.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Passat B4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=86512 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Waters [ 29.lis.2008 18:12:59 ] |
Tytuł: | Passat B4 |
Kuzyn szuka samochodu do 9000 zł, w ocynku i w miarę trwałego. Znalazłem coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6872780 i nie wiem czy w tym silniku był wtrysk jedno czy wielo punktowy ![]() |
Autor: | Sander [ 29.lis.2008 18:26:28 ] |
Tytuł: | |
bardzo drogi ten passat, ja golfa 96r. 1.8 zarejestrowanego za 8k nie moge sprzedac, a golfy nie sa tansze raczej od b4, moze troche ten silnik to raczej jednopunkt jesli sie nie myle ![]() |
Autor: | Krzycho [ 29.lis.2008 19:02:44 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: bardzo drogi ten passat Jeśli stan bdb to myśle że cena raczej normalna. Cytuj: ja golfa 96r. 1.8 zarejestrowanego za 8k nie moge sprzedac, To jeszcze o niczym nie świadczy ![]() Cytuj: ten silnik to raczej jednopunkt jesli sie nie myle
Raczej wielopunkt A co do ocynku to ten z passata nie podchodzi nawet do Audi, poczytaj na forum passata że B4 też często korozja gryzie ![]() |
Autor: | normoxic [ 29.lis.2008 19:38:33 ] |
Tytuł: | |
Krzycho napisał(a): Cytuj: ten silnik to raczej jednopunkt jesli sie nie myle Raczej wielopunkt chyba nie , to monowtrysk ![]() |
Autor: | Krzycho [ 29.lis.2008 19:45:24 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: chyba nie , to monowtrysk
po czym poznałeś? Moja autodata twierdzi że w pasku 95' silniki 2.0 były tylko 115KM i wszystkie na wielopuncie ![]() |
Autor: | normoxic [ 29.lis.2008 20:04:09 ] |
Tytuł: | |
Krzycho napisał(a): Cytuj: chyba nie , to monowtrysk po czym poznałeś? Moja autodata twierdzi że w pasku 95' silniki 2.0 były tylko 115KM i wszystkie na wielopuncie ![]() A mii pokazuje iż to ta sama budowa młota-cepa jak 1.8 RP czyli mono . Lecz juz sam zgłupiałem , zresztą nieważne ![]() |
Autor: | emge [ 29.lis.2008 22:53:00 ] |
Tytuł: | |
Mnie się mocno wydaje, że tam siedzi silnik 2E na digifancie, wielopunkt. |
Autor: | Waters [ 29.lis.2008 23:20:47 ] |
Tytuł: | |
Krzycho napisał(a): A co do ocynku to ten z passata nie podchodzi nawet do Audi, poczytaj na forum passata że B4 też często korozja gryzie
![]() No tu mnie zaskoczyłeś, myślałem że Passaty są dobrze ocynkowane, mam nadzieję że rdzewieją tylko te szpachlowane ![]() O rodzaj wtrysku pytałem pod kontem zagazowania gada. |
Autor: | lukmat77 [ 30.lis.2008 08:50:48 ] |
Tytuł: | |
Cześć, jeśli chcesz zagazować jednostkę to szukaj silnika na monowtrysku, idealny do gazu nie będziesz miał z nim żadnych problemów, miałem w B4 byłem mega zadowolony. Zadnych passatów,golfów tylko B4 ![]() |
Autor: | przemik [ 30.lis.2008 09:38:04 ] |
Tytuł: | |
Co do silnika : 115 KM na wielopunkcie... wiem na 100 % bo mialem takiego paska... silnik nie trawi gazu(chyba ze sekwencja) mialem z nim wiecej problemow niz radosci z jazdy... dobrze wyregulowany fajnie chodzi na benzynie. Co do auta:... cena wysoka jak na wersje z tym silnikiem, zwroc uwage ze auto trzeba bedzie zarejestrowac... aczkolwiek ladnie sie prezentuje na zdjeciach... karoseria nie jest ocynkowana ale blachy na tych samochodach przetrzymają kazdy samochodopodobny wyrób z pod znaku Opla czy Fiata ... handlarz drogo dał - drogo chce wziąc.. ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Waters [ 30.lis.2008 10:34:12 ] |
Tytuł: | |
Dzięki koledzy, a silniki 1.8 na jakim wtrysku były ![]() |
Autor: | Megster [ 30.lis.2008 11:48:49 ] |
Tytuł: | |
Waters, a czemu nie Audi B4? |
Autor: | Waters [ 30.lis.2008 14:40:28 ] |
Tytuł: | |
Megster napisał(a): Waters, a czemu nie Audi B4?
Bo marudzi że za stary a takiego Paska można znaleźć z 96 roku. Gdyby to było dla mnie to bym się nie zastanawiał i brał Audi. Ludzie w dalszym ciągu przy kupnie auta sugerują się rocznikiem i przebiegiem. |
Autor: | Skiner [ 30.lis.2008 14:49:39 ] |
Tytuł: | |
Ale przecież cena i przebieg do uzgodnienia... |
Autor: | Mauzer [ 30.lis.2008 14:57:11 ] |
Tytuł: | |
to wielopunkt - nawet ślepy zauważy ![]() po drugie imo brał bym passata choćby dlatego że łatwiej takiego łupka puźniej sprzedać bo takie są w pl realia ![]() |
Autor: | Krzycho [ 30.lis.2008 20:00:06 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: silniki 1.8 na jakim wtrysku były
W tych paskach były silnik 1.8 na jednopunkcie, nie pamietam na 100% oznaczenia ale chyba ABS. |
Autor: | adiaudi [ 02.gru.2008 18:10:27 ] |
Tytuł: | |
Może się przyda: ABS 90KM, AGG, 2E po115KM, ABF150KM. Reszta diesle. Passaty nie gniły! Równie dobrze zabezpieczone jak OOOO. |
Autor: | Krzycho [ 02.gru.2008 20:39:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Passaty nie gniły! Równie dobrze zabezpieczone jak OOOO
Nie żartuj ![]() http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... light=rdza |
Autor: | adiaudi [ 03.gru.2008 10:52:59 ] |
Tytuł: | |
Przecież nie pisałem ani słowem o ocynku tylko zabezpieczeniu... |
Autor: | pawel1806 [ 07.paź.2009 19:14:04 ] |
Tytuł: | |
Bierz lepiej 80 b4 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |