.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Weglowodory 140 kupować to auto czy nie
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=88133
Strona 1 z 1

Autor:  cichy_ [ 13.sty.2009 08:15:56 ]
Tytuł:  Weglowodory 140 kupować to auto czy nie

Witam
w dalszym ciagu szukam jakiejs a8
znalazlem cos takiego 10km od mojego domu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7116368
sprawdzalem ja na vagu i miala 3 bledy
jakis problem ze stopem (stop dziala)
problem z przepustnica i prolbem z czujnikiem polozenia walu.
Potem pojechalem na stacje kontroli pojazdu na spaliny.
Okazalo sie ze ma weglowodory 140 gdzie norma jest 100.
Na stacji powiedzieli ze moze to byc wina tej przepustnicy (auto mialo minimalnie wieksze obroty)
Dzisiaj facet ma to naprawic i jedziemy jescze raz.
Ale co bedzie jak dalej bedzie miala 140?
Moze ktoś wyrazić swoją opinie?

Autor:  endriu13 [ 13.sty.2009 11:24:32 ]
Tytuł: 

Popatrz przy ponownym pomiarze spalin na CO,O2 oraz temperaturę silnika widzianę przez komputer,przy niedogrzanym silniku ppm -y będą podwyższone,CO też,ale generalnie może się kończyć katalizator lub też silnik spala olej.

Autor:  cichy_ [ 13.sty.2009 11:55:13 ]
Tytuł: 

Silnik był nagrzany (jechałem nią ponad 10min po mieście)
Jedynie co jeszcze mogę napisać to że strasznie walą w nim zawory i zamiast katalizatora ma strumienicę.

Autor:  SJake [ 13.sty.2009 20:29:46 ]
Tytuł: 

Z tego co mi wiadomo układ wydechowy w samochodach z katalizatorem ogranicza emisję węglowodorów... także jeśli wiesz, ze nie ma kat-a, no to cudu sie nie spodziewaj...

Autor:  cichy_ [ 15.sty.2009 08:38:12 ]
Tytuł: 

Ma ktoś jeszcze jakieś uwagi odnośnie tych węglowodorów ?
Czyli jak nie ma katalizatora to na spaliny nie mam co z nim jechać ?
to jak sprawdzić stan silnika ?

Autor:  ZiPi [ 15.sty.2009 11:49:18 ]
Tytuł: 

Ogolnie mozna przyjąc, ze podwyzszone węglowodory, to podwyzszone zuzycie oleju i nie sądzę zeby to miało coś wspolnego z przepustnicą, raczej z głowicami - uszczelnieniem zaworow.
Wazny jest tez parametr CO - CO2 im więcej CO2 wzgłędem CO, tym lepiej, ale jesli nie ma katalizatorow, to spalinami sobie nie zawracaj głowy.
Co do silnika, to najlepiej pojedz do warsztatu na pomiar kompresji. Jak cisnienie będzie w miarę rowne na wszystkich garach, to silnik będzie OK.

Autor:  endriu13 [ 15.sty.2009 14:04:19 ]
Tytuł: 

Najbardziej miarodajny jest pomiar spalin przy obrotach 2000-2500 obr-tu ppm-y muszą zejść mocna w dół,jeśli nie -coś jest nie tak.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/