.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=84030 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 00:32:45 ] |
Tytuł: | audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę? |
jak w temacie chodzi mi szczególnie o to jak poznać w jakim stanie jest turbinka. czy 190 tys to dużo jak na ten motor? |
Autor: | Morgi [ 02.paź.2008 07:36:37 ] |
Tytuł: | |
190tys to mało 1.8t jest udanym silnikiem turbinke osłuchać i sprawdzić vag-iem, a następnie organoleptycznie (przyspieszenie itp) |
Autor: | FAROW [ 02.paź.2008 12:28:03 ] |
Tytuł: | |
Dołącz sie do pytania. Ten silniczek w tym aucie jakie robii przebiegi? Czy 200 tys udokumentowane to duzo czy jeszcze spokojnie mozna kupowac? No i pytanie o koszty eksploatacji?! Lepiej takie 1,8 czy raczej jakas mocniejsza benzynke kupowac?! |
Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 13:13:41 ] |
Tytuł: | |
przyspieszenie auto ma, turbina się ładnie załącza i fajnie świszczy, od jakich obrotów powinna się włączać? czy wycieki w okolicach filtra oleju dyskwalifikują auto? |
Autor: | zgredek27 [ 02.paź.2008 13:37:51 ] |
Tytuł: | |
Wiesz kiedy CI sie turbina wlacza...JAK URUCHOMISZ SILNIK... pewnie chodzi Ci kiedy turbina ta daje najwieksze cisnienie.. wez ze soba lepiej kogos kto sie na tym zna.. |
Autor: | Dred [ 02.paź.2008 13:39:09 ] |
Tytuł: | |
jak świszczy to wcale nie jest dobrze. Turbo się nie WŁĄCZA to nie jest część elektryczna tylko mechaniczna. Turbo cały czas pracuje jak tylko silnik jest odpalony ![]() maluch też ma przyśpieszenie . Widzę , żę nie znasz się na autach wcale ![]() auto ma trzymać serię i jeśli przesiadasz się z auta mającego 70-80 koni to nawet 1.8T w awarii bedzie dla Ciebie jechało. Wyciek spod filtra oleju nie dyskfalifikuje auta. |
Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 13:46:23 ] |
Tytuł: | |
to mi pojechaliście:) przesiadam sie z auta co ma w zdrowej seriii 115km więc czuje różnicę i wiem jak powinien jeździć 1,8t (znajomi mają zdrowego) ale faktycznie musze kogoś zabrac z sobą |
Autor: | Dred [ 02.paź.2008 13:47:24 ] |
Tytuł: | |
przepraszam , że napisałem prawdę ![]() |
Autor: | martab99 [ 02.paź.2008 14:02:00 ] |
Tytuł: | |
Weź sobie kogoś z VAGiem i odrobiną doświadczenia w walkach z turbobenzynami ![]() |
Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 14:31:47 ] |
Tytuł: | |
a może na pierwszy rzut oka juz trzeba go skreślić oto link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6514552 |
Autor: | ZiPi [ 02.paź.2008 14:51:27 ] |
Tytuł: | |
W A-4 trzeba tez zwrocic uwage na stan zawieszenia. Doprowadzene go do seri rowniez moze "zabolec" i moze okazac sie drozsze od regeneracji turbiny. |
Autor: | Sprinter [ 02.paź.2008 15:43:58 ] |
Tytuł: | |
No bez przesady, rozmowy o turbinie czy zawieszeniu jakby to miało kosztować kilka tysięcy... W obu przypadkach nie przekroczy się kilkuset złotych. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |