.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Czy warto RS4 B7 ??
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=87685
Strona 1 z 3

Autor:  stempel [ 02.sty.2009 20:34:17 ]
Tytuł:  Czy warto RS4 B7 ??

Czy warto kupować RS4 B7 Kombi, czy jest jakieś inne ciekawe auto w cenie do ok. 180 tyś i musi być kombi ? Jakie są opinie na temat nowego RS ? Może lepiej i taniej S4 B7 ??? Co doradzicie ?

Autor:  dejf [ 02.sty.2009 21:33:51 ]
Tytuł: 

bierz RS4 w B7 i oddaj do garazu MTM albo ABT :peace: chyba ze wolisz wieksze no to troche starsze RS6. masz zamiar sprowadzic czy w kraju szukac? co do opinii to sadze ze po zgooglowaniu powinienes otrzymac wystarczajaca mase informacji i opinii. Wg mnie zajefane autko

Autor:  Cysztof [ 03.sty.2009 00:27:51 ]
Tytuł:  Re: Czy warto RS4 B7 ??

stempel napisał(a):
Czy warto kupować RS4 B7 Kombi, czy jest jakieś inne ciekawe auto w cenie do ok. 180 tyś i musi być kombi ? Jakie są opinie na temat nowego RS ? Może lepiej i taniej S4 B7 ??? Co doradzicie ?


mysle ze porady na forum uzyskasz tylko teoretyczne bo nie ma wsrod nas uzytkownikow rak klasowych aut...
Bierz RS4 :peace:

Autor:  DeS [ 03.sty.2009 01:00:37 ]
Tytuł: 

RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi. Do tego najnowszy i najciekawszy miedzyosiowy układ różnicowy TORSEN, ręczna skrzynia biegów.

Ja bym się nie zastanawiał ;)

Autor:  cygaro-avant [ 03.sty.2009 01:12:08 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi.
Ja bym się nie zastanawiał ;)

Pewnie, każdy chciałby mieć RS7 :peace:
Stempel - sam widzisz, że niektórym na tym forum na myśl o RS4 tak się rączki trzęsą, że paluszkami w klawisze nie trafiają :D

Autor:  DeS [ 03.sty.2009 01:16:25 ]
Tytuł: 

Ajjjjjt.. U got me ;)

Autor:  2rafal7 [ 03.sty.2009 14:02:06 ]
Tytuł: 

Dokładnie, bierz RS4 - super autko. Ostatnio u mnie w Łodzi szalała zółta RS4 po pasach Włukniarzy. Wygląda piekielnie, a brzmi jeszcze lepiej :).
Pozdrawiam

Autor:  greg a8 [ 04.sty.2009 13:43:55 ]
Tytuł: 

RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......

Autor:  Bilo [ 04.sty.2009 13:50:21 ]
Tytuł: 

greg a8 napisał(a):
RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......

zartujesz :): ... na kazdych swiatlach dostaje :D :D

Autor:  greg a8 [ 04.sty.2009 13:56:03 ]
Tytuł: 

mowie o beemkach ze stajni MK MOTORSPORT GMBH... co nie zmienia faktu ze rs4 w kazdym wydaniu to piekne autko

Autor:  Bilo [ 04.sty.2009 14:06:08 ]
Tytuł: 

Mysle ze nie ma znaczenia czy dostaje czy nie. Jak komus odpowiada styl tego auta to nie ma znaczenia czy objedzie go M5 czy nie bo z M5 ma sobie radzic RS6 a w sumie to najwiecj przyjemnosci ma uzytkownik RS2 lub podciagnietej 200 2.2T 20v. Prowadzilem 126p 1.2 MPI 5 gear 86PS i to dopiero sprawialo przyjemnosc jak przy 200km/h mrugalo naszybkim pasie i 126p przelatywal :peace:

Autor:  stempel [ 04.sty.2009 15:14:46 ]
Tytuł: 

Mam zamiar szukac w kraju. W sumie nie tyle chodzi mi o szybkość (żeby M3 czy M5 dmuchać), ale o kombi i bezawaryjność. Pół sekundy różnicy do setki nie robi mi różnicy. Starszej RS sie boje bo to turbo , a ja sporo latam i pewnie by się coś z tym działo. Orientuje się ktoś jak z cenami gratów do tego ? Tarcze i klocki to już wiem, a jak z resztą? Zawias, amory, końcówki tulejki itp.

PS. Ostatnio na 5gear był test RS4 i M3 i M3 dostało baty.

Autor:  Iwa [ 04.sty.2009 15:18:08 ]
Tytuł: 

greg a8 napisał(a):
RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......

W jakim znaczeniu wolne?
Które stare beemki? poproszę dane!

Autor:  Simon_pg0 [ 04.sty.2009 22:49:52 ]
Tytuł: 

Miałem okazję ujeżdzać RS4 4.2 420km i powiem, że niewiele brakowało bym obsrał się jak małe dziecko z radości po sama szyję;] Piękna sprawa takie autko... POLECAM;]

Autor:  greg a8 [ 05.sty.2009 21:18:57 ]
Tytuł: 

Iwa napisał(a):
greg a8 napisał(a):
RS4 B7 jest piekne ...ale wolne .konkurencja leje ją...nawet stare beemki sa szybsze ..troche szkoda......

W jakim znaczeniu wolne?
Które stare beemki? poproszę dane!
wolne znaczy ze nie za szybkie.innego znaczenia niema.stary model rs4 jest zwawszy niz nowy...a po programie to mega killer..a nowe rs7 za to jest sliczne,rozdmuchane ale nie za szybkie wzgledem konkurencji...b5 rs4 w lał swojej klasie i nie tylko wszystko na poczatku stulecia :D .......czyli wolne znaczy wolne ..

Autor:  Simpson [ 05.sty.2009 21:24:15 ]
Tytuł: 

Jeśli chodzi o RS4 B7 to problemem może okazać sie zawieszenie DRC. W wielu RS6 (C5) pojawiają się wycieki, części są drogie, a wymiana na tyle skomplikowana że do polskiego ASO lepiej nie oddawać. :peace:
O awariach silnika nie slyszałem. Jeśli chodzi o hamulce to tarcze ceramiczne mogą Cie puścić z torbami, klocki tez najtańsze nie są. ;)
Jak to ma być dupowóz do codziennej jazdy to szukaj z normalnymi fotelami, a nie z kubłami.

Autor:  stempel [ 12.sty.2009 18:00:46 ]
Tytuł: 

Byłem oglądałem RS-a. Wrażenia ciekawe. Napiszcie na co zwrócić uwage przy zakupie. W ASO już spr. wszystko sie zgadza.
Moje spostrzeżenie jest takie, że silnik wolno schodzi z obrotów, w S4 B6 zdecywowanie szybciej. Może ktoś kto ma jakieś doświadczenie w tym temacie się wypowie.

http://moto.allegro.pl/item521626638_au ... arbon.html



Ktoś coś wie na ten temat ????

Edit by Dred nie pisz posta pod postem i nie twórz nowego wątku z tą samą treścią

Autor:  martab99 [ 11.sty.2011 19:46:11 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
RS7 B7 to najlepsza ewolucja wolnossącego V8 Audi.


Czas niestety boleśnie zweryfikował tą tezę...

Dziś oglądałem słodziutki egzemplarz, ale gdzie bym nie szukał- wszędzie psioczą na ten motor... :|

Autor:  zioolko [ 11.sty.2011 19:52:50 ]
Tytuł: 

o ile sie nie myle swego czasu było głośno między innymi na SR o nietrzymaniu mocy po jakiejś tam akcji serwisowej (update softu). Akcja była przeprowadzana bo z powodu mocy padały skrzynie czy coś tam innego - jak się myle niech mnie ktoś poprawi. Suma summarum po akcji dłubnięte lekko S4 ki objeżdżały stockowe RS4.

Autor:  martab99 [ 11.sty.2011 20:07:16 ]
Tytuł: 

Generalnie biega o to, że rozkręciła się aferka polegająca na tym, że żadnemu posiadaczowi RS4 B7 silnik nie trzyma serii jeśli jeśli chodzi o moc. I nie chodzi tu o kilka km, tylko o wyniki typu 290/330/350 km vs deklarowane 420 km :diabel:
Jednym z powodów takiego stanu jest fatalny stan dolotu i głowicy po przebiegach 50-60 tys km. Ilość nagromadzonego syfu przeraża... Np:
Foto by Sportmile
Obrazek

Powodem generalnie są kiepski dolot, konstrukcja odmy i takie tam pierdółki, które w aucie aspirującym do miana super-samochodu raczej powinny być dopracowane :peace:

A teraz najlepsze: ZTC czytam, to tuning RS4 B7 głownie nie polega na tym aby auto stało się szybsze/ mocniejsze niż seryjne. Główna zagwozdka to jak zbliżyć się do deklarowanej serii :diabel:

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/