.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI S6 C4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=89708 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | borys04 [ 19.lut.2009 01:29:28 ] |
Tytuł: | AUDI S6 C4 |
Witam chce kupic AUDI S6 C4. Tylko nie wiem czy skrzynia manualna czy automat. Czy moze ktos wie jak w tym modelu te automaty sie spisywaly czy mialy tryb SPORT i czy blokade dyferencjału? Prosze o opinie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7232068 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7498199 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7471003 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7850615 |
Autor: | maciu [ 19.lut.2009 07:39:29 ] |
Tytuł: | |
A6/S6 C4 blokady nie ma na automacie duzo tracisz |
Autor: | enduroboy [ 19.lut.2009 07:42:54 ] |
Tytuł: | |
ta z radzynia to sie juz troszku buja po otomoto i gdzies chyba bylo o niej cos ale nie dam reki uciac |
Autor: | martab99 [ 19.lut.2009 08:11:31 ] |
Tytuł: | |
Biała sztuka jest od Pilachgt z Lublina |
Autor: | borys04 [ 19.lut.2009 11:53:13 ] |
Tytuł: | |
lepszy jet manual czy automat? |
Autor: | borys04 [ 19.lut.2009 11:54:25 ] |
Tytuł: | |
automat ma jakies tryby do przelaczenia? jak dziala blokada dyferencjału do jakiejs predkosci czy jak? |
Autor: | toms001 [ 19.lut.2009 13:43:39 ] |
Tytuł: | |
Lepsze jest to, czego bardziej potrzebujesz. Latasz dużo po miescie, to automat się przydaje, bo S6 ma twarde sprzęgło. Nie jeden już złamał pedał sprzęgła. Lubisz się sprawdzac z innymi na miescie, to manual robi robote. Prawe 1,5 sekundy różnicy na korzysc manuala. Automat nie będzie miał silnika zajechanego bączkmi na czerwonym polu. |
Autor: | tomquat [ 19.lut.2009 15:50:33 ] |
Tytuł: | |
Jak do jazdy to tylko automat, jak do ścigania to tak jak koledzy napisali. Moc wystarczająca do nie-wolnego przemieszczania się, zdecydowanie w mieście, ale i na trasie. Kwestia wyrobienia techniki - dogadania się ze skrzynią:) Skrzynia DSG (w S4 taka jest, w S6 raczej też) dopasowauje się do stylu jazdy. Możesz blokować do 3, do 2 i 1. Blokada dyfra to w S4 ![]() Wady: Więcej pali (na ogół), droższa naprawa (jeśli wystąpi) Zalety: komfort i lenistwo |
Autor: | Simpson [ 19.lut.2009 16:01:30 ] |
Tytuł: | |
tomquat napisał(a): Skrzynia DSG (w S4 taka jest, w S6 raczej też) dopasowauje się do stylu jazdy. Możesz blokować do 3, do 2 i 1.
WTF? DSG? ![]() Toż to zwykły 4 biegowy powolny automat o dość prostej konstrukcji, przez co jest dość wytrzymały i nie powinien sprawiać problemów. |
Autor: | tomquat [ 19.lut.2009 21:43:19 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): tomquat napisał(a): Skrzynia DSG (w S4 taka jest, w S6 raczej też) dopasowauje się do stylu jazdy. Możesz blokować do 3, do 2 i 1. WTF? DSG? ![]() Toż to zwykły 4 biegowy powolny automat o dość prostej konstrukcji, przez co jest dość wytrzymały i nie powinien sprawiać problemów. Sorki - chodziło mi o DSP (dynamic shift programme), ale reszta z dopasowaniem się do stylu jazdy podtrzymuję ![]() |
Autor: | maciu [ 20.lut.2009 00:26:55 ] |
Tytuł: | |
toms001 napisał(a): bo S6 ma twarde sprzęgło. Nie jeden już złamał pedał sprzęgła. nieprawda ![]() wymienić komplet/docisk żeby się o tym przekonać borys04 napisał(a): automat ma jakies tryby do przelaczenia? jak dziala blokada dyferencjału do jakiejs predkosci czy jak? tak seryjnie powyżej pewnej niewielkiej predkosci rozlącza ale można łatwo to obejść Simpson napisał(a): Toż to ... powolny automat
no DSG to to nie jest ale zapraszam simpson na światła albo na fotel pasażera - może zmienisz zdanie ![]() ![]() |
Autor: | Simpson [ 20.lut.2009 00:30:13 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): Simpson napisał(a): Toż to ... powolny automat no DSG to to nie jest ale zapraszam simpson na światła albo na fotel pasażera - może zmienisz zdanie ![]() ![]() Jechałem z Adik'iem S6 C4 4.2 sedan automat i nie jest źle. Ale brakuje mu jednego biegu chociaż, żeby przełożenia nie były takie potwornie długie. Pomogłoby to w osiągach ![]() |
Autor: | Morgi [ 20.lut.2009 09:54:22 ] |
Tytuł: | |
Sorki za oT, ale ja zawsze mam odwrotnie. Właśnie to że ma mało biegów wolę - moim zdaniem w automacie to zalta: mniej nimi "świruje" i skrzynia dłużej wytrzyma |
Autor: | jbond [ 20.lut.2009 10:00:10 ] |
Tytuł: | |
Sam się kiedys zastanawiałem nad tą białą S6- czy ktoś może powiedzieć coś na jej temat? Nie chce kłamać ale wydaje mi się że na otomoto jest już chyba z dobre pół roku jak nie więcej. |
Autor: | toms001 [ 20.lut.2009 11:44:24 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): toms001 napisał(a): bo S6 ma twarde sprzęgło. Nie jeden już złamał pedał sprzęgła. nieprawda ![]() wymienić komplet/docisk żeby się o tym przekonać ...to po co po czasie wprowadzili dodatkowe ożebrowanie na pedale sprzęgła ![]() ![]() |
Autor: | DeS [ 20.lut.2009 11:55:26 ] |
Tytuł: | |
Maciu ma racje.. regeneracja lub wymiana sprzęgła załatwia sprawę. Nie trzeba montować pancernego pedału. Zmienisz to się przekonasz ![]() |
Autor: | maciu [ 20.lut.2009 14:13:14 ] |
Tytuł: | |
toms001 napisał(a): maciu napisał(a): toms001 napisał(a): bo S6 ma twarde sprzęgło. Nie jeden już złamał pedał sprzęgła. nieprawda ![]() wymienić komplet/docisk żeby się o tym przekonać ...to po co po czasie wprowadzili dodatkowe ożebrowanie na pedale sprzęgła ![]() ![]() dobre pytanie ale nie zmienia to faktu że z nowym dociskiem chodzi leciutko byc może docisk kiedyś był nieco inny powodujący cięższą pracę sprzęgła? |
Autor: | lucas3512 [ 20.lut.2009 17:24:03 ] |
Tytuł: | |
ja bym brał tylko manual (6 bieg.) automat jakoś do mnie nie przemawia, nie dlatego, że nie lubię, ale dlatego, że auto ma już swój wiek i skrzynia również, a ewentualna naprawa trochę kosztuje... w S6 C4 nie ma wcale blokady dyfra, jest EDS który ją imituje ![]() ![]() |
Autor: | Dawidek1 [ 20.lut.2009 22:14:52 ] |
Tytuł: | |
Ta biała s6 jest już ok roku na allegro.. wystarczy spojrzec na date na tablicach rejestracyjnych... Fakt faktem juz rok z nią sie buja |
Autor: | borys04 [ 21.lut.2009 00:52:44 ] |
Tytuł: | |
ale ktos ja widzial na zywo ta biala s6? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |