.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=84030
Strona 1 z 1

Autor:  kapalek [ 02.paź.2008 00:32:45 ]
Tytuł:  audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę?

jak w temacie chodzi mi szczególnie o to jak poznać w jakim stanie jest turbinka. czy 190 tys to dużo jak na ten motor?

Autor:  Morgi [ 02.paź.2008 07:36:37 ]
Tytuł: 

190tys to mało
1.8t jest udanym silnikiem
turbinke osłuchać i sprawdzić vag-iem, a następnie organoleptycznie (przyspieszenie itp)

Autor:  FAROW [ 02.paź.2008 12:28:03 ]
Tytuł: 

Dołącz sie do pytania.

Ten silniczek w tym aucie jakie robii przebiegi?

Czy 200 tys udokumentowane to duzo czy jeszcze spokojnie mozna kupowac?

No i pytanie o koszty eksploatacji?! Lepiej takie 1,8 czy raczej jakas mocniejsza benzynke kupowac?!

Autor:  kapalek [ 02.paź.2008 13:13:41 ]
Tytuł: 

przyspieszenie auto ma, turbina się ładnie załącza i fajnie świszczy, od jakich obrotów powinna się włączać? czy wycieki w okolicach filtra oleju dyskwalifikują auto?

Autor:  zgredek27 [ 02.paź.2008 13:37:51 ]
Tytuł: 

Wiesz kiedy CI sie turbina wlacza...JAK URUCHOMISZ SILNIK... pewnie chodzi Ci kiedy turbina ta daje najwieksze cisnienie.. wez ze soba lepiej kogos kto sie na tym zna..

Autor:  Dred [ 02.paź.2008 13:39:09 ]
Tytuł: 

jak świszczy to wcale nie jest dobrze.
Turbo się nie WŁĄCZA to nie jest część elektryczna tylko mechaniczna. Turbo cały czas pracuje jak tylko silnik jest odpalony :!!:
maluch też ma przyśpieszenie .
Widzę , żę nie znasz się na autach wcale :/
auto ma trzymać serię i jeśli przesiadasz się z auta mającego 70-80 koni to nawet 1.8T w awarii bedzie dla Ciebie jechało.

Wyciek spod filtra oleju nie dyskfalifikuje auta.

Autor:  kapalek [ 02.paź.2008 13:46:23 ]
Tytuł: 

to mi pojechaliście:) przesiadam sie z auta co ma w zdrowej seriii 115km więc czuje różnicę i wiem jak powinien jeździć 1,8t (znajomi mają zdrowego) ale faktycznie musze kogoś zabrac z sobą

Autor:  Dred [ 02.paź.2008 13:47:24 ]
Tytuł: 

przepraszam , że napisałem prawdę ;)

Autor:  martab99 [ 02.paź.2008 14:02:00 ]
Tytuł: 

Weź sobie kogoś z VAGiem i odrobiną doświadczenia w walkach z turbobenzynami ;)

Autor:  kapalek [ 02.paź.2008 14:31:47 ]
Tytuł: 

a może na pierwszy rzut oka juz trzeba go skreślić oto link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6514552

Autor:  ZiPi [ 02.paź.2008 14:51:27 ]
Tytuł: 

W A-4 trzeba tez zwrocic uwage na stan zawieszenia.
Doprowadzene go do seri rowniez moze "zabolec" i moze okazac sie drozsze od regeneracji turbiny.

Autor:  Sprinter [ 02.paź.2008 15:43:58 ]
Tytuł: 

No bez przesady, rozmowy o turbinie czy zawieszeniu jakby to miało kosztować kilka tysięcy... W obu przypadkach nie przekroczy się kilkuset złotych.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/