sie moze zdarzyc....

Pozdr

Autor:  Gustav [ 28.wrz.2008 12:26:57 ]
Tytuł: 

przemik napisał(a):
dla ATJ/AJM - wszystko sie moze zdarzyc....

Pozdr


Co się może wydarzyć :?:

Autor:  Megster [ 28.wrz.2008 13:11:10 ]
Tytuł: 

gustav200 napisał(a):
Megster napisał(a):
... ale generalnie AFNy są nie do zajechania, no i jeszcze palą trochę mniej.
...


PD to oszczędny system zasilania paliwem przy oszczędnej jeździe , spokojnie można zejść do granic AFN'a albo nawet pozniżej :peace:

P.S : popraw teamt bo coś tu się nie zgadza ;)


PD to w wielkim uproszczeniu raczej wtrysk pod większym ciśnieniem (nie licząc, że to inna konstrukcja), a nie bardziej oszczędny. Zobacz na dane ze strony głównej A4 AFN i AJM - w mieście pół litra przewagi dla AFNa.

PS co do tematu to racja :) przydałaby się poprawka ;)

Pzdr

Autor:  Gustav [ 28.wrz.2008 13:19:44 ]
Tytuł: 

Megster napisał(a):
gustav200 napisał(a):
Megster napisał(a):
... ale generalnie AFNy są nie do zajechania, no i jeszcze palą trochę mniej.
...


PD to oszczędny system zasilania paliwem przy oszczędnej jeździe , spokojnie można zejść do granic AFN'a albo nawet pozniżej :peace:

P.S : popraw teamt bo coś tu się nie zgadza ;)


PD to w wielkim uproszczeniu raczej wtrysk pod większym ciśnieniem (nie licząc, że to inna konstrukcja), a nie bardziej oszczędny. Zobacz na dane ze strony głównej A4 AFN i AJM - w mieście pół litra przewagi dla AFNa.

Pzdr


Ja nie patrze na dane w ksiązce tylko mówię jak jest w rzeczywistości , miałej okazje poruszać się AFN'em i AJM'em w budzi A4 , spalanie sprawdzałem metodą dolewania - wynik 0,4 litra mniej dla AJM :peace:

Autor:  Kornel [ 28.wrz.2008 13:34:18 ]
Tytuł: 

Jeździłem AFN-em w passacie B5 trochę, i dużo ATJ-em też e budzie B5, zdecydowanie polecam ATJ, nawet nie zastanawiał bym się nad AFN, całkiem inna praca silnika, dużo lepszy dół, ten ATJ którego znam przejechał w rękach kolegi 80tys. i nic się nie wysypało. Jak dla mnie to tylko PD :): Sam moment obrotowy mówi za siebie w porównaniu obu silników, a spalanie ATJ-a w trasie 5,5 litra. Jazda mieszana spokojna 6- 6,5l.

Autor:  OGr [ 28.wrz.2008 13:40:17 ]
Tytuł: 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6354441 <----- rozmawiałem z właścicielem tego samochodu. Niby się buduje i potrzebuje kasy, ale ile w tym prawdy to nie wiem. Cena oczywiście bez felg.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/