.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 12:08:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zamiana 2,5 TDI aat na 2,8
PostNapisane: 06.paź.2009 13:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Panowie, co powiedzie o tym autku
: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10157305

Moze bede mial mozliwosc sie zamienienia na takiego. jest sens ?
Prosze o szyba odpowiedz.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 13:53:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Malowany, krzywo poskładany.
Lepiej już dołożyć troszkę i poszukać jakiegos S6.
Lepszy wypas, lepiej jeździ, lepiej znosi gaz...

Odpuść...

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 14:07:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
A dlaczego chcesz zamieniać? Z tego co zauważyłem 2.8 dość często są olejożerne bo poprzednicy im nie żałowali "ognia"...
Może lepiej w znanym sobie autku wymień wtryski na takie z AEL (lub AFN + jeden dodatkowy) i zapodaj program na 165PS.
2.8 AAH idzie tak średnio do 2800rpm później jest lepiej ale dopiero koło 4000 jak przełącza dolot na krótki jest ogień, niestety 6500 ma odcięcie. Na gazie przestaje najczęściej ciągnąć koło 5500 więc nie ma czym poszaleć...
W TDI masz nieźle od 2100 do 4400 przy dobrym programie.
Pozdrawiam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 16:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ese 4,2 , i tyle , wtady żaden program nie pomoże wspaniałemu diz-AEL-owi , chociaż i te 2,8 wyłoi mu pupe.
Ten samochód z ogłoszenia to kupa gruzu , odrazu widać, oczu nie masz?.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 17:26:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
tylko znalesc jakies dobre S6 4.2 w manualu graniczy z cudem :peace:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 17:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
I dlatego nie mam co sie ludzic na S6.

a co do tego z ogloszenia to fakt, tyl musial miec cos kombinowany. a reszta wyglada w miare, ok. moj tez nie jest z salonu ...

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zamiana 2,5 TDI aat na 2,8
PostNapisane: 07.paź.2009 07:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Druss napisał(a):
Panowie, co powiedzie o tym autku
: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10157305

Moze bede mial mozliwosc sie zamienienia na takiego. jest sens ?
Prosze o szyba odpowiedz.


Kolego, zaraz Ci ładnie wszystko opiszę :D

Autem byłem zainteresowany około 28lipca tego roku. Sprzedawca był z Krakowa, teraz widzę, że sprzedaje ktoś z Kielc… Masz stare ogłoszenie więc możesz porównać.

Samochód podjechał obejrzeć kolega z forum arthurr, oto jego raport:

- silnik - chodzi równo wkręca się na obroty płynnie, nie słychać po nim żadnych nieprawidłowości. Zużycie paliwa średnie na komputerze - 12,1 Instalacja gazowa na sterowniku STAG 300. wtryski czerwone valtek, reduktora nie znam. Zamontowana estetycznie nie zauważyłem problemów w działaniu. Auto jeździ i na gazie i na benzynie, benzyna - głęboka rezerwa
- układ napędowy - pocenie na łączeniu skrzyni i silnika, poza tym osłony całe, przeguby ok, luzy na wale wyczuwalne ale w granicach normalnego zużycia. tylny most poci się minimalnie - wyjście prawej półosi, sprzęgło dosyć wysokie
- wydech – wymieniane / założone 2 różne puszki katów, ale na pewno nie puste - dźwięk przyjemny. Poza tym wydech oryginalny, w dobrym stanie
- hamulce - zużycie P – 50/30% T – 80/80 % (klocki/tarcze), brak bicia, nierównomiernego zużycia, ręczny łapie na kilka ząbków i odbija - ok.
- zawieszenie - na postoju luzów nie stwierdziłem, w czasie jazdy próbnej ujawnił się jakiś luz w lewym przednim zawieszeniu. Poza tym amortyzatory do sprawdzenia - auto trochę "buja", zużycie opon P – 50% T – 60%
- wnętrze - oprócz przetartego fotela i pokazanych na zdjęciach zarysowań na listwach ozdobnych drzwi tylnych - w dobrym stanie, szyby działają, klimatyzacja działa.
- nadwozie - nie za dobrze jest spasowany przedni zderzak i lewy reflektor - do rozkręcenia i ponownego poustawiania. Ten tylny narożnik - widać że ewidentnie było puknięte w sam róg, na zdjęciach widać co się dzieje na nim po otwarciu klapy - niestety lekko wychodzi rdza. Elementy malowane: błotniki LP, PP, LT(narożnik), maska, drzwi LP, klapa tył(lewy narożnik). Elementy szpachlowane: drzwi LP(miejscowo), błotnik LT(narożnik), klapa tył(lewy narożnik).
- przednia szyba nieoryginalna
- blędy z Vaga: 16534 – lambda – obwód czujnika; 16539 - obwód ogrzewania czujnika
- przez telefon był do oddania za 13tys zł.

Powodzenia w podejmowaniu decyzji :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 08:34:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Śmieszy mnie takie określenie że coś "trzeba rozkręcić i jeszcze raz spasować" hahahahha, to przeciaż porozbojane jest na około , i otynkowane na grubo, żeby tu cokolwiek spasować trzeba to wstawić na rame, odbić stare szpachle i od nowa naciągać i klepac :banghead:
Co nie zmienia faktu że mechanicznie auto może byc OK .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 08:47:09 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
mały, z całym szacunkiem. Ty widzisz zdjęcia, ja widziałem auto. Spędziłem przy nim 1,5 godziny z miernikiem elektronicznym, vagiem, przenosnymi najazdami, leżanką itp itd. jeśli miałby robione podłużnice, ramy błotnikow czy podłogę bagażnika - wiedziałbym to. Mój opis zawiera fakty - nie domysły.

P.S. Nawet nie poznałem tego samochodu. Ani nie polecam ani nie odradzam - suche fakty przytoczył sebos17

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 11:45:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Ok dziekuje za rady to i ja odpuszczam.

Wiem ze teraz sie Wam naraze ale co powiecie o tym BMW :
http://moto.allegro.pl/item757575753_bm ... a_zam.html

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 12:52:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie wiem, dziwnie wygląda na zdjęciach. O 3.5 słyszałem, że lubią łyknąć paliwo, ale sam nie wiem jak jest w praktyce. Musisz na pewno zainteresować się rudym. Dół drzwi od wewnątrz i z zewnątrz przy listwach dolnych, progi, tył bagażnik i ogólnie wszystkie ranty (nadkola, klapy itd). Do tego nie może być żadnych problemów z przegrzewaniem auta!!!

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 13:02:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
na zdj widac ze jest porysowany.
wlasciciel pisze ze niby te ~14L gazu w miescie. niby na taka moc to nie duzo.

Dzieki za rady jelsi cos wyjdzie to napewno z Twoich rad skorzystam i zajrze gdzie trzeba.

Aaa wlasnie, przegladajac allegro to zauwazylem ze tanio (~14tys) chodza z poczatkowych rocznikow E39 - czyzby byly tak zjechane czy poprostu te auta teraz tak stoja ?

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 14:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
To spalanie to pewnie wskazania komputera , czyli dla benzyny.Gazu powinien spalić te 1,5 litra więcej -przy normalnej jedzie.dla E34 535i R6 nie trzeba sekwencji - dla niektórych to zaleta.


Miałem kiedyś 525i (192 KM) i w mieście palił 12 - 12,5 w trasie 8-9 (benzyna bez gazu).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 18:28:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
arthurr napisał(a):
mały, z całym szacunkiem. Ty widzisz zdjęcia, ja widziałem auto. Spędziłem przy nim 1,5 godziny z miernikiem elektronicznym, vagiem, przenosnymi najazdami, leżanką itp itd. jeśli miałby robione podłużnice, ramy błotnikow czy podłogę bagażnika - wiedziałbym to. Mój opis zawiera fakty - nie domysły.

P.S. Nawet nie poznałem tego samochodu. Ani nie polecam ani nie odradzam - suche fakty przytoczył sebos17


Wysłąłem Ci na meila fotostory jak "pasowałem" pare ładnych lat temu koledze klubowemu w takim właśnie kombi tylną klape.
A co do założyciala tematu to w zasadzie on sam nie wie czego chce...tu nowsze kombi, mniejsza pojemność napęd, a tu stary kondon duża benzyna sedan itd itd...temat chyba założony żeby tylko sobie pogadać i powymyślać czy ten stary gruz lepszy od tego.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2009 18:32:43 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
dzieki - przejrzę w wolnej chwili ;) Wiesz, tył trochę trudnieszy niż przód bo nie mozna sobie błotników poodkręcać żeby tu i tam "wymodelować" mocowania ;)
Oczywiście zastanawiające jest, czemu auto tak czesto zmienia własciciela....

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: