.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
12 tyś. do wydania: 80 B4 2,0 LPg vs A4 1,6 LPG ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=90457 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | hellrider [ 10.mar.2009 20:24:35 ] |
Tytuł: | 12 tyś. do wydania: 80 B4 2,0 LPg vs A4 1,6 LPG ? |
Jka w temacie, mam taka kase do wydania. POmozcie bo nie wiem na co sie zdecydowac... Wiem ze w A4 1,6 motor to porazka , ale z 2 strony 1,8 takie A4 sa drozsze conajmniej 2 tyś. |
Autor: | k1991 [ 10.mar.2009 21:45:00 ] |
Tytuł: | |
Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła ![]() |
Autor: | giganteusz [ 10.mar.2009 21:53:32 ] |
Tytuł: | |
ja bym wolał jeździć zadbaną b4 z 95 roku niz a4 za 12 tys da rade kupić dobrą? i te a4 starsze są brzydkie dopiero po liftingu są fajne przed światła tragedia ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 10.mar.2009 22:27:26 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli A4 jest brzydkie to B4 80 to tragedia na kołach ![]() |
Autor: | BiLu [ 10.mar.2009 22:44:32 ] |
Tytuł: | |
zdecydowanie zadbane B4 ![]() k1991 napisał(a): Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła
![]() pewnie kupilbys A8 z sekwencja i jezdzil autobusem ![]() |
Autor: | hellrider [ 10.mar.2009 22:45:10 ] |
Tytuł: | |
setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie. |
Autor: | TymoOon [ 10.mar.2009 22:45:57 ] |
Tytuł: | |
12.000zl to dobra Cena by szukac przystępnej i zadbanej B4. A4 B5 narazie sobie odpuśc za mało siana na upartego kupisz ale po co kupywac padlo poszukać zadbanego w miare B4 i ciesz się jazda |
Autor: | hubos21 [ 10.mar.2009 22:46:23 ] |
Tytuł: | |
też proponuje 100tke kupić i nie tylko dlatego, że też mam, ale jest dużo wygodniejsza i większa znacznie od B4, środek jest duużo większy, a A4 z silnikiem 1.8 to też szału nie ma, dużo chla jak na swoje osiągi |
Autor: | TymoOon [ 10.mar.2009 22:46:31 ] |
Tytuł: | |
hellrider napisał(a): setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.
W B4 tak samo ![]() |
Autor: | hubos21 [ 10.mar.2009 22:47:52 ] |
Tytuł: | |
TymoOon napisał(a): hellrider napisał(a): setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie. W B4 tak samo ![]() z 2.0 16V nie jest źle, na pewno lepiej niż a4 1.6 |
Autor: | hellrider [ 10.mar.2009 22:52:24 ] |
Tytuł: | |
coraz bardziej zastanawiam sie nad B4 avancikiem 2,0 ABK ktorego w moich okolicach niestety cholernie ciezko dostac ![]() |
Autor: | BiLu [ 10.mar.2009 22:58:09 ] |
Tytuł: | |
hellrider napisał(a): setka odpada ze wzgledu na spalanie silnikow wiekszych niz 2,0. MOim zdaniem silnik 2,0 w 100 to nieporozumienie.
jesli tak bardzo zalezy ci na kosztach paliwa to dlaczego nie silnik, ktory jezdzi o kropelce 1,9 tdi (1Z; najlepiej modelowy '94 z pierburgiem)? |
Autor: | hubos21 [ 10.mar.2009 23:04:29 ] |
Tytuł: | |
bo jak sie kupuje samochód to trzeba wiedzieć czego się chce ![]() |
Autor: | hellrider [ 10.mar.2009 23:09:02 ] |
Tytuł: | |
A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9 ![]() |
Autor: | hubos21 [ 10.mar.2009 23:16:58 ] |
Tytuł: | |
hellrider napisał(a): A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9
![]() ja też jeżdże samochodem z LPG i z tymi oszcządnościami to różnie bywa, bo waidomo, że odpalać powinno się na Pb, czasami troche pojeździć też trzeba na tej benzynie, reduktor wieczny tez nie jest i trzeba go wymieniać, co jakieś 60 000km, można co prawda zestaw naprawczy kupić ale to różnie bywa, można też jeździć na "zmęczonym" parowniku ale wtedy wzrasta spalanie, do tego mały "bum" może narobić bałaganu, wymiana filterków od gazu, droższy przegląd, butle co 10lat trzeba zmieniać, złotówka do złotówki i jednak lepiej wychodzi diesel w przypadku 2.0 i 1.9tdi, chyba, że kupujesz od 2,8 w góre to wtedy można o dobrej LPG myśleć, |
Autor: | TymoOon [ 10.mar.2009 23:34:43 ] |
Tytuł: | |
hellrider napisał(a): A wiesz kolego po ile bedzie ropa za jakis czas ? Mi sie wydaje ze Gaz bedzie zawsze tanszy od ropy i bedzie jazda wychodzila taniej porownujac benzyne i diesla mniej wiecej w tym samy m przedziale pojemnosci i mocy.. Wiadomo ze 2,8 LPG motor wyjdzie drozej jazda niz 1,9 TDI. Ja mowie tutaj o 2,0 i 1,9
![]() Ja Ci powiem tam jak chcesz samochód który chociaz troche będzie jechal omijaj ABT wiem co mówie bo miałem i miałem bez LPG |
Autor: | hellrider [ 11.mar.2009 07:42:31 ] |
Tytuł: | |
rozumiema wasze opinie na temat, diesla itd. Ale ja rocznie robie okolo 10-15 tyś. Moim zdaniem lepiej bedzie oplacalo sie LPG. |
Autor: | Morgi [ 11.mar.2009 07:45:32 ] |
Tytuł: | |
OT: wolałbym jeździć B4 80 niż B5 A4... jak widać kwesta gustów |
Autor: | k1991 [ 11.mar.2009 08:42:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: k1991 napisał:
Wolałbym autobusem jeździć niż kupić B4 za 12 koła n pewnie kupilbys A8 z sekwencja i jezdzil autobusem Wink Tego też bym nie kupił. Nie tak dawno wszycy mówili że nie da się kupić ładnego B4 1.9 TDi poniżej 12k( Zresztą dalej tak mówią:diabel: ![]() |
Autor: | yooo25 [ 11.mar.2009 08:57:49 ] |
Tytuł: | |
mówisz ze C4 nie chcesz bo B4 mniej spala... ale ja miałem B4 mam C4 i nie widziałem różnicy w spalaniu ![]() 100 kupić w idealnym stanie to nie lada wyzywanie ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |