.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Co kupić? Mętlik w głowie! https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87639 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | dziodzio [ 01.sty.2009 14:50:52 ] |
Tytuł: | Co kupić? Mętlik w głowie! |
Na auto chciałbym wydac jakies 35tys zl musialo by to byc albo a6 c5 Avant lub a8 d2 obydwa auta musialy by miec naped quattro. Zanim zaczalem czytac forum bylem zdecydowany na a6 2,5 tdi q lecz teraz zaczynam miec watpliwosci zastanawialem sie nad jakas benzyna 2,8 lecz jak piszecie spala ona prawie tyle samo co 4.2. Jaka jest roznica w kosztach utrzymania a6 a a8 i roznica w utrzymania silnika 2,5 tdi a 4,2 i ogolnie ktore auta sa bardziej awaryjne a6 czy a8 chodzi mi tu glownie o elektronike i inne rozne upierdliwe duperele. Pomozcie mi w wyborze |
Autor: | BiLu [ 01.sty.2009 15:58:28 ] |
Tytuł: | |
temat na typowe bicie piany, dobrze, ze przynajmniej kwestia napedu jest doprecyzowana. jesli nie bedzie przeszkadzala Ci nieco przestarzala (aczkolwiek ponadczasowa) buda D2 to wybralbym A8. na twoim miejscu rozwiazalbym pierw dylemat czy chcesz miec auto klasy sredniej-wyzszej czy top-limuzyne... tymbardziej, ze c5 sugerujesz w avancie. kwestia silnikowa to odrebne zagadnienie, bo w obu modelach w gre wchodza "prawie" te same jednostki benzynowe i wysokoprezne. sadzac po lekturze forum bardziej upierdliwego silnika niz v6 tdi to nie ma (nawet 2.2t ![]() bardziej paliwozernego zlopa niz 4,2 rowniez nie ma. |
Autor: | KRapicki [ 01.sty.2009 15:58:55 ] |
Tytuł: | |
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php Było tego na prawde sporo ![]() |
Autor: | dziodzio [ 01.sty.2009 16:32:27 ] |
Tytuł: | |
Wiem ze bylo tego sporo lecz nigdzie potrafie znalesc konkretnej odpowiedzi jezeli chodzi o bude jest mi to obojetnie obydwa mi sie podobaja chodzi mi o to ze a8 d2 za te pieniadze bylo by autem troche starszym i boje sie ze elektronika zaczyna siadac i inne denerwujace drobiazgi po takim okresie czasu dlatego chcialbym aby wypowiedzialy te osoby ktore maja a8 d2 z 4.2. Koszty paliwa sa znosne jak dla mnie, duzo jezdze i nie chcialbym miec niespodzianek gdzies na trasie zeby silnik nie zawiodl i elektronika nie padla. Patrze tez na to z takiej strony ze a8 jest to flagowy model audi i jest robiony z najwyzszej jakosci komponentow (bynajmnije ja tak sadze) wiec i czesci powinny byc wytrzymalsze. Czy mam racje? |
Autor: | Cysztof [ 01.sty.2009 16:41:24 ] |
Tytuł: | |
im nowsze auto tym wiecej elektroniki ... ![]() generalnie audi raczej nie ma problemow z awariami tego typu.. |
Autor: | atal [ 01.sty.2009 16:47:45 ] |
Tytuł: | |
Audi żadko miewa problemy z elektroniką, a jeżeli już to jakieś pierdoły typu kierunkowskazy ![]() A8 to dosyć stara konstrukcja i jeśli znajdziesz auto w dobrym stanie to będziesz bardzo zadowolony ![]() |
Autor: | kojot2 [ 01.sty.2009 17:30:29 ] |
Tytuł: | |
jak nie boisz sie kosztow paliwa to kup c5 4.2 fajne autko za te 35 kola napewno cos znajdziesz nie zajechanego komfort jazdy jak w a8 a stylistycznie nowsze jak bedziesz mniec troche szczescia to dostaniesz autko z okolo 2000 roku koszty utrzymania podobne jak a8 bo silnik i zawiecha to w sumie to samo piszesz cos ze avant to c5 napewno sie znajdzie w takiej budzie, disle sobie odpusc bo jak myslisz o v8 to chyba nie bedziesz zadowolony z osiagow auta na rope, nie wspominajac o awaryjnosci tych jednostek.no i zawsze mozna poszukac czegos z padnietym silnikiem czy skrzynia bo dostepnosc czesci urzywanych jest spory i jest w czym wybierac a ceny nie sa jakos specjalnie duze. |
Autor: | dice111 [ 01.sty.2009 18:38:20 ] |
Tytuł: | |
dziodzio napisał(a): Wiem ze bylo tego sporo lecz nigdzie potrafie znalesc konkretnej odpowiedzi jezeli chodzi o bude jest mi to obojetnie obydwa mi sie podobaja chodzi mi o to ze a8 d2 za te pieniadze bylo by autem troche starszym i boje sie ze elektronika zaczyna siadac i inne denerwujace drobiazgi po takim okresie czasu dlatego chcialbym aby wypowiedzialy te osoby ktore maja a8 d2 z 4.2. Koszty paliwa sa znosne jak dla mnie (...) To odpuść 2.5 TDI w takim razie. A8 to limuzyna, A6 tym bardziej w Avancie nie, ale za to bardziej praktyczne. Nad budą sam musisz pomyśleć, silników masz trochę do wyboru. Za 35 tyś kupisz ładne A8 po lifcie, albo S8 przedliftową. kojot2 napisał(a): (...) komfort jazdy jak w a8(...) Tu się nie zgodzę. kojot2 napisał(a): (...) a stylistycznie nowsze(...).
A8 po lifcie ma moim zdaniem ponadczasową bude. |
Autor: | dziodzio [ 02.sty.2009 07:06:34 ] |
Tytuł: | |
Jedno pytanie mnie nurtuje. Dlaczego nigdy na a8 d2 ani d3 nigdy nie byly robione testy zderzeniowe? Za drogie auto czy cos z konstrukcja jest nie tak? |
Autor: | Ivo [ 02.sty.2009 10:24:35 ] |
Tytuł: | |
dziodzio napisał(a): Jedno pytanie mnie nurtuje. Dlaczego nigdy na a8 d2 ani d3 nigdy nie byly robione testy zderzeniowe? Za drogie auto czy cos z konstrukcja jest nie tak?
http://pl.youtube.com/watch?v=0LvoL-9_-Jw |
Autor: | designer [ 02.sty.2009 12:19:51 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): dziodzio napisał(a): Jedno pytanie mnie nurtuje. Dlaczego nigdy na a8 d2 ani d3 nigdy nie byly robione testy zderzeniowe? Za drogie auto czy cos z konstrukcja jest nie tak? http://pl.youtube.com/watch?v=0LvoL-9_-Jw Piękne ![]() ![]() ![]() ALL BE LIVE - komentarz chyba zbędny ![]() |
Autor: | myszon90 [ 02.sty.2009 17:08:43 ] |
Tytuł: | |
Ja wprawdzie z oboma autami miałem niewiele wspólnego, choć nie powiem, stałem obok obu ![]() ![]() Zalezy która buda Ci bardziej pasi, jeśli nie musi być to kombi to wybrałbym A8, jesli musi być kombi to wyboru nie ma... 4.2 silnik ładnie chodzi na gazie, więc i koszty eksploatacji można sporo zredukować... Ja bym wybrał A8 ![]() ![]() |
Autor: | dice111 [ 02.sty.2009 19:35:23 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): dziodzio napisał(a): Jedno pytanie mnie nurtuje. Dlaczego nigdy na a8 d2 ani d3 nigdy nie byly robione testy zderzeniowe? Za drogie auto czy cos z konstrukcja jest nie tak? http://pl.youtube.com/watch?v=0LvoL-9_-Jw Do tego "stłuczki" ![]() http://pl.youtube.com/watch?v=dZceOWOo8qM http://pl.youtube.com/watch?v=K2BynRGbIhM |
Autor: | Janek512 [ 03.sty.2009 00:21:03 ] |
Tytuł: | |
ale ten crash test najlepiej nie wypada...przynajmniej pierwsze wrażenie po obejrzeniu filmiku |
Autor: | mario911 [ 03.sty.2009 11:12:59 ] |
Tytuł: | |
Janek512 napisał(a): ale ten crash test najlepiej nie wypada...przynajmniej pierwsze wrażenie po obejrzeniu filmiku
nie najlepiej to wypada ta stłuczka ![]() ale prędkość też tu jest zabójcza. |
Autor: | grejf [ 03.sty.2009 12:56:04 ] |
Tytuł: | |
Ok wracając do meritum, topicku. Zastanów sie przede wszystkim, jaki masz charakter jazdy czy lubisz redukcje, czy raczej przejezdzasz miasto na 4 biegu. Tu sie zastanow, bo jeśli lubisz oszczedną jazde bez kręcenia o wysokiej kulturze pracy wybierz diesla. Jesli lubisz jazde i miąchać biegami ![]() Co do 2.5 D jesli jezdzisz duzo w trasy marzenie czesci tak spadly, nie wspomne o tym ze na allegro mozesz kupic drugie na czesci za grosze. Duzo zaawansowanych uzytkownikow AKP [posiada 2.5 i nawet im nie w glowie je sprzedac. Wszystko zalezy po kim kupisz czy po kims kompetentnym czy jeleniu. Co do 2.8 mniej klopotliwy jesli poprzedni wlasciciel lał wache i jezdzil, kultura nie co gorsza przy dolnym zakresie obrotow co nie co kusi do krecenia na wyzsze obr, spalanie oscyluje w granicach 13 L Nie jezdzacjak dziadek, przelicz zakup samochodu pomiedzy ON a Pb ile Ci ta roznica wyniesie bo moze robisz takie przeloty, ze ta roznica wystarczy Ci na wache Pb na nastepny rok jazdy za free ![]() Co do D2 4.2 Pb niesamowity komfort, wiem cos o tym to nie klasa srednia, czesci troszke drozsze od poprzednikow, ale tu takze zaslezy po kim kupisz za 30 kola raczej nie kupisz igły chyba ze wyruszysz po starsze komfortowe auto do DE, spalanie srednio 13L, depczesz 20L ![]() Nstepna sprawa jest rocznik, pozniejsza ewent sprzedaz reasumujac jesli nie robisz 50kolarocznie i wiecej kup 2.8V ![]() ![]() |
Autor: | dziodzio [ 03.sty.2009 12:57:28 ] |
Tytuł: | |
Wiecie moze przy jakiej predkosci byl robiony ten crash test? Dziwne ze na stronie Euro NCAP nie maa zadnego testu A8 |
Autor: | Przemysław [ 03.sty.2009 13:54:13 ] |
Tytuł: | |
a co ten crash test jest dla ciebie tak bardzo ważny ???? żeby samochód zachował sie tak jak na tym tescie musiałby być 100 % bezwypadkowy i wszystko być prawie jak z salonu przynajmniej tak mi sie wydaje |
Autor: | myszon90 [ 03.sty.2009 14:22:38 ] |
Tytuł: | |
Przemysław napisał(a): a co ten crash test jest dla ciebie tak bardzo ważny ???? Może kolega potrzebuje auta, żeby na stłuczkach zarabiać ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dziodzio [ 03.sty.2009 21:52:05 ] |
Tytuł: | |
A tak z ciekawosci do porownania np jak c5 wypada przy d2. Cos tak czuje ze jak pisze ze jednak wezme d2 4.2. Tylko jestem ciekaw ile zaspiewaja mi za AC ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |