.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
przeglądał ktoś to audi a4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87060 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | v [ 14.gru.2008 00:27:58 ] |
Tytuł: | przeglądał ktoś to audi a4 |
[url] http://otomoto.pl/audi-a4-s-line-full-o ... 25853.html proszę o pomoc.[/url] |
Autor: | przemik [ 14.gru.2008 10:15:36 ] |
Tytuł: | |
Jak wiesz i rozumiesz co oznacza posiadanie V6 Tdi to mozna sie przyjrzec blizej tematowi. Cena z gornej poleczki ![]() |
Autor: | dejf [ 14.gru.2008 12:17:48 ] |
Tytuł: | |
nie ma w srodku emblematu quattro.. mozna podejrzewac ze to zwykle 163ps, chociaz z drugiej strony auto ma 215ps.... osobiscie wolalbym seryjne 180ps quattro (modelowo '04) i samemu zlecic tuning.. sadze ze cena nie bedzie nizsza jesli auto jest 100% w takim stanie jak przedstawiono w opisie |
Autor: | v [ 14.gru.2008 15:03:13 ] |
Tytuł: | |
Czyli na listwie w środku zawsze jest napis quattro? bo jeżeli tak i jest to Q to może byćten samochód porządnie bity? A co do świadomości czym jest V6 no cóż eksploatacja znaczy przeglądy są droższe od 1,9 quattro co do spalania to wielkich różnic aż tak nie ma szczególnie na trasie chociaż przyznam się że szukam 2,5 ale nie wykluczam że kupie 1,9 ale też w quattro dzięki kolegom za podpowiedź jak ktoś miałby jakieś uwagi to proszę o pomoc |
Autor: | sebolec [ 14.gru.2008 15:10:10 ] |
Tytuł: | |
v napisał(a): A co do świadomości czym jest V6 no cóż eksploatacja znaczy przeglądy są droższe od 1,9 quattro
Nie jestem pewien, czy masz świadomość wartości mnożnika, którego powinieneś użyć, by trafnie oddać znaczenie słowa droższe w powyższym kontekście. ![]() |
Autor: | v [ 14.gru.2008 15:16:56 ] |
Tytuł: | |
Nie miałem audi 2,5 jak żadnego innego, przymierzam się do zakupu i w takim razie jak mógłbyś mi powiedzieć co oznacza to słowo "droższe" byłbym ci wdzięczny dzięk i pozdrawiami |
Autor: | przemik [ 14.gru.2008 15:22:06 ] |
Tytuł: | |
Pojecie "droższe" jest względne... ![]() Poklikaj w dziale "silnik" i poczytaj na temat TDi V6, powinienes wyrobic sobie jakis punkt widzenia... |
Autor: | sebolec [ 14.gru.2008 15:26:01 ] |
Tytuł: | |
Na zachętę: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=69220&highlight=koszt+rozrz%B1du+2+5 Resztę znajdziesz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php Słowa kluczowe: odma, vp44, wałki. Gwoli ścisłości bynajmniej nie demonizuję 2.5tdi, tak jak ma to w zwyczaju czynić spore grono użytkowników tego forum, a jedynie uczulam, że między 1.9 i 2.5 jest bardzo wiele różnic, co czyni te konstrukcje bardzo odmiennymi w kosztach prawidłowej eksploatacji. |
Autor: | v [ 14.gru.2008 15:44:08 ] |
Tytuł: | |
Tak masz rację. Przeglądałem trochę forum choć na pewno wszystkiego nie przeczytałem bo sie nie da fizycznie tyle tego; chociażby ten pierwszy link i pomimo że jestem laikiem w tej sprawie to jednak poszukuje już silnika z oznaczeniem "bau". Tam pewne sprawy jak odma, wałki czy też układ olejowy nie występuje w sensie problemów a więc zostaje jak już wyliczać rozrząd który jest prawdopodobnie droższy jak w poprzednich 2,5 i zawieszenie przód i tył chociaż z tyłem nie spotkałem sie na forum ile kosztuje wymiana podzespołów zamienników czy też orginałów jak wiesz co za ile będę wdzięczny |
Autor: | dejf [ 14.gru.2008 15:57:35 ] |
Tytuł: | |
z tego co mi wiadomo to emblemat quattro wystepuje zawsze wewnatrz auta niezaleznie od tego czy z tylu widnieja napisy A4/2.5tdi quattro + z przodu na atrapie samo 'quattro'. Wyjatkiem moze byc indywidualne zamowienie.. Poprawcie mnie jesli sie myle Tak jak tutaj http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 pomimo ze na 99% kupujacy zamowil nie naklejanie emblematow z tylu i na przedniej atrapie, w srodku on jest ![]() |
Autor: | mario911 [ 14.gru.2008 17:51:07 ] |
Tytuł: | |
dejf napisał(a): z tego co mi wiadomo to emblemat quattro wystepuje zawsze wewnatrz auta niezaleznie od tego czy z tylu widnieja napisy A4/2.5tdi quattro + z przodu na atrapie samo 'quattro'. Wyjatkiem moze byc indywidualne zamowienie.. Poprawcie mnie jesli sie myle
Tak jak tutaj http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 pomimo ze na 99% kupujacy zamowil nie naklejanie emblematow z tylu i na przedniej atrapie, w srodku on jest ![]() Wyjątkiem od tej reguły są starsze auta (do C4 włącznie) wyposażone w poduszkę powietrzną pasażera. W C4 dopiero w 96 roku pojawił się ten emblemat na poduszce pasażera. |
