.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Prosba o opinie o Audi 100 C4 Głuchoazy woj opolskie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=90620 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | -gumis- [ 15.mar.2009 12:21:51 ] |
Tytuł: | Prosba o opinie o Audi 100 C4 Głuchoazy woj opolskie |
prosze o info na temat tego samochodu.Mam zamiar dzisiaj z kolego jechac go ogladnac http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8012786 |
Autor: | lucas3512 [ 15.mar.2009 12:37:59 ] |
Tytuł: | |
Ten silnik będzie troszkę za słaby do takiej budy, chyba, że nie musisz jeździć intensywnie, poza tym ma felgi z "letkiego stopu" ![]() Osobiście do avanta szukałbym minimum silnika 2.3, ale to tylko moja opinia ![]() |
Autor: | -gumis- [ 15.mar.2009 12:40:34 ] |
Tytuł: | |
tez probuje mu to wytłumaczyc ale twierdzi ze wyscigowki nie potrzebuje.Moje zdanie jest takie samo jak twoje-silnik troche słabiutki na taka bude.Dzieki za odzew |
Autor: | gitmar [ 15.mar.2009 19:08:49 ] |
Tytuł: | |
Nie każdemu auto służy do sprintu, więc jeśli jemu odpowiada takie coś to nie uszczęśliwiaj go na siłę. Ze zdjęć auto wygląda na zadbane, nic tylko pojechać i luknąć. Silnik ABK w C4, myślę że nie będzie mniej palić niż 2.3 AAR. Cena nie wygórowana, a myślę że jeszcze da się z tego coś oberwać... |
Autor: | adisiwy [ 16.mar.2009 08:32:42 ] |
Tytuł: | |
tam może być silnik AAD - czyli mechaniczny wtrysk. Jeżeli tam jest gaz, który został źle założony to mogą być problemy (chociaż u mnie silnik AAD zrobił na gazie jużponad 160 tys km. więc nie jest to reguła) |
Autor: | -gumis- [ 16.mar.2009 14:39:38 ] |
Tytuł: | |
A więc Autko kupione (napalił sie).Szczerze to nie było sie do czego doczepic a z ceny sporo oberwalismy.Swieci ABS i łożysko oporowe do wymiany.Jednak w drodze powrotnej wyszła inna sprawa(i tu pytanie do kolegi z tym samym silnikiem AAD) Faluja obroty i na gazie i na benzynie.Gdzie szykac przyczyny.Z gory dzieki za odp. Dam to pytanie rowniez w innymn dziale silnik itp. |
Autor: | adisiwy [ 16.mar.2009 17:17:18 ] |
Tytuł: | |
może być kilka przyczyn - jutro opiszę moje doświadczenia w tym temacie ![]() |
Autor: | -gumis- [ 16.mar.2009 20:05:41 ] |
Tytuł: | |
ok czekam |
Autor: | adisiwy [ 17.mar.2009 15:36:24 ] |
Tytuł: | |
nie wiem gdzie otworzyłeś odpowiedniego posta więc wklejam tu - jeżeli odpowiedni post się znajdzie proszę o przeniesienie. Miałem problemy z obrotami, falowały tak, że czasem samochód zgasł po naciśnięciu sprzęgła. Problem był zarówno na benzynie jak i na gazie - aby dobrze zrobić autko najpierw musi jeździć na benzynie, dopiero później można się zabierać za gaz. U mnie miałem kilka usterek - lub przynajmniej tak mi się wydaje. Za każdym razem gdy coś zrobiłem to się poprawiło - i obecnie nie mam problemów z obrotami (nie licząc tego że czasem zatrzymują się na 1100-1200 i opadają na 850 dopiero po zatrzymaniu samochodu). W międzyczasie zrobiłem/wymieniłem (jest tego trochę, ale było to na przełomie 3 lat): regulator ciśnienia, taki mały, który jest pomiędzy rozdzielaczem wtrysku a filtrem powietrza (przepuszczał mi benzynę do filtra powietrza), sondę lambda (działała ale wolno więc odczyty były opóźnione - po wymianie poprawiło się). Największą poprawę odczułem jednak po wymianie pompy paliwa - tak, nawet przy jeździe na gazie. Powód - moim zdaniem (może się mylę - nie jestem specjalistą) ale pompa caly czas podaje paliwo pod pewnym ciśnieniem. Rozdzielacz wtrysku będąc pod pewnym ciśnienim naciska na przepływomierz mechaniczny (taką okrągłą blaszę) dając pewien opór. Gdy pompa padała (moją było mocno słychać i było słychać że przerywa) przepływomierz mógł podawać złe ilości powietrza i dlatego mogły być problemy z obrotami (tak sobie tłumaczę, bo jaki inny wpływ ma pompa paliwa na jazdę na gazie)? także rozpocznijcie sprawdzanie od: - nieszczelności w dolocie (u mnie było OK, ale różne rzeczy słyszałem) - sondy lamba - przepływomierza - pompy paliwa - czy daje równomierne ciśnienie, podobno można to zmierzyć - regulacji gazu, chociaż jeżeli na benzynie też się wacha to może nie być konieczne informuj nas prosze na bieżąco co robicie i jakie macie wyniki, może to pomóc innym lub może się cos komuś przypomnieć i wtedy poda rozwiązanie, chociaż silnik AAD z mechanicznym wtryskiem jest trudny do wyregulowania. pozdrawiam i życzę powodzenia. |
Autor: | -gumis- [ 17.mar.2009 19:28:03 ] |
Tytuł: | |
dzieki wielkie za tak opszerny opis. Jak nas dorwia ze tu piszemy o takich sprawach to lipa. Kolega nie jest specem od silnikow wiec czeka na moj czas wolny a to bedzie pewnie w czwartek, piatek. Podepniemy sie pod kompa.Sprawdze ta pompe paliwa. Sprawdzic to mozna tak ze w okreslonym czasie pompa ma nalac odpowiednia ilosc paliwa np do menzurki ale trzeba znac te wartosci.Posłuchamy pobadamy i na pewno bedzie odpowiedz tylko moze wtedy załoze odpowiedniego posta. Narazie thanks wielkie! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |