.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:19:14

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupujemy Audi A6 C5
PostNapisane: 20.lis.2008 17:18:36 
Użytkownik

No więc tak nie jestem ani blacharzem, ani mechanikiem, więc na samochodach się zbytnio nie znam, ale zamierzam w najbliższym czasie zakupić ten model i chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie.

To już wiem: