.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A8 silnik https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=90716 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 15:45:42 ] |
Tytuł: | A8 silnik |
witam jestem swierzy na tym forum wiec nie dokladnie wiem jak zamiszczac nowe tematy...wczoraj zamiescilem post o nazwie "A8 2.5TDI czy 4.2 benzyna ??manual czy tiptronic??"ii temat zostal usuniety...a chodzi mi o to ze mam zamiar w najblizszym czasi kupic A8 D2 i zastanawiam sie ktory modl wybrac....nie zauwazylem na tym forum takiego tematu i takiego zestawienia silnikow i skrzyn biegow...z tego co wyczytalem w internecoie 2.5TDI sa strasznie awaryjne i drogie w utrzymaniu...mam ochote na 4.2 tiptronic ale z tego co wyczytalem ciezko trafic na dobra skrzynie...a jesli jest dobra to po wymianie olei uszczelek i pompy oleju w takiej skrzyni skrzynia moze przesyatc poprawnie pracowac....wiec moze 2.8 manual??nie mialem jeszcze automata wiec nie bardzo im ufam...wiec jak z silnikiem 2.8??radzi sobie z ta buda??pomozcie...mam nadzieje ze ten post nie bedzie wykasowany...pozdrawiam i zgory dziekuje za pomoc |
Autor: | BiLu [ 17.mar.2009 16:53:24 ] |
Tytuł: | |
od tego mamy forum "kupujemy audi" - przenosze. na tym tez forum poszukaj informacji o tym jakie A8 kupic (silnik i skrzynia). http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=90696 |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 19:21:41 ] |
Tytuł: | |
ok przepraszam za moje nieudolne zachowanie:)dziekuje za podane linki do tematow....przezczytalem wszystko...ale nadal niema nic na temat 2.8manual....gdyby ktos cos wiedzial to bardzo prosze o informacje... |
Autor: | ADAM 12 [ 17.mar.2009 19:49:08 ] |
Tytuł: | |
Zamiast 2,8 manual kup sobie seicento 1,1 Fire.Jadą podobnie. Jeśli A8 to tylko 4,2 .Jeśli szukasz manuala to z tym silnikiem występował w wersji S8. Jeśli mogę zapytać.Ile masz zamiar wydać na autko ? |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 19:50:47 ] |
Tytuł: | |
z 2.8 jest az taka tragedia?? mysle do 23-25tys |
Autor: | ADAM 12 [ 17.mar.2009 19:53:23 ] |
Tytuł: | |
To nie jest tragedia.Do jast żal.pl ![]() Szukaj zadbanego egzepmlarza z produkcji 96-97. Z Tipem nie ma problemu jeśli na czas zadbasz o prawidłową eksploatacje. I pamiętaj że największą wadą kazdego auta jest jego poprzedni właściciel. Więc lepiej czasem dopłacić za zadbany niż kupować wychuchany paździeż |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 19:58:45 ] |
Tytuł: | |
mam straszny dystans do tipa...moj znajomy ma takie uadi i po wymianie olei filtrow i pompy oleju uszczelek itp w....moze nie bede pisal gdzie....przejechal jakies 3500km i szykania zeczela szarpac...i nie jest to zaden kat na samochody...ale ogolnie auto super...tez musze takie miec... |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 20:03:21 ] |
Tytuł: | |
a co z 2.5TDi??jesli ok to co lepiej tip czy manual?? |
Autor: | BiLu [ 17.mar.2009 20:05:48 ] |
Tytuł: | |
o 2.8 w a8 tez bylo sporo: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ghlight=a8 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ghlight=a8 |
Autor: | ADAM 12 [ 17.mar.2009 20:10:28 ] |
Tytuł: | |
bigczaro@wp.pl napisał(a): a co z 2.5TDi??jesli ok to co lepiej tip czy manual??
