.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi 80 czy Audi 90 coupe cabrio https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87409 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | danek3miast [ 24.gru.2008 23:52:21 ] |
Tytuł: | audi 80 czy Audi 90 coupe cabrio |
Wiatm kolegów chce kupic na lato jakies cabrio i myslę o tych modelach czym sie róznie audi 80 od 90tki?? do którego rocznika wychodziły. co polecicie myslę o silniku 2,6 lub 2,8 zgóry dziekuje |
Autor: | Monster [ 25.gru.2008 00:34:32 ] |
Tytuł: | |
Nie różni się niczym, bo nie ma czegoś takiego jak Audi 80 lub 90 Cabrio. Jest po prostu Audi Cabrio, tak jak jest po prostu Audi Coupe. Żadne podziały na 80/90 nie mają miejsca, tym bardziej w przypadku kabrioletu, bo gdy wszedł do produkcji, audi 90 jako takie już nie było oferowane. Audi Cabrio "podobne do Audi 80" produkowane było do końca sierpnia 2000roku. Z dwóch silników V6 (dobry wybór) podobno 2,8 jest lepszy. Ale zadbane 2,6 też warte jest uwagi. Powodzenia w poszukiwaniach ![]() |
Autor: | Barcik [ 25.gru.2008 10:28:00 ] |
Tytuł: | |
Audi 90 czy coupe ma inne lampy niz 80, wg mnie lepsze od 80 B4 (i cabrio). Nie licze soczewek bo to juz inna bajka bo tam mozna xenona wsadzic dac zaślepke sprzyskiwaczy na kropelce na zderzak i mozna latac. (robiłem tak w A3) Tak poza tym niczym innym. Jedyne róznice są miedzy B3 a B4 ale to tylko zewnętrznie. I jak przedmówca powiedział: Jest Audi 80, 90, coupe i cabrio. Chociaz ja miałem w dowodzie audi 80 a miałem cupe bo PANI w magistracie nie miała takiego modelu w ksiązce i nie wiedziala co wpisac. To są szczegóły a cześci te same. Np klocki tył. Poprosiłem w sklepie do coupe a katalogowo podchodzą i do 80tki. |
Autor: | Dred [ 25.gru.2008 12:26:21 ] |
Tytuł: | |
jeśli chcesz kupić audi cabrio to masz tylko jeden wybór. Wybor silnika. generalnie to auto to lansowóz więc nigdy nie będzie szybkie. ja bym się skłaniał bardziej do 2.3 R5 bo ma ładniejszy dźwięk i trochę mneij pali niż V6. Mimo , że to Cabrio to szukaj auta z klimatyzacją. |
Autor: | zgredek27 [ 25.gru.2008 12:26:30 ] |
Tytuł: | |
Barcik napisał(a): Audi 90 czy coupe ma inne lampy niz 80, wg mnie lepsze od 80 B4 (i cabrio). Nie licze soczewek bo to juz inna bajka bo tam mozna xenona wsadzic dac zaślepke sprzyskiwaczy na kropelce na zderzak i mozna latac. (robiłem tak w A3)
Tak poza tym niczym innym. Jedyne róznice są miedzy B3 a B4 ale to tylko zewnętrznie. I jak przedmówca powiedział: Jest Audi 80, 90, coupe i cabrio. Chociaz ja miałem w dowodzie audi 80 a miałem cupe bo PANI w magistracie nie miała takiego modelu w ksiązce i nie wiedziala co wpisac. To są szczegóły a cześci te same. Np klocki tył. Poprosiłem w sklepie do coupe a katalogowo podchodzą i do 80tki. Cabrio miało soczewke w młodszych rocznikach bodajże wraz z wprowadzeniem nowego zdesia na przód czyli 99 rok a wcześniej lampa zespolona tak jak w coupe i 90. W 80 B4 dla Twojej swiadomosci tez była lampa zespolona seryjnie w V6kach. |
Autor: | danek3miast [ 25.gru.2008 12:52:25 ] |
Tytuł: | |
Dziekuje za odpowiedzi Zapytałe się was z uwag na to że jest duzo ogłoszen np: Audi 90 cabrio w opisie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7344580 lub tutaj Audi 90 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5539230 i tutaj audi 80 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5112231 Ogladając wiele ogłoszen dostrzegam w opisie audi 80 jai i 90 stad moje pytania. Dred Piszesz o silniku R5 mówisz poważnie ze praca silnika jest lepsza od V6?? Mysle że spalanie nie będzie az takie znaczne jak sugerujesz, podam przykład na swoich doświadczeniach auid A4 B5 1,6 b 74kw i Audi A4 B5 2,8 142kw spalanie a4 1,6 w mieście miałem od 7,2 do 10 litrów natomiast 2,8 w mieście od 10 do 15 litrów. W trasie 1,6 palił od 12 do 15 a 2,8 palił od 10 do 15 litrów wszystko w zależności od nogi . Natomiast kultura pracy V6 tki jaki i z samą jazdą była rewalacyja w porównaniu z rzedówką. Samochód który chce kupić Audi Cabrio ma być jako dodatek ( w cudzyslowiu) xdo moich Audi i chce przemieszczac sie w ciepłe dni od punktu A do punktu B a pozatym bardzo mi sie podoba stara 80 cabrio, Mam ogromna chęć ją posiadania , ale chce kupić do 10 tyś nie musi być młoda może byc starsza aby była w super stanie więcej bedzie stać w garażu. Pzdr |
Autor: | zgredek27 [ 25.gru.2008 13:06:53 ] |
Tytuł: | |
Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego... |
Autor: | Dred [ 25.gru.2008 13:16:06 ] |
Tytuł: | |
zgredek27 napisał(a): Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego...
no właśnie 20VT nie brzmi już aż tak fajnie jarz rzędowa 5 10V , to najlepszy dźwięk jaki powstał porównywalny z V8. danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio, jest AUDI CABRIO i już. kupno takiego auta do 10 tyś to kupisz zajeżdżone po dzwonie. Jeśli tylko taki masz budżet to nie stać Cię na zadbane cabrio. Bez urazy , ale chce Cię uchronić przed kupnem jakiegoś paździerza. porównujesz R4 z V6?? Chyba naprawdę nei słyszaleś dźwięku R5 jest o niebo lepszy od R4 i V6 . Z całą odpowiedzialnością polecam R5. Osobiście wszystkie moje Audi posiadały taką jednostkę napędową ![]() Co do spalania to V8 w trasie też może spalić 10 L kwestia jak jeździsz. Na dodatek im słabszy silnik tym bardziej go piłujesz by w miare jechał , przez co więcej pali. pozdro |
Autor: | zgredek27 [ 25.gru.2008 13:23:01 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): zgredek27 napisał(a): Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego... no właśnie 20VT nie brzmi już aż tak fajnie jarz rzędowa 5 10V , to najlepszy dźwięk jaki powstał porównywalny z V8. danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio jest AUDI CABRIO i już. kupno takiego auta do 10 tyś to kupisz zajeżdżone po dzwonie. Jeśli tylko taki masz budżet to nie stać Cię na zadbane cabrio. Bez urazy , ale chce Cię uchronić przed kupnem jakiegoś paździerza. porównujesz R4 z V6?? Chyba naprawdę nei słyszaleś dźwięku R5 jest o niebo lepszy od R4 i V6 . Z całą odpowiedzialnością polecam R5. Osobiście wszystkie moje Audi posiadały taką jednostkę napędową ![]() Co do spalania to V8 w trasie też może spalić 10 L kwestia jak jeździsz. Na dodatek im słabszy silnik tym bardziej go piłujesz by w miare jechał , przez co więcej pali. pozdro Mimo tego ten silnik robi największe wrażenie na mnie. osiągi rekompensują dźwięk...ale odchodzimy od tematu. |
Autor: | danek3miast [ 25.gru.2008 14:15:42 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio jest
AUDI CABRIO i już. pozdro A jak jest róznica w tych modelach oco tu chodzi?? 90 wersja amerykańska??? Kwota o której wspominam nie jest ograniczona nie chce wydawać więcej na auto które bedzie więcej stało w garazu , a tak jak wspomniałem prędzej mam chęć posiadania audi cabrio i to własnie te w budzie B4, myśle że mozna kupić ( nie unas jeżdzone ) 10 tys lub 12 tys + ,-, kilka tys zł. jeszcze zapytam o Quattro było w tych modelach?? To mówicie że kupować 2,3 R5,a była jakaś modernizacja tych silników czy niczym się nie różniły i byy monowane doś długo? pzdr |
Autor: | Cysztof [ 25.gru.2008 14:48:32 ] |
Tytuł: | |
roznia sie fantazja wlasciciela w tworzeniu nazwy danego modelu... ![]() nie bylo quattro w cabrio... |
Autor: | danek3miast [ 25.gru.2008 15:14:37 ] |
Tytuł: | |
Cysztof napisał(a): roznia sie fantazja wlasciciela w tworzeniu nazwy danego modelu...
![]() Możesz powidziec co masz na mysli?? To własicicel daje nazwę czy fabryka?? jak to royumiec_ |
Autor: | Monster [ 25.gru.2008 15:22:33 ] |
Tytuł: | |
Tak jak Ci napisałem, zresztą nie tylko ja. Jest Audi Cabrio. Koniec. Nie ma rozróżnienia kabrioletów na jakieś śmieszne 80/90 czy co sobie sprzedający/właściciel wymyśli. Nazwa modelu to Audi Cabrio, typ B4/8G. Bez quattro. |
Autor: | danek3miast [ 25.gru.2008 15:38:20 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): Tak jak Ci napisałem, zresztą nie tylko ja.
Jest Audi Cabrio. Koniec. Nie ma rozróżnienia kabrioletów na jakieś śmieszne 80/90 czy co sobie sprzedający/właściciel wymyśli. Nazwa modelu to Audi Cabrio, typ B4/8G. Wybacz że jeszcze raz zapytam nie chce wprowadzać zamieszania ![]() Dred sie wypowiedział że nie ma audi 80 cabrio natomiast 90 cabrio jest Jak jest naprawde: czym sie róznią do siebie?? Miałem kilka lat temu C4 2,3 B czy to ten sam silnik co polecacie??? |
Autor: | Cysztof [ 25.gru.2008 15:49:48 ] |
Tytuł: | |
dred zle postawil znaki interpunkcyjne i wyszlo z tego ze jest 90 cabrio.... Poprostu zwykla literowka... istnieje tylko i wylacznie audi cabrio bez zadnych cyferek... niestety wlasciciele czesto dodaja od siebie jakies oznaczenia typu 80/90 do tego ale powtarzam istnieje tylko Audi Cabrio... |
Autor: | Dred [ 25.gru.2008 17:44:51 ] |
Tytuł: | |
nei postawiłem przecinka. Oczywiście TYLKO i wyłącznie Audi Cabrio . w późneijszych latach weszło A4 cabrio A4/S4 Cabrio oraz A4/RS4 cabrio. Ostatnio A3 Cabrio niedługo A5 Cabrio. Generalnie silnik NG było bardzo długo produkowany. Od początku B3 do końca B4 . Dokladniej od sierpnia 1986 roku do listopada 1994 roku. W audi Cabrio produkowany był od czerwca 1991 do lipca 1994. w C4 to podobna jednostka różniąca się osprzętem. też pojemność 2309 na mechanicznym wtrysku. Co jest w sumie praktycznie jedyną wada tego silnika. |
Autor: | danek3miast [ 25.gru.2008 19:25:12 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): nei postawiłem przecinka. Oczywiście TYLKO i wyłącznie Audi Cabrio . w późneijszych latach weszło A4 cabrio A4/S4 Cabrio oraz A4/RS4 cabrio. Ostatnio A3 Cabrio niedługo A5 Cabrio. Rozumie ja zle przeczytałem ![]() Dred napisał(a): Generalnie silnik NG było bardzo długo produkowany. Od początku B3 do końca B4 . Dokladniej od sierpnia 1986 roku do listopada 1994 roku. W audi Cabrio produkowany był od czerwca 1991 do lipca 1994. czy masz na myśli ze ten silnik przestał być montowany w VII 94 w zwykłej wersji B4 natomiast w Audi Cabrio nadal był montowany do 2000 roku??? Dred napisał(a): w C4 to podobna jednostka różniąca się osprzętem. też pojemność 2309 na mechanicznym wtrysku. Co jest w sumie praktycznie jedyną wada tego silnika.
Jaki osprzęt jest inny jeśli mogę zapytać?? A dlaczego ten wtrysk to wada?? w mojej C4 92 Automat ten silnik palił mi jak SMOK!!!!! 15 ,17 litrów -100km Pozdrawiam dziekuję |
Autor: | Dred [ 25.gru.2008 19:37:07 ] |
Tytuł: | |
rany wyraźnie napisalem w Cabrio był montowany od czerwa 91 do lipca 94. w innych nadwoziach a dokladniej coupe do listopada 94. w 2000 roku to byl montowany na przyklad silnik 1.8 20 V 125 konny znany z modeli A3 , A4. co do osprzętu to przede wszystkim dolot inaczej poprowadzony. AAR miał 133 koni a NG 136 koni. Różniło sie detalami . Szczerze to nawet nie pamiętam dokładnie, musiałbym sobie przypomnieć a dziś nie jestem w stanie. tak na szybko to dolot, kolektor ssący. mechaniczny wtrysk ![]() Spalanie w Twoim C4 to wcale mnei nie dziwi , po pierwsze ciężka buda dwa automat. W sprawnym NG braciaka po Wawie spalał 15L w automacie. Mój NF w C3 z quattro i manualem palił 12 po mieście. |
Autor: | Barcik [ 25.gru.2008 22:47:25 ] |
Tytuł: | |
Jakbym dla siebie kupowiał: Cabrio 2.3 NG bez gazu 2.8 AAH bez gazu Bo ja nie lubie cyklonu.... Pozostaje kwestia bezwypadkowosci, cabrio ne ma ramy na górze i sie łamie szybciej niz daewoo wiec bite cabrio nie pozostanie długo na 2 śladach. Jelsi cabrio kosztuje 10 goli to bankowo cos jest nie tak z autem. Ogladałem raz Cabrio za 12 tysiecy...bagaznik smierdział palnikiem jeszcze a o wyglądzie nie wspomne. |
Autor: | Byk [ 25.gru.2008 23:04:34 ] |
Tytuł: | |
To tak jakby ktoś chciał posłuchać 2,3 NG " http://www.smsnet.pl/~median/images/audi/sound_NG.wav ". Tylko nie piszcie że miałem zapłon przestawiony bo dobrze o tym wiem. Moim zdaniem kładzie na łopatki klangiem V6tki. Do Cabrio idealny. Natomiast jeśli idzie o ten ....... jetronic to ja osobiście nie wiem czy bym się drugi raz na to porwał. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |