krakowski84 napisał(a):
Jak ktoś chce naprawiać multitronica w tym serwisie to niech lepiej przemyśli sprawe kilka razy. Ja od listopada walczyłem z sserwisem i niestety nie udało im sie naprawić mojej skrzyni .Po kilku wycieczkach straconym czasie i dużych pieniądzach , udało mi sie znaleźć człowieka który zamontował mi manuala 6cio biegowego który działa extra .Niestety to co jest napisane na forum audi ze sserwis potrafi tanio i dobrze naprawić multitronica to kompletna bzdura. Wymienili mi całe bebechy w skrzyni zapłaciłem 4500zł za remont, uradowany ,że nareszcie mogę jeździć swoją a4 pojechałem odebrać auto (400km z warszawy) . Przy odbiorze auto ruszyło i jechało ładnie ale tylko ok. 300km później wrzucając D samochód stał i po dodaniu gazu szarpał identycznie jak przed naprawą .Oczywiście zadzwoniłem do super serwisu powiedział mi mechanik , że trzeba pojeździć i jak zrobimy adaptacje to będzie wszystko dobrze. Pojeździłem tak jak kazano, zrobiłem mecząc się 5000km .Pojechałem do czernicy na adaptacje i wymianię oleju (jest wymagana) .Zapłaciłem 500zł i auto oddano mi niby sprawne, przy okazji dowiedziałem się że mam do wymiany przegub wewnętrzny bo się rozpadł .Ale to nie koniec w drodze powrotnej auto znów przestało jechać ,i wtedy zaczeły się problemy z serwisem .Po telefonie ze mam dalej problem z autem powiedziano mi ze jak nie przyjmuje skrzynia adaptacji to do wymiany jest komputer za 3500zł .Byłem w szoku ze odebrałem auto po naprawie zapłaciłem 5000zł i nagle jeszcze trzeba wymienic cos za 3500zł (zła weryfikacja usterki albo niepotrzebna naprawa) .Dzwoniąc do serwisu chciałem rozmawiać tylko z szefem i wyjaśnić cała sytuacje , niestety ta firma ma tylko szefa jak trzeba skasować klienta .2 tyg próbowałem się z panem Sopą skontaktować , dzwoniłem na serwis i łączono mnie z mechanikiem. W międzyczasie pojechałem do serwisu autoryzowanego audi i powiedziano mi ze przegub jest uszkodzony mechanicznie jakby ktoś niechcący przerwał osłonę śrubokrętem bo sama tak nie pęknie .Kolejny koszt 700zł .Wreszcie udało mi się skontaktować z Sopą , miły znawca marki opowiadał mi bajki ze komputer mógł uszkodzić się w każdej chwili nawet od rozerwanego przegubu (który uszkodzili przy naprawie skrzyni) .Ze względu na to że mam daleko do serwisu zaproponowano mi weryfikacje i wyśmiane sterownika czy inaczej komputera na mój koszt w zaprzyjaźnionym warsztacie w warszawie. Pojechałem tam i po krótkiej weryfikacji powiedziano mi ze sterownik jest ok. i trzeba jechać tam gdzie było to naprawiane .Problem miałem nie mały bo koszt tej skrzyni był już tak duży ze mogłem kupić nowa w ASO .Wiec dalej atakowałem Sope który nie był a to w kraju a to miał inne sprawy(tak mnie informowała recepcja).Nadszedł dzień ze doszło do rozmowy, zaproponowano mi żebym przyjechał poraz 3 do serwisu i w ciągu tygodnia naprawia mi skrzynie.Ale ja już nie wierząc w ich możliwości nie chciałem iść dalej w koszta. Powiedziałem Sopie żeby odkupił ode mnie skrzynie i oddał mi pieniądze. Zgodził się po długiej rozmowie , wysłałem mu skrzynie ale oddał mi tylko cześć pieniędzy. Wiec i tak zarobił na mnie i zyskał skrzynie którą komuś wciśnie za cieżkie pieniądze .Zamontowałem manuala za 4600zł i problem się skończył. Moja walka o swoje z Sopa serwis trwała 3 miesiące .Jest to przestroga dla każdego kto czyta te pierdoły na forach o super znawcach z czernicy (zwykli wymieniacze jak ich wiele), jak ktoś by chciał kontakt do gościa co przerabia na manual to niech do mnie napisze , chętnie pomogę.
Współczuję kolego i wiem że NIGDY nie kupię multi
Dobrze, że w końcu zdecydowałeś się na manuala, bo niedługo za kasę wydaną na sserwis kupiłbyś drugą brykę
PS A to nie powinno trafić do "Silnik i układ napedowy"? Tam by pewnie więcej osób z tego skorzystało....