To już napewno lepiej Seicento 1,1. Boisz się Tipa a nie boisz się 2,5 V6 ? Dziwny jesteś ![]() Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.To że koledze padła skrzynia to żadna nowość.Padają w Audi ,w Mercedesach i wielu innych.Wszystko kwestją czasowej i fachowej OBSŁUGI. Tak jak pisałem.SZUKAJ ZADBANEGO.Oznacza to że masz kupić auto nawet starsze ale w lepszym i w miare udokumentowanym stanie. I naucz się edytować posty ![]() |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 20:29:05 ] |
Tytuł: | |
pytam o diesla bo mialem 100 C4 2.5TDi i bylo wszystko ok do poki sie nie rozbil... teraz mam tez C4 ale 2.8 V6 benzyne ze zwyklym LPG i tez jest ok...wielkie dzieki za linki...bardzo mi pomogly...zdecyduje sie chyba jednak na 2.8manual nie musze bardzo szybko smigac...bardziej chodzi mi o komfort i prezencje auta...chcociaz jak trafi sie jakas bardzo ladna 4.2 z tipem w bardzo ladnym stanie to bede sie mocno zastanawiac... |
Autor: | BiLu [ 17.mar.2009 20:38:37 ] |
Tytuł: | |
bigczaro@wp.pl napisał(a): pytam o diesla bo mialem 100 C4 2.5TDi i bylo wszystko ok do poki sie nie rozbil... teraz mam tez C4 ale 2.8 V6 benzyne ze zwyklym LPG i tez jest ok...wielkie dzieki za linki...bardzo mi pomogly...zdecyduje sie chyba jednak na 2.8manual nie musze bardzo szybko smigac...bardziej chodzi mi o komfort i prezencje auta...chcociaz jak trafi sie jakas bardzo ladna 4.2 z tipem w bardzo ladnym stanie to bede sie mocno zastanawiac...
TAXI? |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 20:44:50 ] |
Tytuł: | |
tak warszawa....odpowiada mi 2.8 tym bardziej ze sa tansze w utrzymaniu....wnioskuje z otrzymanych linkow...a tiptronic 500.000 km chyba nie wytrzyma?? 2.5TDI 100 C4 miala 713 000 bez wiekszych awari.. |
Autor: | zgredek27 [ 17.mar.2009 20:55:49 ] |
Tytuł: | |
bigczaro@wp.pl napisał(a): tak warszawa....odpowiada mi 2.8 tym bardziej ze sa tansze w utrzymaniu....wnioskuje z otrzymanych linkow...a tiptronic 500.000 km chyba nie wytrzyma?? 2.5TDI 100 C4 miala 713 000 bez wiekszych awari..
Ale w 100 C4 miałes rzędową 5ke a nie V6 tdi. A to znaczna różnica. |
Autor: | bigczaro@wp.pl [ 17.mar.2009 20:58:07 ] |
Tytuł: | |
tak zgadza sie... |
Autor: | massdestruction [ 18.mar.2009 18:29:53 ] |
Tytuł: | |
A ja Ci powiem tak.Audi D2 z silnikiem 2.8 radzi sobie dobrze. Śmiech mnie ogarnia kiedy czytam kąśliwe porównania tego motoru do Seicento. Czy auto,które ma prawie 200 koni,rozpędza sie do 100km/h poniżej 9 sekund i rozpędza do ponad 230 km/h można nazwać zawalidrogą? Panowie,czy wy w ogóle jeździcie czy oglądacie auta na prospektach?Rozejrzyjcie się troszkę wokół siebie i zobaczcie jakie auta jeżdża po polskich drogach! Mając D2 z silnikiem 2.8 będziesz objeżdzać większość aut które napotkasz. A jeśli trafi się coś szybszego to co z tego? A8 z silnikiem 4.2 jest niby nie pokonane?Znam Calibre LET'a,która objedzie 4.2 ze dwa razy,a kierowca jeszcze zdąży fajkę wypalić:) Kolego jak trafisz na ladne 2.8 to nawet się nie zastanawiaj tylko bierz.Bedziesz miał piękne,komfortowe auto.A ze trafi Ci się czasem jakaś mała lekka popierdówa z którą sobie nie poradzisz od świateł to chyba świat sie nie zawali?Jak będziesz miał quattro to ta sama popierdówa przy lekkim deszczu będzie ogładać Twój tylky znaczek:) I nie słuchaj rad,że jeśli D2 to tylko 4.2.Owszem,ten silnik radzi sobie z autem lepiej,ale 2.8 nie jest autem wolnym czy mułowatym.Proszę was,trochę obiektywizmu. |
Autor: | Esperak [ 18.mar.2009 18:53:03 ] |
Tytuł: | |
2,8 to dobry silnik ale nie w tej budzie po prostu limuzyna tej klasy potrzebuje sinika który przy 1,5 obr spokojnie potrafi poradzić sobie z 2 tonowym potworem. 2.8 niestety nieradzi sobie z tym już tak fajnie... to ze da się rozpędzić do 230 to nie żaden dowód. 4,2 to przede wszystkim kultura pracy i poruszania A8 i wyścigówki bym z tego silnika nie robił. po prostu odpowiedni silnik do takiej masy! 2,8 poprostu zasłaby. niby jedzi ale trzeba go krecić na 3-4K żeby zaczął sie budzić do życia. Może jedynie przy opcji manual ośka ma to sens bo już wersja Tip quattro to porażka z tym motorem. |
Autor: | 2rafal7 [ 18.mar.2009 18:55:09 ] |
Tytuł: | |
Skoro polecacie i "mówicie" na tym forum, że A6 ładnie "zasuwa" z silnikiem 2.8 to czemu A8 nie miało by miec też takich osiągów??. Niewiem czy zdajecie sobie sprawe, że A8 z tym silnikiem jest raptem 50kg cięższe od A6. Co za tym idzie, tak samo ładnie jedzie jak A6. Jak widze takie teksty typu "jak A8 to tylko 4.2" to mnie krew zalewa ![]() Pozdrawiam |
Autor: | BiLu [ 18.mar.2009 19:03:21 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Skoro polecacie i "mówicie" na tym forum, że A6 ładnie "zasuwa" z silnikiem 2.8 to czemu A8 nie miało by miec też takich osiągów??. Niewiem czy zdajecie sobie sprawe, że A8 z tym silnikiem jest raptem 50kg cięższe od A6. Co za tym idzie, tak samo ładnie jedzie jak A6. Jak widze takie teksty typu "jak A8 to tylko 4.2" to mnie krew zalewa
![]() Pozdrawiam na tym forum to nawet 4.2 w tiptroniku nie jedzie ![]() kiedys juz takie zestawienie podawalem, ale sie powtorze (wg http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a8/): 6.0 quattro (420 Hp) 5.6 4.2 40V quattro (310 Hp) 6.9 4.2 quattro (299 Hp) 7.3 3.7 40V (260 Hp) 8.1 3.3 TDI (224 Hp) 8.2 2.8 30V (193 Hp) 8.4 (9.9) 2.8 30V quattro (193 Hp) 8.5 (0.1) 3.7 40V quattro (260 Hp) 8.6 3.7 (230 Hp) 8.7 2.5 TDI (180 Hp) 8.8 3.7 quattro (230 Hp) 9.1 2.8 (174 Hp) 9.1 2.8 quattro (174 Hp) 9.1 2.5 TDI (150 Hp) 9.9 2.5 TDI quattro (180 Hp) 9.9 2.5 TDI quattro (150 Hp) 11.3 |
Autor: | Esperak [ 18.mar.2009 19:07:50 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Skoro polecacie i "mówicie" na tym forum, że A6 ładnie "zasuwa" z silnikiem 2.8 to czemu A8 nie miało by miec też takich osiągów??. Niewiem czy zdajecie sobie sprawe, że A8 z tym silnikiem jest raptem 50kg cięższe od A6. Co za tym idzie, tak samo ładnie jedzie jak A6. Jak widze takie teksty typu "jak A8 to tylko 4.2" to mnie krew zalewa
![]() Pozdrawiam dość prosta odpowiedz. większe opory samochodu, szersze opony. jezdze 4,2 jezdziłem 2,6 jezdziłem też 2,8 w roznych budach. przyjemnośc jest wtedy kiedy silnik się nie meczy tylko odpoczywa. I jeszcze jedna uwaga 4,2 wcale nie pochłania paliwa jak źił. ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |