.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
prośba o oblukanie czy warto audi a4 v6 tdi https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87500 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 18:14:18 ] |
Tytuł: | prośba o oblukanie czy warto audi a4 v6 tdi |
Witam klubowiczów. Mam pytanko czy watro się tym zainteresować? http://otomoto.pl/audi-a4-C6986673.html niewiele wynika z opisu jak i ze zdjec. Autko ma faktycznie przejechane 165 t km, serwisowane w audi, skrzynia multitronic zrobiona na 7 lamelek. Licze sie z ewentualnymi kosztami naprawy skrzyni ale chodzi mi o reszte. Motor 120 kw po liftingu z numeru vin rocznik 2003. Z jakim spalaniem mam sie liczyc? |
Autor: | rafala6 [ 28.gru.2008 18:17:04 ] |
Tytuł: | |
Spalanie to jest najmniejszy problem .Ja bym sobie darował multi i 2.5TDI.Po co ci takie kłopoty. |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 18:26:26 ] |
Tytuł: | re |
własnie że jestem zdecydowany na ten rodzaj skrzyni biegów. Wiem że nie ma zbyt wiele pozytywnych opinii ale jak każda przekładnia odpowiednio serwisowana wytrzyma swoje. Ja robie ok 15 t km rocznie, szukam automatu. Chodzi mi o to na co mam zwrocic uwage, szczególnie silnik i zawieszenie. Slyszalem ze 163 km to juz silnik po poprawce ale przezorny zawsze ubezpieczony. prosze nie pisac kup sobie 1.9 w manualu bo to odpoda. |
Autor: | rafala6 [ 28.gru.2008 18:35:45 ] |
Tytuł: | |
Jeśli szukasz automatu to najlepiej Tiptronika. |
Autor: | Piotruś [ 28.gru.2008 18:39:21 ] |
Tytuł: | |
Auto jest z grudnia 2002. W tej sytuacji silnik na 99% nosi oznaczenie BFC - czyli jest jedynym na "B" ze starym typem rozrządu (wałki/hydraulika lecą tak samo jak w tych np. z rocznika 1997 ...). Co do multi - szkoda gadać ... . Automat jak mówi Rafał - owszem ... ale tip. |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 18:45:43 ] |
Tytuł: | |
mam nr vin Wauzzz8ex3a231629 ale tam nie ma pewnie mozy o silniku. |
Autor: | toratore [ 28.gru.2008 18:46:48 ] |
Tytuł: | |
skąd widaomo, że skrzynia ma 7 lamelek. Poza tym nawet 7 lamelkowe się sypią. Generalnie z tą skrzynią to jest chyba raczej loteria, bo do tej pory nie wiem co powoduje dokładnie awarię tych skrzyń przy małych przebiegach - czy styl jazdy. Sam jeżdzę z taką skrzynią i jestem zadowolony. Może to kwestia przebiegu - dopiero 82 tys. |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 18:53:24 ] |
Tytuł: | |
Wiem że ma 7 lamelek ponieważ jeżdziłem tym samochodem. Naczytalem sie dosc sporo na temat tej przekladni. Przy wcisnieci gazu do deski obroty nie wkraczaja odrazu na 4 ty tylko na 3 tys i powoli rosna stad moje wnioski. Co do silnika to myslalem ze te 163 to juz jest ten poprawiony po tzw liftingu. Bo autko jest modelowo 2003. Ponoc po przedmiotowym liftingu. Czyli jakie ma miec onaczenie ten motor bo nie ukrywam że jestem zdziwiony. |
Autor: | Piotruś [ 28.gru.2008 18:59:46 ] |
Tytuł: | |
merus78 napisał(a): Czyli jakie ma miec onaczenie ten motor bo nie ukrywam że jestem zdziwiony.
163 PS - BDG (lub BCZ ale to straszliwy muł będzie ![]() 180PS - BDH lub BAU (BDH to norma EURO4, BAU to norma EURO3) |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 19:04:04 ] |
Tytuł: | |
Sorka Piotrus ale zignorowalem Cie przez przypadek. To jaki silnik 163 jest juz po poprawce? Rozumie ze bfc mam unikać. A ten bdg i bdz może byc? wiem ze 1.9 to muł. ![]() |
Autor: | Piotruś [ 28.gru.2008 19:12:27 ] |
Tytuł: | |
merus78 napisał(a): Sorka Piotrus ale zignorowalem Cie przez przypadek. To jaki silnik 163 jest juz po poprawce? Rozumie ze bfc mam unikać. A ten bdg i bdz może byc? Matko ... ![]() merus78 napisał(a): wiem ze 1.9 to muł.
![]() BCZ to nie jest 1,9 tylko regularne 2,5 (z niezniszczalnej końcówki produkcji). "Problemem" tego silnika jest "osprzęt dla oszczędnych" (mało palą - taka biznesklasa ale kosztem dynamiki). Powodzonka, do "kiedyśtam" bo narazie wyjeżdżam (po BAU ![]() ![]() |
Autor: | sebolec [ 28.gru.2008 19:14:47 ] |
Tytuł: | |
Piotruś napisał(a): Matko ...
![]() Które to lata? Od 2003 roku? [rocznikowo, nie modelowo] We wszystkich budach? [a4, a6, allroad?] |
Autor: | Piotruś [ 28.gru.2008 19:22:28 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Piotruś napisał(a): Matko ... ![]() Które to lata? Od 2003 roku? [rocznikowo, nie modelowo] We wszystkich budach? [a4, a6, allroad?] Modelowo to zasadniczo już tylko 2004 (wszystkie na "B" oprócz BFC). Według producenta BAU, BCZ, BDG i BDH zaczęły się pojawiać "już" w produkcji od lutego 2003, lecz ja takiego nie widziałem nigdy. Najstarsze BAU /jakie widziałem/ siedziało w Allroadzie z 07/2003. Nie wiem, czy BAU wkładali do A4. Do A4 na pewno były montowane BDG,BCZ i BDH. Do A6 "leciały" wszystkie. Do Allroad wyłącznie BCZ-ty i BAU. |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 21:22:19 ] |
Tytuł: | |
sprawdzilem vin i okazuje sie ze : Vehicle Type 8E Model Year 3 2003 Country WA Germany |
Autor: | merus78 [ 28.gru.2008 21:44:59 ] |
Tytuł: | |
wielka prosba z mojej strony. ma ktos mozliwosc sprawdzenia jaki silnik jest w tej audiczce vin: Wauzzz8ex3a231629 wychodzi ze rocznik 2003. Bóg Zapłać Szanowni Internauci z zajawką na Audi ![]() pewnie aso audi mnie tylko uratuje. Jakie koszta bo słysząłem że 100 pl trzeba dac za sprawdzenie samego vinu? |
Autor: | grejf [ 29.gru.2008 12:49:22 ] |
Tytuł: | |
Ja bym ominąl w/w auto z ogłoszenia ! |
Autor: | merus78 [ 29.gru.2008 17:28:16 ] |
Tytuł: | |
jutro sie dowiem jakie oznaczenia ma motor, ale jestem dobrej myśli. Chodzi o to że ta audiczka jest z polecenia, jako pewniak. Licze sie ze skrzynia może nawalic ale z tej ceny znajomy zbija mi 2 klocki, wiec oplacona za 37 t zl. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |