.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Czy warto RS4 B7 ?? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87685 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | stempel [ 02.sty.2009 20:34:17 ] |
Tytuł: | Czy warto RS4 B7 ?? |
Czy warto kupować RS4 B7 Kombi, czy jest jakieś inne ciekawe auto w cenie do ok. 180 tyś i musi być kombi ? Jakie są opinie na temat nowego RS ? Może lepiej i taniej S4 B7 ??? Co doradzicie ? |
Autor: | dejf [ 02.sty.2009 21:33:51 ] |
Tytuł: | |
bierz RS4 w B7 i oddaj do garazu MTM albo ABT ![]() |
Autor: | Cysztof [ 03.sty.2009 00:27:51 ] |
Tytuł: | Re: Czy warto RS4 B7 ?? |
stempel napisał(a): Czy warto kupować RS4 B7 Kombi, czy jest jakieś inne ciekawe auto w cenie do ok. 180 tyś i musi być kombi ? Jakie są opinie na temat nowego RS ? Może lepiej i taniej S4 B7 ??? Co doradzicie ?
mysle ze porady na forum uzyskasz tylko teoretyczne bo nie ma wsrod nas uzytkownikow rak klasowych aut... Bierz RS4 ![]() |
Autor: | DeS [ 03.sty.2009 01:00:37 ] |
Tytuł: | |
RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi. Do tego najnowszy i najciekawszy miedzyosiowy układ różnicowy TORSEN, ręczna skrzynia biegów. Ja bym się nie zastanawiał ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 03.sty.2009 01:12:08 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi.
Ja bym się nie zastanawiał ![]() Pewnie, każdy chciałby mieć RS7 ![]() Stempel - sam widzisz, że niektórym na tym forum na myśl o RS4 tak się rączki trzęsą, że paluszkami w klawisze nie trafiają ![]() |
Autor: | DeS [ 03.sty.2009 01:16:25 ] |
Tytuł: | |
Ajjjjjt.. U got me ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 03.sty.2009 14:02:06 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie, bierz RS4 - super autko. Ostatnio u mnie w Łodzi szalała zółta RS4 po pasach Włukniarzy. Wygląda piekielnie, a brzmi jeszcze lepiej ![]() Pozdrawiam |
Autor: | greg a8 [ 04.sty.2009 13:43:55 ] |
Tytuł: | |
RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda...... |
Autor: | Bilo [ 04.sty.2009 13:50:21 ] |
Tytuł: | |
greg a8 napisał(a): RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......
zartujesz ![]() ![]() ![]() |
Autor: | greg a8 [ 04.sty.2009 13:56:03 ] |
Tytuł: | |
mowie o beemkach ze stajni MK MOTORSPORT GMBH... co nie zmienia faktu ze rs4 w kazdym wydaniu to piekne autko |
Autor: | Bilo [ 04.sty.2009 14:06:08 ] |
Tytuł: | |
Mysle ze nie ma znaczenia czy dostaje czy nie. Jak komus odpowiada styl tego auta to nie ma znaczenia czy objedzie go M5 czy nie bo z M5 ma sobie radzic RS6 a w sumie to najwiecj przyjemnosci ma uzytkownik RS2 lub podciagnietej 200 2.2T 20v. Prowadzilem 126p 1.2 MPI 5 gear 86PS i to dopiero sprawialo przyjemnosc jak przy 200km/h mrugalo naszybkim pasie i 126p przelatywal ![]() |
Autor: | stempel [ 04.sty.2009 15:14:46 ] |
Tytuł: | |
Mam zamiar szukac w kraju. W sumie nie tyle chodzi mi o szybkość (żeby M3 czy M5 dmuchać), ale o kombi i bezawaryjność. Pół sekundy różnicy do setki nie robi mi różnicy. Starszej RS sie boje bo to turbo , a ja sporo latam i pewnie by się coś z tym działo. Orientuje się ktoś jak z cenami gratów do tego ? Tarcze i klocki to już wiem, a jak z resztą? Zawias, amory, końcówki tulejki itp. PS. Ostatnio na 5gear był test RS4 i M3 i M3 dostało baty. |
Autor: | Iwa [ 04.sty.2009 15:18:08 ] |
Tytuł: | |
greg a8 napisał(a): RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......
W jakim znaczeniu wolne? Które stare beemki? poproszę dane! |
Autor: | Simon_pg0 [ 04.sty.2009 22:49:52 ] |
Tytuł: | |
Miałem okazję ujeżdzać RS4 4.2 420km i powiem, że niewiele brakowało bym obsrał się jak małe dziecko z radości po sama szyję;] Piękna sprawa takie autko... POLECAM;] |
Autor: | greg a8 [ 05.sty.2009 21:18:57 ] |
Tytuł: | |
Iwa napisał(a): greg a8 napisał(a): RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda...... W jakim znaczeniu wolne? Które stare beemki? poproszę dane! ![]() |
Autor: | Simpson [ 05.sty.2009 21:24:15 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o RS4 B7 to problemem może okazać sie zawieszenie DRC. W wielu RS6 (C5) pojawiają się wycieki, części są drogie, a wymiana na tyle skomplikowana że do polskiego ASO lepiej nie oddawać. ![]() O awariach silnika nie slyszałem. Jeśli chodzi o hamulce to tarcze ceramiczne mogą Cie puścić z torbami, klocki tez najtańsze nie są. ![]() Jak to ma być dupowóz do codziennej jazdy to szukaj z normalnymi fotelami, a nie z kubłami. |
Autor: | stempel [ 12.sty.2009 18:00:46 ] |
Tytuł: | |
Byłem oglądałem RS-a. Wrażenia ciekawe. Napiszcie na co zwrócić uwage przy zakupie. W ASO już spr. wszystko sie zgadza. Moje spostrzeżenie jest takie, że silnik wolno schodzi z obrotów, w S4 B6 zdecywowanie szybciej. Może ktoś kto ma jakieś doświadczenie w tym temacie się wypowie. http://moto.allegro.pl/item521626638_au ... arbon.html Ktoś coś wie na ten temat ???? Edit by Dred nie pisz posta pod postem i nie twórz nowego wątku z tą samą treścią |
Autor: | martab99 [ 11.sty.2011 19:46:11 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi.
Czas niestety boleśnie zweryfikował tą tezę... Dziś oglądałem słodziutki egzemplarz, ale gdzie bym nie szukał- wszędzie psioczą na ten motor... ![]() |
Autor: | zioolko [ 11.sty.2011 19:52:50 ] |
Tytuł: | |
o ile sie nie myle swego czasu było głośno między innymi na SR o nietrzymaniu mocy po jakiejś tam akcji serwisowej (update softu). Akcja była przeprowadzana bo z powodu mocy padały skrzynie czy coś tam innego - jak się myle niech mnie ktoś poprawi. Suma summarum po akcji dłubnięte lekko S4 ki objeżdżały stockowe RS4. |
Autor: | martab99 [ 11.sty.2011 20:07:16 ] |
Tytuł: | |
Generalnie biega o to, że rozkręciła się aferka polegająca na tym, że żadnemu posiadaczowi RS4 B7 silnik nie trzyma serii jeśli jeśli chodzi o moc. I nie chodzi tu o kilka km, tylko o wyniki typu 290/330/350 km vs deklarowane 420 km ![]() Jednym z powodów takiego stanu jest fatalny stan dolotu i głowicy po przebiegach 50-60 tys km. Ilość nagromadzonego syfu przeraża... Np: Foto by Sportmile ![]() Powodem generalnie są kiepski dolot, konstrukcja odmy i takie tam pierdółki, które w aucie aspirującym do miana super-samochodu raczej powinny być dopracowane ![]() A teraz najlepsze: ZTC czytam, to tuning RS4 B7 głownie nie polega na tym aby auto stało się szybsze/ mocniejsze niż seryjne. Główna zagwozdka to jak zbliżyć się do deklarowanej serii ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |