davidos88 napisał(a):
Chociaż 2.3 i dlatego ta z pierwszego pościka ma 2.6, ale jednak doszedłem do wniosku że jeżeli będzie w dobrym stanie i quattro to i bym tą 2.0 16v wziął. Dźwięk nie ten sam co np 2.3, ale jestem studentem z ograniczonym budżetem i wizja chociażby mniejszych opłat mnie nastraja w kierunku tego silnika... Z resztą teraz patrzę na stan, a nie na silnik a z 10tys w kieszeni nie zaszaleję i jestem tego świadom i szczerze to męczą mnie już te poszukiwania...
jako, że posiadam 2.0 16V w C4 a często jeżdże C4 kolegi z silnikiem 2.3 mam porównanie, więc jesli chodzi o spalanie, jest podobne, jesli chcesz zakładać LPG ta sama cena, identyczna instalacja, ten sam problem (jak sie zgasi i chcesz zapalić od razu długo trzeba kręcić, jak zimna, pali od strzała)

, moc porównywalna, jedynie czym sie różnia diametralnie to skrzynie biegów, dla porównania jedziesz 2.0 100km/h i masz 3000obr/min w 2.3 masz 2200, w dłuższej trasie troche to wkurza, bo przy 140 masz w 2.0 4000obr/min, za to lepiej sie jeździ w miescie z tą krótką skrzynia, jeśli miałbym teraz wybierać wziąlbym 2.3 ze względu na dźwięk silnika, jeśli chodzi o opłaty to właśnie nie wiem jaka jest różnica, kolega ma 23 lata, żadnych zniżek i płaci 1800zł prawie

ja mając 40% ziniżek płace 1000zł mniej
