zwróć uwagę, że tutaj masz sprzęgło haldex , które przekazuje część mocy na koła tylne w momencie uślizgu przedniej osi. TYLKO i wyłącznie wtedy więc co mają tutaj większe prędkości?? to co napisałeś jest po prostu bzdurą (bez urazy). po za tym pokaż mi wersję 225 w ośce.
225 ma 6.6 do paki 180 ośka 7.8
180 Q ma 7.9
więc chyba jest coś na rzeczy. Tej jednej dziesiętnej sekundy nie poczujesz. Już wolałbym mimo wszystko haldexa niż ośkę.
Aha szpera na przód to nie jest do końca takie ciekawe rozwiązanie. Z tym trzeba się nauczyć jeździć. podam prosty przykład.
Kolo z A3 klubu zrobił sobie mocne 1.8T tak , że gubił trakcję prawie na wszystkich biegach. Zapodał szpere i się poprawiło diametralnie.
Na mieście spotkał subarynę. Zaczął się z nią ciąć. na Łuku zmieniał bieg i pedał w podłogę. Szpere zblokowało w 100% i koła zamiast w prawo to wyprostowało i kolo poleciał w barierkę.
Morał jest taki. Objechał tę subarynę , ale subaru spokojnie pojechało dalej. On co prawda też ale na lawecie
wszystko w temacie przedniej szpery