Autor: | arkadio70 [ 15.gru.2008 08:33:27 ] |
Tytuł: | |
Przede wszystkim to A4 jest rezane na S4 zderzaki listwy na drzwiach są od eski, zwykła kierownica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | badyl [ 15.gru.2008 14:10:48 ] |
Tytuł: | |
po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | v [ 17.gru.2008 21:54:12 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi dobrze mieć kolegów forumowiczów, którzy w tym temacie coś niecoś wiedzą i tym sie dzielą . Z samochodem tym daję sobie spokój szukam dalej na razie wielkie dzięki wszystkim. |
Autor: | Baskecior [ 18.gru.2008 00:22:04 ] |
Tytuł: | |
badyl napisał(a): po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie
![]() ![]() ![]() Zaawansowany technologicznie ? Toż to zwykłe VP44, różniące się od VP37 schrzanionym nastawnikiem przegrzewającym się z racji jego umiejscowienia oraz konstrukcji. Ten silnik miał być perełką i jest ... niedoszlifowanym, dużo palącym, ślicznie mruczącym randomicznie padającym 370 Nm TDI`kiem. W BAU są poprawione wałki, ale problemu do końca nie wyeliminowano. W V6 TDI pompa potrafi paść w środku pola, nastawnik w R4 TDI nie pada nigdy w taki sposób, może się zanieczyścić, ale objawami są falowanie. Nie sprzedawaj niesprawdzonych informacji. |
Autor: | badyl [ 18.gru.2008 02:21:57 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): badyl napisał(a): po co te glupie gadki jak kogos nie stac na 2.5 to niech kupi klekota 1.9 ktory nie jedzie w tej budzie ![]() ![]() ![]() Zaawansowany technologicznie ? Toż to zwykłe VP44, różniące się od VP37 schrzanionym nastawnikiem przegrzewającym się z racji jego umiejscowienia oraz konstrukcji. Ten silnik miał być perełką i jest ... niedoszlifowanym, dużo palącym, ślicznie mruczącym randomicznie padającym 370 Nm TDI`kiem. W BAU są poprawione wałki, ale problemu do końca nie wyeliminowano. W V6 TDI pompa potrafi paść w środku pola, nastawnik w R4 TDI nie pada nigdy w taki sposób, może się zanieczyścić, ale objawami są falowanie. Nie sprzedawaj niesprawdzonych informacji. baskecior no nie mow mi ze tylko tym sie rozni bo dobrze wiesz jakie sa roznice w konstrukcji ![]() ![]() 1.9 jedna glowica jeden walek rozrzadu r4 8 zaworow na wszystkie cylindry jeden pasek rozrzadu jeden napinacz itp 2.5 dwie glowice w ukladzie V6 4 walki rozrzadu 24 zawory dwa paski rozrzadu dwa napinacze itp nic nie mowie o samej konstrukcji hydrauliki nie chce mi sie wiecej pisac ale duzo mozna by bylo na ten temat powiedziec w roznicach konstrukcji ktora jest bardziej zaawansowana w bau napisalem przecierz ze zdarzaja sie wyjezdzone auta moje informacje sa sprawdzone i nic nie sprzedaje bo po co ![]() ![]() |
Autor: | damek [ 18.gru.2008 21:21:38 ] |
Tytuł: | |
Ale dlaczego mówisz ciągle o 1.9 TDI 110km? Do tej budy A4 czyli B6 nie wsadzali tej jednostki. Przyczepiles się tych 110km i cały czas to Twój sensowny argument. W tej budzie były już pompowtryski 101 i 130ps. |
Autor: | badyl [ 18.gru.2008 21:26:38 ] |
Tytuł: | |
damek napisał(a): Ale dlaczego mówisz ciągle o 1.9 TDI 110km? Do tej budy A4 czyli B6 nie wsadzali tej jednostki. Przyczepiles się tych 110km i cały czas to Twój sensowny argument. W tej budzie były już pompowtryski 101 i 130ps.
nic sie nieprzyczepilem o co chodzi jezeli mowisz o pompowtryskach to one same tez sa wadliwe i czesto siadaja jak i glowice poprostu ogloem zauwazylem ze czesto na temat 2.5 tdi najwiecej do powiedzenia maja ludzie uzytkujacy 1.9 tdi jak i benzyny zaczynajac od 1.8t konczac na 4.2 pisza jaki to szajs gowno itp.a nigdy nie mieli takiego silnika ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dejf [ 18.gru.2008 22:07:01 ] |
Tytuł: | |
generalnie sadze ze kolega badyl ma troche racji. bo slyszy sie duzo negatywnych stwierdzen od wielu mechanikow typu 'nie kupuj pan 2.5 tdi bo hydraulika sieda i to wieczna skarbonka', ktorzy naprawiaja egzemplarze po 350tkm i wiecej. wiadomo o V6 trzeba odpowiednio dbac, i takie zadbane tez cenowo (szczegolnie w D) nie bedzie przyciagac, bo ludzie pamietaja zaslyszane opinie i ze to wiecej pali i biora bezpieczne R4. Takie opinie o V6 tdi mysle ze staly sie bardzo powszechne w dzisiejszych czasach. Natomiast kto nie sprobowal jakiegos zdrowego BAU czy nawet AKE to tez nie wie co traci.. Podstawa to nie ulegac okazjom cenowym ![]() |
Autor: | badyl [ 18.gru.2008 22:26:24 ] |
Tytuł: | |
dokladnie o to mi sie rozchodzi ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |