Jechalem akurat sie sklada S4 robiona przez firme kooh, a nie A6 2.7 po chipie

to zasadnicza roznica, plaski moment no wiec wlasnie pomimo 400Nm nie ma go od razu i zapewniam Cie ze nie pisze tu o serii 2.5. Ja mam na indywidualne zamowienie mialem 520Nm i 240ps do przelotu 200tkm mój kolega ma takze S4 z 2.7biT jak Ty z chipem ok 300ps (z którym ma problemy, Tobie tez zawsze swieca sie jakies silniczki na desce, nie odpalal ost dojezdzij do 300tkm pogadamy) jakos nikt ani on ani nikt posiaajacy chip nie ma zhamowanego auta skad Wy bierzecie te parametry ? Chyba, ze tuner Wam tak szacuje

. Widze po Twoim filmiku ze do 140 rakieta jak to Pb i 2x T , ale przy 180 stoi tzn nie doslownie mam na mysli porownanie momentu obrotowego Pb i ON przy np. 180/ start

Raz jechales 2.5 i to serią pewnie nic dziwnego + automat. Jezdzilem nascie 2.5 V6 i 3-4 roznymi 2.7BIT TYKKO co jest w tym dobre to rakieta do 140km/h naturalne. Zreszta tu sie rozchodzi o allroada nie A6 a to zasadnicza roznica

silnik to rzecz gustu ON bezposredni wtrysk paliwa RC, nowe Pb tez juz maja ciekawe jakie beda zywotne na suche Pb, vp44 to regeneracja katu wtrysku jak i koncowek wtryskiwaczy po 300tkm w ON robie remont za 5-7 tpln wraz z walkami rozrzadem i latam dalej niestety. Skad u Ciebie pomysl, ze benzyny wysokoobrotowe "zasadniczo wiecej przejezdzaja"?
Wiem jakie potrafia byc i 2.5 i 2.7 potrafia zalamac czlwieka, lecz ja jestem posiadaczem "nieszczesliwego 2.5" i niezastapionego allroad'a C5 i nie mysli mi sie zmienic na zadne Q5 ktore mialem w planach. Allroad niezatapialny samochod polecam, po doglebnej analizie auta i motoru 2.5 z czlowiekiem ktory je zna. Polecam bardziej niz konstrukcje C6 Zdecydowanie.
Rafala jak piszesz o osiagach, stan sobie z zawodnikiem 3.0 TDi + program z s-tronem... jak idzie i jakie ma wyjscie mocy na reakcje na pedal gazu

tylko za 2 lata pewnie beda super jednostami, jak to bylo w pypadku pierszych V6 ON. (z tymi ludzmi pewno gadales na stacjach 2,5 z 1999r lub 2001)
w niemczech widzialem allroada 2001' 2,5 = 670tkm przelotu jak i z roku 03' 550...i nie przydymialy, a u nas w PL posiadacze 2,5 robia remonty przy 200tkm (albo 2x cofany zegar, lub tak traktowany), bo kupili go po niemcach, ktorzy je pozazynali albo profesjionalistow polakow w kretactwie

lub jeja ON na pipidówkach... serwisowali go w garazu u "Bogdana" tzn banka oleju i juz. tak to jest, aha to popytaj uzytkwnikow owych BMW lub Mercedesow eklssy jakie maja opinję
Kolega chcacy sie dowiedziec tego i owego, ma pole wyboru pomiedzy Pb, a ON, ale tak czy siak jak kupi allroada to jak przejedze sie innym "bedzie to dla nie go taczka" to co koncernowi Audi sie udalo mega komfort + sztywosc (nikt tego tak nie rozwiazal i nie rozwiaze) dla niego grawitacja nie istnieje. Pisza mowia, ze to sie psuje bzdury od 2003 te budy sa na naprawde kolosalne przeloty. TYlko trzeba dbac a raczej nie "zapyzić" lub zachwaścic silnika ON jak i Pb.
MKTOM napisz jakie jeszcze Ci samochody chodza po glowie, ile robisz km rocznie.
pozdr
